جمع بندی کنکور با برترین اساتید کشور در 60+40 روز

قبل از اینکه به ادامه مقاله بپردازم، یک هدیه ویژه برای شما داوطلبان عزیز دارم، بسته 5 روز با حرف آخر؛ 30 ساعت

توسط NEWSWORLDS در 19 دی 1399

قبل از اینکه به ادامه مقاله بپردازم، یک هدیه ویژه برای شما داوطلبان عزیز دارم، بسته 5 روز با حرف آخر؛ 30 ساعت آموزش کل دروس به هماره 40 تست قطعی کنکور در این بسته قرار دارد و کلی آزمون هم از خودتون میگیرید. همیشه وقتی صحبت از زبان کنکور میشود اولین چیزی که به ذهن داوطلب می رسد این هست که باید حتما کلاس رفته باشم تا بتونم زبانم را خوب بزنم و انقدر افرادی هستند که از من زرنگ تر هستند و قبل از من خیلی سال ها پیش کلاس رفتند و من جایی واسه پیشرفت ندارم و از همین جاست که شما نمیخواید بیشتر از این قدم به جلو بردارید مگر اینکه از راه های میانبر خودتان را برسانید اونم چجوری؟ کمتر کسی هست که اسم استاد واعظی حرف آخر را نشنیده باشد. اما در این راه ممکن است نیاز به کسی داشته باشید تا بتواند این درس را به خوبی به شما آموزش دهد و شما را نسبت به تست های مختلف چه آسان چه سخت مسلط سازد. شاید فکر کنید کسی که قرار است کنکور 99 شرکت کند از همین الان شخصیتش دینی حرف آخر گرفته است.

برای بهره مند شدن از این فرصت استثنایی کافی است همین الان فرم زیر را پر کنید تا دپارتمان مشاوره مجرب ما با شما تماس بگیرند. اگر می خواهید یک مشاور از مجموعه ما با شما تماس بگیرد و شما را تعیین سطح کند همین الان فرم زیر را پر کنید. این هم از همان نمونه هاست که می تواند شما را در قرابت بسیار راهنمایی کند. اینجاست که نقش مشاور اهمیت پیدا می کند و ما برای این کار آماده ایم. اما روی صحبتم با هر سه این گروه است و آن هم این که می دانید تاثیر عربی در کنکور چقدر است و چه اهمیت به خصوصی دارد؟ از آن جا که همه شما می دانید و کاملا واضح است مهم ترین درس عمومی ادبیات می باشد با توجه به ضریبی که دارد. مشاورین معتقدند که مرور در درس بسیار اهمیت دارد چون سبب می شود مطالب تا مدت ها در ذهن شما بماند بنابراین اگر شما در کم ترین زمان مطالب را آموزش ببینید دیگر جای نگرانی ای نخواهد بود و می توانید مطالب را به خوبی چند بار دوره کنید. درست است که ضریب این درس کم است ولی دارای انحراف معیار می باشد و کم اهمیت نیست بلکه بسیار مهم است چون که بسیاری از افراد آن را جدی نمی گیرند و اتفاقا شما می توانید با بالا زدن این درس رتبه خود را بسیار زیاد جابه جا کنید و به رشته دلخواهتان برسید.

پس اگر قرار است رتبه برتر باشید و درصدهای خوبی کسب کنید در مورد ادبیات نباید کوتاهی کنید چون خیلی تو رتبه آوری شما تاثیر خواهد گذاشت. در این صورت باز هم تست زنی می کنید و اگر باز هم ایراد داشتید باید به بررسی پاسخ تست هایی که زده اید بپردازید بلکه آن چیزی که شما تست زده اید ترکیبی باشد و شما هنوز به بخشی از آن سوال نرسیده باشید و هنوز مطالعه نکرده باشید و یا اصلا آن را در جزوه خود نداشته باشید پس آن را به جزوه خود اضافه می کنید و به کرات به مرور آن می پردازید تا بتوانید به سوال های مربوط به آن بسته آموزشی حرف آخر پاسخ دهید. الگوی بچه رئیس بین ولتاژ و جریان و مقاوت مطرح میشود و ارتباط این سه جزء را نشان میدهد و برای آموزش آن به هیچ فرمولی نیاز ندارید. شما در حال حاضر بیرون ساختمانی ایستاده اید و آن ر ا نگاه میکنید امروز من شما را به داخل ساختمان خواهم برد تا اصل ماجرا را دریابید.

چرا ازهمین امروز شروع نکنیم و بعد 5 ماه درس هایمان را تمام نکنیم و با کلی مرور و تمرین احتمال موفقیت و قبولی در یک رشته ی خوب را برای خود افزایش ندهیم؟ بقیه درس ها چطور؟ استاد محمودی با استفاده از انیمیشن و الگو تمامی لغات، گرامر، کلوز تست و درک مطلب را فقط و فقط در 25 ساعت آموزش داده اند و شما کل زبان سه پایه را در این مدت کم تا مدت ها به یاد خواهید داشت چرا که انیمیشن و تصویر تا مدت های مدیدی در ذهن افراد باقی خواهند ماند. وقتی صحبت از ادبیات می شود همه یاد قرابت های معنایی مشکل و تک واژ، واج های بی نهایت سخت زبان فارسی می افتند که هیچ جوره نمی توان بدون توضیح استاد یا معلم آن ها را آموزش ببیند و اگر داوطلبی خودش بخواهد درس را یاد بگیرد و یا تست آن را حل کند باز یک جای کار می لنگد و نیاز به یک فرد راهنما دارد تا بتواند او را به سمت پاسخ صحیح راهنمایی کند. وقتی شما صورت سوال را می خوانید تنها 10 الی 15 ثانیه سپری شده که بقیه آن می ماند برای پاسخ، با به یاد آوردن تصویر شما به راحتی جواب را پیدا کرده و به سراغ تست بعدی می روید و یا با الگوهای مخصوص ایشان گزینه های اشتباه را حذف کرده و پاسخ صحیح را در کم ترین زمان پیدا می کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش عربی لطفا از صفحه ما بخواهید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن