مردم ویرجینیای غربی از جو مانچین می پرسند: شما در کدام طرف هستید؟

[ad_1] سناتور جو مانچین، دموکرات ویرجینیای غربی، ماه‌ها پیش، در محوطه آرام و پر از عقاب دفتر خود در کنگره آمر

توسط NEWSWORLDS در 30 آذر 1400
[ad_1]

سناتور جو مانچین، دموکرات ویرجینیای غربی، ماه‌ها پیش، در محوطه آرام و پر از عقاب دفتر خود در کنگره آمریکا، پیش‌نویس لایحه‌ای برای سیاست‌های اجتماعی تهیه کرد که شباهتی به پیشنهاد «ساخت بازگشت بهتر» که روز یکشنبه علیه حزبش، رئیس‌جمهورش اژدر کرد، نداشت. و میلیون ها نفر در کشورش. هنوز در ابتدای کنترل دموکرات ها بر کنگره و کاخ سفید بود و حزب در حال پیگیری یک پیشنهاد جامع برای ترکیب تعمیر پل ها و جاده ها با گسترش مراقبت از کودکان و سایر خدمات اجتماعی بود. مانچین در کنار درخواست تجدیدنظر رای اصلی خود، دولت بایدن را تشویق کرد که لایحه را به بخش های کوچکتر تقسیم کند. "من می گویم که می توانیم یک معامله زیرساختی انجام دهیم - بله سنتی او در ماه می به من گفت که قرارداد زیرساختی دارد. سپس به زیرساخت های انسانی برمی گردیم و نیازها را بررسی می کنیم.

اما تعریف مانچین از «نیازها» آمریکا همیشه مشکل ساز بوده است. حتی پس از اینکه حزبش لوایح را تقسیم کرد و ماه های عذاب آور زیادی را صرف شکنجه، چاپلوسی و پذیرفتن اخراج های خود کرد، مانچین هرگز از دیدگاه محافظه کار بازسازی نشده عقب نشینی نکرد: کمک بیش از حد به آمریکایی ها مانند بیمه بیکاری تمدید شود و آنها تنبل خواهند شد و وابسته او به من گفت که در سراسر ویرجینیای غربی، شرکت‌ها «نمی‌توانند کارگر پیدا کنند». آنها به سر کار برنمی‌گردند. او چند ماه بعد با چشم پوشی از تعبیرات به خبرنگاران گفت: من نمی‌توانم بپذیرم اقتصاد ما یا اساساً جامعه ما به سمت ذهنیت حقوقی حرکت کند.

عناصر فعال در محاسبات سیاسی مانچین هرگز یک راز بزرگ نبوده است: او یک دموکرات است که به دنبال انتخاب مجدد در یک ایالت جمهوری خواه است و یکی از بزرگترین دریافت کنندگان پول سنا در کمپین زغال سنگ، نفت و گاز است. که علیه آن لابی می کند. مقررات تغییر آب و هوا در این لایحه، که او شکست خورد. اما برای اهالی ویرجینیای غربی که از او خواسته اند از برنامه های ضد فقر در لایحه Betterbuilding Bill حمایت کند، رد او نشان دهنده انزوای اساسی از نیازهای افرادی است که دیگر نمی خواهد یا نمی تواند بپذیرد. برای چنین منتقدانی، مانچین به نماد الیگارشی و بیگانگی در واشنگتن تبدیل شده است، سیاستمداری با ثروت شخصی که محاصره برنامه هایی که به رای دهندگانش کمک کرده است از فقر فرار کنند، نشان دهنده بی توجهی تمسخرآمیز به شکاف بین مبارزات واقعی آنها و برنامه های تلویزیونی او است. برومیدها

اگر اپوزیسیون مانچین رای ممتنع دهد، رای او برای پایان دادن به برنامه توسعه اعتبار مالیاتی کودکان تعیین کننده خواهد بود که به گفته خزانه داری، هفته گذشته پرداختی به سیصد و پنج هزار کودک در ویرجینیای غربی را تضمین کرد. نود و سه درصد از کودکان در سراسر کشور واجد شرایط دریافت اعتبار هستند که بالاترین درصد در کشور است. تحلیلگران تخمین می زنند که اگر این برنامه منقضی شود، 50000 کودک در آنجا تا پایان ماه در معرض خطر فقر قرار خواهند گرفت. میانگین دستمزد خانواده: چهارصد و چهل و شش دلار در ماه.

مانچین به ویژه در برابر اتهامات مربوط به حذف امپراتوری آسیب پذیر است. عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که او روی ریل قایق خود در واشنگتن با رای‌دهندگان عصبانی که با کایاک وارد شده‌اند صحبت می‌کند. پس از متقاعد کردن دولت بایدن به کنار گذاشتن لایحه برنامه بهره وری برق پاک، مرکز تلاش ها برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، معترضان آب و هوا، مازراتی نقره ای مانچین را دور زدند.

جیم مک‌کی، مدیر پیشگیری از سوء استفاده از کودکان ویرجینیای غربی، یک سازمان غیرانتفاعی که مانچین را برای حمایت از این لایحه لابی کرد، به من گفت که این سناتور ظاهراً در «جلسات شخصی با خانواده‌های ویرجینیای غربی» غایب بوده است. مک کی گفت: «متاسفانه، در حالی که کارکنان او جلساتی داشتند - که ما از آنها سپاسگزاریم - تماس شخصی با سناتور مانچین بسیار محدود بود. پرهیز از ملاقات‌های ناهنجار در سیاست منحصر به فرد نیست، اما این اتهام ضربه خاصی به مانچین وارد می‌کند، که وضعیت او به عنوان یک دموکرات در ایالت قرمز باعث می‌شود او به‌ویژه مشتاق تصویر مردی باشد که از «رفتن به واشنگتن» امتناع می‌کند. مک کی گفت: «من مشتاقانه منتظر دیدار مجدد سناتور مانچین با مردم عادی هستم.

برای هر کسی که جزئیات را می‌داند، صحبت‌های مانچین - در مورد یک ستاره فوتبال در شهر کوچک فارمینگتون - همیشه ثروت و موقعیت او را نادیده گرفته است. مانچین ها ماهر هستند. پدربزرگ جو خواربارفروشی فارمینگتون را اداره می کرد و در طول سال ها به عنوان رئیس آتش نشانی، افسر پلیس، قاضی صلح و شهردار آن خدمت می کرد. پدرش رشد مشابهی در سیاست محلی داشت، در حالی که تجارت خانوادگی را از خواربار فروشی به مبلمان و فرش گسترش داد. عموی جو، ای جیمز مانچین، به سمت وزیر امور خارجه و خزانه داری ویرجینیای غربی ارتقا یافت. دختر جو، هدر برش، برای کار در یک کارخانه داروسازی دولتی که توسط میلان اداره می‌شود، رفت و در نهایت مدیر اجرایی آن شد و پس از بازنشستگی در سال 2020، یک بسته تقریباً 37.6 میلیون دلاری جمع‌آوری کرد. جو، به نوبه خود، به‌عنوان یک کارآفرین رونق گرفت. دلال زغال سنگ، بر اساس افشاگری های مجلس سنا، دارایی خالصی بین چهار تا سیزده میلیون دلار می سازد. با توجه به ویرجینیای غربی، مانچین برای چندین دهه عضوی از نجیب زاده ها - شرکتی، سیاسی و شخصی- بوده است.

والت آویل، یکی از اعضای کمیته اجرایی دموکرات ویرجینیای غربی که سال‌ها از مانچین انتقاد می‌کرد، این هفته به من گفت: «هیچکسی که برای جو مهم است با اعتبارات مالیاتی دوران کودکی او از فقر نجات پیدا نکرده است. اما این امر فقر کودکان را در اینجا حدود یک سوم کاهش داده است. "اویل اضافه کرد:" اگر این برای جو، بازیگران اصلی و/یا خانواده‌اش سودمند نباشد، او بی حرکت است. "مانچین همیشه ترمزی بر ظرفیت پیشرفت او بوده است. حزب، اما سهم مخالفان او امروز بیش از هر زمان دیگری مهم است و اشاره او به "ذهنیت حقوقی" به عنوان استدلالی علیه مخالفت با اصلاحات و معرفی آزمون مالی و الزامات شغلی با آنچه رای دهندگان او می گویند.

افزایش انتقادات از مانچین یادآور واکنش برخی از آپالاچی ها به تصویری است که توسط نویسنده جی. دانشکده حقوق و حرفه ای در سرمایه گذاری خطرپذیر. ونس از هموطنان آپالاشی‌های خود خواست تا «در جهنم بیدار شوند» و باورشان را بپذیرند که مشکلاتشان توسط دولت‌ها، شرکت‌ها یا هیچ‌کس دیگری ایجاد نشده است. ما آنها را آفریدیم و فقط ما می توانیم آنها را اصلاح کنیم.»

اگرچه این کتاب در طول مبارزه آمریکا برای درک ظهور ترامپ به پرفروش‌ترین کتاب تبدیل شد، اما خشم برخی را در «فرهنگی» که به تصویر می‌کشد نیز برانگیخت. دوایت بی. بیلینگز، استاد افتخاری جامعه شناسی و آپالاشی در دانشگاه کنتاکی، آن را "تبلیغی برای سرمایه داری شرکتی و انتخاب شخصی" نامید. در مقاله ای از سال 2019 در لکسینگتون روزنامه-رهبربیلینگز می نویسد که به گفته ونس، «مشکل صرفاً انتخاب های شخصی ضعیفی است که مردم در مواجهه با زوال اقتصادی انجام می دهند - نه اقتصاد سرمایه داری شرکتی، که با دور انداختن بسیاری از نیروی کار یا شکست خود سودهای کلانی به دست می آورد. دولت ها باید به آن پاسخ دهند. این بحران ادامه دار."

مانچین کم کم مانند ونس اعتبار رابطه اش را با همان جایگاهی که در دل هویتش دارد از دست می دهد. در سال 2018، ونس که اکنون پس از کنار گذاشتن مخالفت قبلی خود با ترامپ، اکنون به عنوان یک جمهوری خواه برای مجلس سنای اوهایو نامزد شده است، در کنفرانس انجمن آپالاچی سخنرانی کرد. او توسط گروهی که خود را رهبران و دانشجویان جوان آپالاچیان می نامیدند، هو شد.همه) اعضا صندلی های خود را چرخانده و سرود زغال سنگ "کدام طرف هستید؟" را خواندند.

امروز در ویرجینیای غربی، مانچین با گروه کری از شک و تردید خود روبرو می شود. علیرغم تمام هشدارهای سناتور در مورد حقوق، مک کی، مدافع رفاه کودکان، خاطرنشان می کند که مخالفت او با لایحه «بهتر بساز» به این معنی است که والدین بیشتری مجبور خواهند شد شغلی را که دوست دارند ترک کنند، زیرا نمی توانند هزینه های مراقبت را بپردازند. "برای بچه ها برای فرزندانشان." مک کی افزود: «ویرجینیای غربی چندین شهرستان بدون یک مرکز مراقبت از کودکان دارای مجوز دارد. این مشکل اکنون به طور نامحدود وجود خواهد داشت."


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب