تصمیم استفان بریر برای بازنشستگی در راستای مأموریت دقیق او در دادگاه عالی است

[ad_1] در مناظره اولیه برای ریاست حزب دموکرات در چارلستون، کارولینای جنوبی، در 25 فوریه 2020، قبل از اینکه جو

توسط NEWSWORLDS در 7 بهمن 1400
[ad_1]

در مناظره اولیه برای ریاست حزب دموکرات در چارلستون، کارولینای جنوبی، در 25 فوریه 2020، قبل از اینکه جو بایدن رقابت را برگزار کند، گیل کینگ از اخبار CBS از هر نامزد در مورد شعار شخصی خود سوال کرد. شعار بایدن روش لفاظی مورد علاقه بایدن است، و او کمتر از سه پیشنهاد می دهد: زمانی که در حال پایین آمدن هستید برخیزید، با مردم محترمانه رفتار کنید، و "همچنین اینکه همه باید نماینده شوند." بین این خط و شعار پاداشی که او گفت متعلق به مادرش است ("شما با شجاعت خود تعیین شده اید - با وفاداری خود رستگار شده اید")، بایدن قولی را فشرد. وی گفت: ما در مورد دیوان عالی کشور صحبت کردیم. "من مشتاقانه منتظرم مطمئن شوم که یک زن سیاهپوست در دادگاه عالی وجود دارد تا مطمئن شویم که ما واقعاً همه نمایندگی ها را دریافت می کنیم.

او اکنون شانس خود را دارد. استفان بریر قاضی هشتاد و سه ساله قصد دارد روز چهارشنبه بازنشسته شود. (خود برایر هنوز چنین اظهارنظری نکرده است. انتظار می رود که او تا پایان دوره فعلی خود یعنی اواخر ژوئن در سمت خود باقی بماند.) دادگاه. صدای او متمایز است، اگر نگوییم بلندترین. او به جای مردد توجه است و به نظر می رسد به این مراقبت افتخار می کند. او با مجازات اعدام مخالف است و تردید دارد که آیا این مجازات می تواند با ارزش های کشور همخوانی داشته باشد. او همچنین به حقوق بین الملل تطبیقی ​​علاقه خاصی دارد. او از آن دست پراگماتیست هایی است که می تواند خود را متفکر معرفی کند. در ژوئن 2005، دادگاه دو حکم در مورد نمایش ده فرمان در انظار عمومی صادر کرد و بریر رای اصلی در هر دو بود: یکی حمایت از مجوز نمایش و دیگری حمایت از لغو آن. (تفاوتش این بود که اونی که میگفت میتونه بمونه ده ها سال سن داشت.) در طول بحث های شفاهی اصرار داشت که هر دو طرف بهتر باشند.

و همانطور که دادگاه به سمت راست منحرف شد، او از این تغییر با صراحت و احساس فوریت صحبت کرد. در دسامبر، در یک بحث شفاهی در پرونده Dobbs v. از ماهیت بنیادی برخی از سوابق و ارتباط آنها با قدرت دادگاه صحبت کرد، که او آن را به عنوان سؤالی مطرح کرد که "معمولاً صرفاً فلسفی است، اما فکر می کنم در اینجا لقمه ای وجود دارد." او خاطرنشان کرد که الکساندر همیلتون متوجه شده بود که دادگاه "نه شمشیر و نه کیف پول" دارد و بنابراین، برای داشتن قدرت، باید حمایت عمومی وجود داشته باشد - و به گفته بریر، "این عمدتا از جانب افرادی است که معتقدند ما ما هستیم. کارمان را انجام دهیم ما از عقل استفاده می کنیم. ما فقط به دنبال آنچه محبوب است نیستیم.» وی ادامه داد: مشکلی که دادگاه در مواردی که می‌تواند سوابق را از نقطه عطف حذف کند، این است که مردم حاضر می‌شوند بگویند نه، شما فقط سیاسی هستید، شما فقط سیاستمدار هستید. و این ما را به عنوان یک نهاد آمریکایی می کشد." (در خلال همان بحث شفاهی، قاضی سونیا سوتومایور همین کار را کرد، اما با صراحت بیشتر، با این پرسش که «آیا این نهاد از بوی تعفنی که در تصور عمومی ایجاد می‌کند که قانون اساسی و قرائت آن صرفاً اعمال سیاسی هستند، جان سالم به در می‌برد؟»).

بریر دوراهی دادگاه را می شناسد و اکثریت شش قاضی محافظه کار - از جمله سه گانه نیل گورسوش، برت کاوانا و امی کانی بارت که توسط ترامپ منصوب شده است - قدرت او را احساس می کنند. در طرف لیبرال، فقط او، سوتومایور و النا کاگان وجود دارد. نکته ای که در مورد بریر می توان گفت این است که در سال های حضور در زمین او می دانست که چگونه مزاحم زنان قوی اطرافش نشود. اما یکی از این زنان قوی، روث بادر گینزبرگ، در نبرد بین کنترل وراثت و مرگ و میر خود شکست خورد و ممکن است چیزی از آن یاد گرفته باشد. بارت اکنون به جای گینزبرگ نشسته است.

بنابراین، اگر افکار ناظران فوراً به این موضوع بپردازند که چه کسی می تواند جایگزین او شود، بی احترامی به بریر نیست، زیرا قطعاً افکار او نیز به آنجا رفته است و بدون شک ارتباط زیادی با زمان بازنشستگی او دارد. تنها یازده ماه تا کنگره بعدی باقی مانده است، که در آن دموکرات هایی که موقعیت مناسبی برای انتخابات میان دوره ای ندارند، ممکن است دیگر کنترل سنا را نداشته باشند. قاضی آنتونین اسکالیا در فوریه 2016 درگذشت و یازده ماه باقی مانده پس از دور دوم ریاست جمهوری اوباما برای تایید مریک گارلند، نامزدی اوباما کافی نبود. در عوض، دونالد ترامپ مجبور شد گورسوچ را در این موقعیت قرار دهد. البته در آن زمان جمهوری خواهان سنا را کنترل می کردند و میچ مک کانل به عنوان رهبر اکثریت حتی تظاهر نمی کرد که به گارلند فرصت بدهد. دموکرات ها اکنون کنترل دارند، هرچند به سختی. در سنا پنجاه و پنجاه، آنها نه تنها به وحدت بلکه به رأی قاطع معاون رئیس جمهور کامالا هریس نیز وابسته هستند. (بریر با رای هشتاد و هفت در برابر نه تایید شد، تفاوتی که دوران متفاوتی را نشان می دهد.) این غیرواقعی است که فکر کنیم این وضعیت برای جلوگیری از شیطنت های مک کانل کافی است. بریر به بایدن و دموکرات های سنا زمان و مکان کافی برای کار می دهد. ممکن است به آن نیاز داشته باشند.

قول بایدن برای نام بردن یک زن سیاهپوست در دادگاه نیز نتوانست از توجه بریر دور بماند. حداقل دو نامزد بالقوه وجود دارد که او قبلاً با آنها آشنا است. یکی لئوندرا کروگر است، که در دادگاه عالی کالیفرنیا، کارمند سابق قاضی جان پل استیونز و تنها چهل و پنج سال سن دارد. (با توجه به ماهیت مأموریت مادام العمر او، جوانی یک امتیاز مثبت است؛ بارت چهل و نه ساله است.) دیگری کتانجی براون جکسون است که پنجاه و یک سال دارد و زمانی یک کارمند بریر بوده است. او یکی از اعضای دادگاه استیناف دایره ای دی سی است که تنها سال گذشته با رأی پنجاه و سه به چهل و چهار مجلس سنا تأیید شد. جکسون شاید بیشتر به خاطر نوشتن در تصمیمی در سال 2019 در رد تلاش یک مقام سابق کاخ سفید برای دفاع از ادعای رسواکننده امتیاز اجرایی به نمایندگی از ترامپ که "رئیس جمهور پادشاه نیستند" شناخته شده است. نام‌های دیگری از جمله جی. میشل چایلدز، قاضی 58 ساله دادگاه منطقه ای کارولینای جنوبی، بنا به گزارش ها از حمایت جیم کلیبرن، متحد سرسخت بایدن در نامزدی ریاست جمهوری و کندیس جکسون آکویومی، قاضی ناحیه هفتم که زمانی مدافع فدرال بود، برخوردار است. . هر کدام از آنها یک انتخاب تاریخی خواهد بود. هرگز یک زن سیاه پوست در دادگاه عالی وجود نداشته است. هرگز بیش از یک عدالت سیاه در یک زمان خدمت نکرده است.

در حال حاضر به نظر نمی رسد دادگاه آسان ترین کار را داشته باشد. اوایل این ماه، بریر در سخنرانی‌های پرشور غیرمعمولی در جریان یک مناقشه شفاهی بر سر دو مورد از دستورات واکسن دولت بایدن، ابراز نگرانی کرد که این دستورات تا زمانی که دعوا ادامه دارد مسدود شود و آن را "باورنکردنی" خواند. اکثر همکاران او یکی از مأموریت ها را مسدود کردند. (دوم، با هدف ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که پول Medicare و Medicaid را می پذیرند، مجاز به ادامه کار بود.) این هفته، قضات موافقت کردند که دو پرونده انفجاری را با اقدامات مثبت بررسی کنند. اخیراً، دادگاه تمایل بیشتری به استفاده از ابزارهایی مانند "سند سایه" و گواهی پیش از محکومیت خود داشته است، که هر دو به طور کلی به قضات اجازه می‌دهند تا در پرونده‌ها زودتر مداخله کنند و در عین حال استدلال‌ها و آرای کمی را می‌شنوند. هفته گذشته، بریر و کاگان به اختلاف نظری پیوستند که سوتومایور در مورد امتناع دادگاه از درخواست کمک فوری از ارائه دهندگان سقط جنین در تگزاس که به دلیل تاخیر قضات ناحیه پنجم در اجرای دستورات خود به دادگاه آمده بودند، پیوستند. مورد - با تأثیر همه چیز به جز ممنوعیت سقط جنین در تگزاس پس از شش هفته. سوتومایور نوشت که این تصمیم "یک فاجعه برای حاکمیت قانون و یک خدمت جدی خرس برای زنان در تگزاس است." هر دو بخش این اخطار دادگاهی را توصیف می‌کنند که بریر پشت سر خواهد گذاشت. اکثریت هم در تمایل خود برای بازی سریع و باخت با قدرت قابل توجهی که دارند بی پروا هستند و هم از نظر ایدئولوژیک به گونه ای هدایت می شوند که می تواند آمریکایی های بسیار آسیب پذیرتر را در معرض خطر قرار دهد.

با این حال، هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که استفان بریر به دلیل خجالتی بودن او از شرکت در این نبردها خارج می‌شود - طبق شعار بایدن، این مسئله این نیست که وقتی سرنگون می‌شوید، بلند نشوید. دور شدن نیز به شجاعت نیاز دارد. به نظر می رسد که او فقط سعی می کند باتوم را بگذراند - قبل از اینکه میچ مک کانل سر راه او قرار بگیرد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب