سایت با سرور مجازی راه بنداز تو سه سوت!!!

هنوز هم افرادی هستند که راه اندازی وب سایت را دشوار و غیرقابل دسترسی می دانند. البته سالها پیش این اتفاق افتاد

توسط NEWSWORLDS در 6 بهمن 1399

هنوز هم افرادی هستند که راه اندازی وب سایت را دشوار و غیرقابل دسترسی می دانند. البته سالها پیش این اتفاق افتاده بود و فقط مدیران عامل شرکتهای بزرگ به داشتن وب سایت فکر می کردند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، همه چیز در دسترس تر است و همه چیز برای راه اندازی سایت آماده است. اگر می خواهید بدانید که برای اجرای یک سایت از صفر تا صد به چه چیزی نیاز داریم ، ادامه مطلب را بخوانید.


ما همه کارهایی را که باید برای سهولت کار در این زمان انجام دهید و درک اینکه نزدیک بودن یک سایت در دسترس آسان است به شما می گوییم. فقط دست خود را به سمت ماوس لپ تاپ قرار دهید. این است!


مراحل اولیه راه اندازی سایت

 برای داشتن یک وب سایت ، ابتدا باید هاست خریداری کرده و یک دامنه ثبت کنید. فرقی نمی کند چه سایتی را بخواهید اجرا کنید. سایت شرکتی ، سایت فروشگاهی ، سایت شخصی یا ممکن است برای ارائه نمونه کار به سایتی نیاز داشته باشید. برخی از سایت ها برای تبلیغ یک شخص یا محصول خاص طراحی شده اند. هدف شما هرچه باشد ، باید با ثبت دامنه و خرید یک میزبان و سرور مجازی شروع کنید.


دامنه ، نام و URL شما. اگر هزینه سالانه بپردازید ، همیشه در اختیار شما و به نام شما خواهد بود. بنابراین ، انتخاب این نام و آدرس باید با دقت و ظرافت خاصی انجام شود. اگر شرکتی دارید که نام آن را ثبت کرده اید ، یا فروشگاهی دارید یا می خواهید وب سایتی به نام خود داشته باشید ، در وسط ثبت دامنه هستید. همان نام دامنه را انتخاب کنید و دامنه را ثبت کنید.


برای ثبت دامنه ، به وب سایت میزبان آذر آنلاین بروید و کادر جستجو را علامت بزنید تا نام مورد نظر موجود باشد یا خیر. این نام ممکن است با .com در دسترس نباشد ، اما با .ir یا برعکس در دسترس باشد. ثبت دامنه با هر پیشوند در آذر آنلاین امکان پذیر است. حتی می توانید .net و .org را نیز ثبت کنید. این قسمت کاملا شخصی و انتخاب شماست. البته می توانید بر اساس بودجه خود نیز تصمیم بگیرید. ارزان ترین نوع دامنه .ir حدود پنج هزار تومان است.


سرعت همه دامنه ها یکسان است. دامنه ها از نظر سئو و جستجوی گوگل به همان اندازه ارزش دارند. بنابراین ، آنها کیفیت متفاوتی نخواهند داشت. نام دامنه بیش از یک پسوند دامنه اهمیت دارد. اگر سایتی را برای نمونه کارهای طراحی گرافیکی خود راه اندازی کرده اید ، اسمی را در نظر بگیرید که با این زمینه مطابقت داشته باشد. مثلاً آنرا برگ سبز ننویسید! اما اگر سایت تهیه دستورالعمل ها را اجرا کنید ، نام خورشت سبزیجات گزینه خوب و خوشمزه ای خواهد بود و آنقدر مرتبط است که نام سایت شما به راحتی در ذهن مردم باقی می ماند و در بین طرفداران جا باز می کند!


مراحل راه اندازی سایت را ادامه دهید

پس از ثبت دامنه ، به قسمت خریدهای میزبان بروید و یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید. احتمالاً در خرید سرور مجازی و اختصاصی شک دارید. علاوه بر شباهت های فراوان ، تفاوت هایی وجود دارد که بارزترین تفاوت تفاوت در قیمت است. شاید از خود بپرسید که آیا یک سرور ارزش این هزینه را دارد؟ آره. این ارزشش را دارد.


آیا لازم است یک سرور اختصاصی تهیه کنم؟ نه ، لازم نیست اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید یا می خواهید سایتی سبک وزن راه اندازی کنید ، پیشنهاد می کنیم با یک سرور مجازی شروع به کار کنید. گفتنی است ، سرورهای ارائه شده توسط آذر آنلاین 7 روز در هفته پشتیبانی 24 ساعته دارند. مزیت یک سرور مجازی این است که کنترل می شود و به شما کمک می کند مشکلات احتمالی را حل کنید. البته پشتیبان گیری روزانه نیز توسط سرور شما ارائه می شود و در صورت لزوم آخرین نسخه پشتیبان تهیه می شود و با انجام همان کاری که بسیار ساده به نظر می رسد بسیاری از مشکلات صاحبان وب سایت برطرف می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن