معرفی تلویزیون شیائومی P1

تلویزیون شیائومی P1 این تلویزیون بسیار شیک و لوکس طراحی شده و صادقانه بگویم طراحی بسیار مینیمالیسیتی دارد. تل

توسط NEWSWORLDS در 17 بهمن 1401

تلویزیون شیائومی P1

xiaomi tvاین تلویزیون بسیار شیک و لوکس طراحی شده و صادقانه بگویم طراحی بسیار مینیمالیسیتی دارد. تلویزیون P1 که با حاشیه های بسیار باریک طراحی شده و این حاشیه ها فقط در قسمتی که لوگوی برند قرار گرفته است کمی ظاهری گستردهتر پیدا کرده و همین باعث شده که پنل بزرگتر به نظر برسد. فراموش نکنیم که کنترل از راه دور آن نیز بسیار عالی طراحی شده است. این ریموت که مجهز به یک میکروفون می باشد، امکان انتقال دستور صوتی و ارتباط با دستیارهای صوتی را برای این نمایشگر فراهم کرده است. بنابراین شما میتوانید به راحتی و با دستورها صوتی، تنظیمات نمایشگر خود را مدیریت و کنترل کنید. یکی از موردهایی که هنگام خرید یک نمایشگر باید به آن توجه کرد، سیستم عامل و رابط کاربری kalinab آن است. تلویزیون شیائومی P1 دارای یک سیستم عامل اندروید استاندارد می باشد و در واقع رابط کاربری آن با سایر نمایشگر های موجود در بازار تفاوت چندانی ندارد و تنها چند بخش به آن اضافه شده است.

IFrame

این فناوری در واقع هر گونه نویز و تاری موجود در صحنههای سریع را از بین میبرد و باعث میشود تمامی حرکتهای بازی را به صورت روان و دقیق مشاهده نمایید. این مسئله میتواند دقت شما را در حین بازی افزایش داده و موجب افزایش شانس شما در برنده شدن گردد. توسط پورت HDMI به راحتی میتوانید کنسولهای بازی را به تلویزیون خود متصل نموده و انواع بازیهای جذاب و مهیج را بر روی تلویزیون خود اجرا نمایید. در نتیجه اوقات فراغت لذت بخشی را در کنار خانواده و دوستان خود تجربه خواهید نمود. تلویزیون شیائومی قابلیت سازگاری با سیستم عامل Xiaomi PatchWall را نیز دارد و در کنار سیستم عامل Android میتواند به مرتب سازی و ادغام محتوای برنامههای مختلف بپردازد. این مسئله را میتوان یکی از جذابیتها و برتریهای تلویزیون اسمارت شیائومی نسبت به سایر تلویزیونها به شمار آورد. این تلویزیون اسمارت منویی فوق العاده روان و کامل دارد و میتواند دسترسی شما به بیش از 5000 برنامهی کاربردی و بیش از 700000 فیلم و سریال را امکان پذیر نماید.

چگونه بیاموزید برای شروع تلویزیون شیائومی

در اینجا بهتر است در مورد تلويزيونهاي شيائومي گلوبال شرح خلاصه ای داشته باشیم . با توجه به اینکه تعداد زیادی از تلویزیونهای شیائومی با نسخه گلوبال یعنی جهانی روانه بازار شده اند . هستند . در مورد نسخه جهانی تلویزیون شیائومی باید بدانید که این مدل از تی وی ها به طور پیش فرض تمامی زبان ها و نیز سرویس های گوگل را پشتیبانی میکنند . خرید تلویزیون اسمارت شیائومی با مجهز بودن به سیستم عامل اندروید با رابط کاربری ساده ای که دارد. امکان نصب و دانلود راحت انواع اپلیکیشن های متنوع را فراهم خواهد کرد . البته تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود چراکه قیمت تلویزیون هوشمند شیائومی به دلیل امکاناتی همچون دستیارهای صوتی گوگل و همچنین برنامه کنترل هوشمند اشیا (Smart Home Control) از ارزش خرید بالایی برخوردار است . علاوه بر این شیائومی در تلویزیون هایش از پنل IPS بهره می برد. که نه تنها زاویه دید گسترده ای دارد . بلکه به صورت مقاوم در برابر ضربه های ناگهانی طراحی شده است .جدیدترین تلویزیون های شیائومی 2022 نیز از سری ES Pro هستند .

xiaomi tvهمچنین به کمک فناوری DTS HD صدای فراگیر مجازی تولید میکند. تلویزیون هوشمند شیائومی P1 دارای سیستم عامل اندروید نسخه 10 میباشد. این تلویزیون دارای 16 گیگ حافظه داخلی است و شما می توانید برنامه های اندرویدی مورد علاقه خود را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و روی تلویزیون نصب کنید. حافظه رم این تلویزیون 2 گیگابایت است و برای اجرای برنامه ها مناسب است. تلویزیون ال ای دی شیائومی P1 از فرمان صوتی و از دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant پشتیبانی می کند و شما می توانید بسیاری از کارها را از طریق صحبت کردن انجام دهید. تلویزیون اندروید شیائومی 50P1 از پردازشگر 4 هسته ای برخوردار است و وظیفه پردازش های مربوط به سیستم عامل آن را به عهده دارد. این تلویزیون اسمارت دارای ریموت کنترل 360 درجه بلوتوثی است و لذت کار با تلویزیون را دوچندان میکند. طراحی تلویزیون شیائومی P1 سایز 50 اینچ باریک و زیباست و با خرید یک پایه دیواری یا براکت میتوانید آن را علاوه بر قرار دادن روی پایه روی دیوار هم نصب کنید.

روشها دریافت (A ) شگفت انگیز تلویزیون شیائومی در یک مالی

از مهم ترین عوامل در تلویزیون شیائومی مدل L55M5-5ASP، توانایی پشتیبانی از قابلیت HDR می باشد. فناوری HDR با افزایش دامنه رنگ های گرم موجب افزایش کنتراست و درخشندگی تصاویر شده و می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود نماید. رنگ های گرم یا به اصطلاح RGB می توانند تصاویر بسیار روشن تر و با کیفیت را به ثبت برسانند و هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. قابلیت HDR با انعکاس رنگ های بسیار درخشان و قدرتمند می تواند در هنگام مشاهده محتوای ورزشی نیز بیشترین کیفیت را از خود به نمایش بگذارد. به هنگام مشاهده فوتبال و یا ورزش های سریع، می تواندحس حضور در ورزشگاه را به کاربر منتقل نماید و بیشترین هیجان را ایجاد نماید. این تلویزیون از پردازنده چهار هسته ای بهره گرفته است که حافظه کوتاه مدت در آن 2 گیگابایت و حافظه داخلی آن 8 گیگا بایت می کالی ناب باشد. این پردازنده کارایی بالایی در پردازش داده های صوتی و تصویری دارد. از این تلویزیون می توان برای بازی های کامپیوتری ورژن جدید استفاده کرد چرا که مشخصات آن برای پشتیبانی از هر بازی گرافیک بالایی کفایت می کند.

  1. بدنه و پایه فلزی
  2. بلندگوهای Bass Reflex
  3. مشاهده » دانلود کاتالوگ تلویزیون سامسونگ
  4. کیفیت تصویر 4K
  5. پنل: IPS
  6. کیفیت تصویر: 4K
  7. ساسان امین نژاد - شهریور 1, 1400
  8. مدل: F2 Fire

با استفاده از این تلویزیون می توانید بهترین بازی های ویدیویی و سریال ها و فیلم های مورد علاقه خود را مثل اینکه در سینما هستید ببینید و بازی کنید. پردازنده قرار است مغز تلویزیون شما باشد و پروسس های دریافتی را به روان ترین حالت ممکن پردازش نماید.تلویزیون 4s شیائومی با داشتن پردازنده (Quad-Core (64bit عملکرد بسیار روان و مناسب ارائه می دهد. این تلویزیون با داشتن همچین پردازنده ای به دلیل سرعت در انجام دستور العمل ها و روان بودن آن در سال های اخیر از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این پردازنده قادر است محتوای تصویری بیشتری را مورد پردازش قرار داده و با ایجاد تنوع رنگی بالا کیفیت بالاتری از تصویر را نیز به نمایش بگذارد. به کمک سرعت عمل این پردازنده تعویض کانال ها، فلش ها، پخش موسیقی بدون کوچک ترین اختلالی برای شما ارائه خواهد شد. این تلویزیون شیائومی کنترل تلویزیون را برای شما بسیار آسان و لذت بخش کرده است. تلویزیون MI 4S شیائومی برای اینکه خروجی صدای فوق العاده ایی را در اختیار کاربرانش قرار دهد از فناوری DOLBY استفاده کرده است.

چه کسی دیگری می خواهد درباره تلویزیون شیائومی بیاموزد؟

بدنه این تلویزیون از جنس فلز می باشد و رنگ ان سیاه است . این رنگ سیاه زیبایی خاصی را به تلویزیون شیائومی Xiaomi Mi TV 4A 49” 2/32GB می بخشد و دکوراسیون خانه شما را خراب نمی کند . در پایین دستگاه محل کابل های ارتباطی می باشد .این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI 1.4 ، دارای 2 پورت USB 2.0 می باشد . شما می توانید با استفاده از یک حافظه خارجی مثل فلش مموری فیلم ها و موزیک های خود را در تلویزیون پخش کنید و از تماشای آن ها لذت ببرید . این تلویزیون قابلیت آن را دارا می باشد که به اینترنت وصل شده و دارای وای فای می باشد . سیستم عاملی که این تلویزیون پشتیبانی می کند اندروید می باشد و می توانید انواع بازی ها را با بالاترین کیفیت در این تلویزیون اجرا کنید . صفحه نمایش این تلویزیون از نوع led می باشد و تصویر با کیفیت بالایی را برای شما می دهد .

xiaomi tvهمچنین سیستم عامل تایزن نیز عملکرد رضایت بخش و خوبی را ایفا می کند. بدون شک سالن های بزرگ نیازمند تلویزیونی هستند که از زاویه دید گسترده ای برخوردار باشد؛ چرا که تمامی افراد نمی توانند در مرکز تلویزیون قرار بگیرند و از مشاهده محتوا با جزئیات دقیق، لذت واقعی را ببرند. به همین دلیل شرکت های سامسونگ و شیائومی از پنل های متفاوتی برای دید بهتر کاربران در تلویزیون ها استفاده کرده اند. یکی از نقاط ضعف تلویزیون سامسونگ تعبیه شدن پنل VA است؛ چرا که زاویه دید پایینی دارد، پراکندگی بسیار زیاد نور، حساسیت بسیار زیادی به ضربه دارد و همچنین بهترین دید را در محیط های تاریک دارد. اما در عوض از کنتراست بالایی به نسبت دیگر پنل ها برخوردار است که نباید آن را نا دیده گرفت. در مقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ هر کدام ویژگیهای هوشمند عالی و متفاوت دارند. تلویزیون اندروید شیائومی طیف بیشتر ویژگیهای هوشمند را در برمیگیرند. برای مثال دستیار صوتی، بازیهای دیجیتال و جستجو خودکار محتوا از این ویژگیهای هستند.

  1. وایفای دو باند نسخه 5 با استاندارد 802.11 a/b/g/n/ac
  2. سیستم عامل آسان و با کارایی بسیار
  3. پشتیبانی از 1.07 بیلیون رنگ و عمق رنگ (8-Bit + FRC)
  4. حافظه RAM: 2GB DDR4
  5. سیستم عامل اندروید

تلویزیون شیائومی P1 در سال 2021 تولید شده و مشخصاتی فوق العاده کارا دارد. تصویر در تلویزیون P1 شیائومی بسیار جذاب و غنی از رنگ نمایش داده می شود و ویژگی های هوشمند در آن با سیستم عامل اندروید همراه می باشد. تلویزیون MI P1 دارای اندازه پنل 55 اینچ است و بالاتر از این اندازه صفحه نمایش را ندارد. در این تلویزیون از پردازنده 4 هسته ای Media Tec 9611 استفاده شده است که با نرخ فرکانس 60 هرتز کارایی بالایی در حذف نویز و بلور تصویر پر سرعت دارد. این تلویزیون از MEMC برای کاهش نویز و بلور استفاده می کند . به صوتی فوق العاده تصویر را شفاف تر بر روی صفحه نمایش ظاهر می سازد. این تلویزیون از اندروید 10 استفاده می کند و قابلیت اپدیت و ارتقا را دارد. با آن قابل نمایش است که نشان می دهد روشنایی تصویر بالایی را دارد. صدای آن 20 وات است و ویژگی های صوتی و فرمت هایی مانند دالبی دیجیتال و یا DTS را پشتیبانی می کند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد شیائومی 4s تلویزیون لطفا به بازدید از وب سایت ما.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن