بودجه بندی ریاضی کنکور

ما در ماه فوریه ، حدود 5 ماه مانده به کنکور ، رسیدیم. همزمان داوطلبان کنکور به سه دسته تقسیم می شوند. دسته اول

توسط NEWSWORLDS در 19 آذر 1399

ما در ماه فوریه ، حدود 5 ماه مانده به کنکور ، رسیدیم. همزمان داوطلبان کنکور به سه دسته تقسیم می شوند. دسته اول افرادی هستند که عملکرد خوبی دارند و مشتاق رسیدن به اهداف و کارهایی هستند که بعد از کنکور انجام می دهند. گروه دوم داوطلبانی هستند که در این دوره شرکت کرده اند و هنوز به طور کامل مطالعه نکرده اند و گروه سوم افرادی هستند که هنوز مطالعه نکرده اند اما به تدریج به هوش آمده اند و می خواهند طوفانی ایجاد کنند اما نمی دانند چگونه شروع کنند. . امروز ، ما خبرهای خوبی را برای سه گروه داوطلب به ارمغان آوردیم. لطفاً برای اطمینان از موفقیت در پروژه 6060 حرف آخر در بزرگترین ماراتن علمی کشور ، 5 دقیقه برای خواندن این مقاله وقت بگذارید. در ادامه می توانید اجی مجی ششم ابتدایی با تدریس برترین اساتید دوره ابتدایی را هم مشاهده کنید.

 

6040 طرحی است که توسط موسسه حرف آخر در سال 1997 پیشنهاد شده است و مورد استقبال خوب دانش آموزان و والدین آنها قرار گرفته است. این پروژه به دو قسمت 60 و 40 تقسیم شده است. قسمت اول ، ماده 60 ، به تدریس صفر تا صد دروس طی دو ماه یا 60 روز و قسمت دوم به بررسی ، جمع بندی و حل 40 تست اشاره دارد. ممکن است یک روز قابل اعتماد نباشد ، اما باید بدانید که امروز با پیشرفت تکنولوژی آموزشی ، به ویژه در ایران ، می توان در مدت 60 روز آموزش را انجام داد. توسط پروفسور عبدالرضا منتظری ، مدیر اجرایی موسسه حرف آخر ایجاد شده است. این پروژه دارای 60 عملکرد است. این اولین نمایش عملکرد در ایران است که در زیر به طور کامل شرح داده خواهد شد. در ادامه می توانید مقاله بودجه بندی ریاضی کنکور را هم مشاهده کنید.

100 روز حساسیت را با 6040 حرف آخر تجربه کنید

معلمان  موسسه برای اولین بار برنامه درسی کنکور ایران را کاملا تغییر دادند  و از سبک تدریس حرف آخر رونمایی کردند. در این آموزش ، داوطلبان دیگر نیازی به یادآوری و استفاده از فرمول هایی از جمله دوره های مذهبی و حفاظت از طبیعت ندارند. در این روش آموزشی ، داوطلبان می توانند همه چیز را به صورت شهودی ببینند و آموزش آنها بر اساس شهود است. این امر نه تنها مسیر یادگیری را تسهیل می کند ، بلکه باعث افزایش زمان ماندگاری محتوا در نظر مخاطبان می شود. با این حال ، هیچ فرمولی استفاده نمی شود زیرا الگویی وجود دارد که می تواند داوطلبان را از یادآوری بسیاری از فرمولها بی نیاز کند و استفاده از این الگو در هر مبحث می تواند آزمون های مختلف مربوط به آن موضوع را حل کند.

 

بگذارید این مهم را از طریق مهمترین کلاس تجربی در کنکور به نمایش بگذاریم. می توان در نظر گرفت که زیست شناسی جامع ترین موضوع در زمینه تجربی است و می تواند خط به خط پیشنهاد شود. سوالات دوره در کنکور نیز کاملاً با هم مخلوط شده است.متأسفانه در روش کلاسیک داوطلبان باید مطالب را بخاطر بسپارند و نمی توانند آن را درک کنند. اما در این موسسه ، با کمک استاد مشهور زیست شناسی ایرانی ، تمام موضوعات بینایی آموزش داده شده است. علاوه بر این ، در بخش 7 الگوی طلای زیستی ، دیگر نیازی به خواندن کل آزمون با یادگیری 7 الگوی تمام سوالات بیولوژیکی نخواهید داشت ، بلکه برای دریافت پاسخ فقط باید کمتر از نیمی از سوالات را بخوانید. فقط کافیست روی پیوند کلیک کنید تا با زیست شناسی حرف آخر آشنا شوید و آموزش را ببینید.

آیا منابع اصلاح نشده می توانند ما را موفق کنند؟

انجام ندهید! منابع خوب و پشتیبانی خوب دو بال است که تضمین می کند فقط افراد سخت کوش می توانند موفق شوند. تعریف قبلی به مثلث موفقیت اشاره دارد. یک مثلث از یک طرف تلاش خوب ، از طرف دیگر از پشتیبانی خوب و از طرف دیگر از منبع خوبی برخوردار است ، اگر این سه مورد با هم باشند ، می توانید به موفقیت فکر کنید. اما چه کسی باید این منبع موسسه را برنامه ریزی و سازماندهی کند؟ پاسخ روشن است! مشاور حرف آخر ؛ این بدان معنی است که علاوه بر محصولات ، موسسه به داوطلبان مشاوره رایگان برای پاسخگویی به تمام نیازهای معدن ارائه می دهد و با خیال راحت برای رسیدن به اهداف خود تمرین و تمرین می کند. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا رو بزنید

 

روش مشاوره این است كه داوطلبانی كه از تعطیلات تابستانی تا اواخر پاییز ثبت نام می كنند ظرف 4 ماه ثبت نام می كنند و داوطلبانی كه پس از 2 ماه وقت ندارند با كمك مشاور حرف آخر پرونده كنكور را می بندند. خدمات مشاوره ای شامل پشتیبانی همه جانبه و تأمین نیازهای داوطلب می باشد و کاملاً رایگان در اختیار وی قرار می گیرد و با توجه به شرایط داوطلب ، مشابه شرایط فوق ، دوره کنکور را برای وی می بندد و مشکلات دانشجو را برطرف می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت مشاوره و مشاوره رایگان ، لطفاً به صفحه مشاور حرف آخر مراجعه کنید.

آخرین مطالب