موسسه انجام پایان نامه را چطور انتخاب کنیم؟

برونسپاری مقاله، ترجمه و پایان نامه به موسسات انجام پایان نامه کار راحتی نیست. در حال حاضر موسسات زیادی سر بر

توسط NEWSWORLDS در 10 مهر 1399

برونسپاری مقاله، ترجمه و پایان نامه به موسسات انجام پایان نامه کار راحتی نیست. در حال حاضر موسسات زیادی سر برآورده اند مدعی انجام پروژه دانشجویی هستند. برخی از این موسسات بدون مجوز، تخصص و تجربه فعالیت دارند. برخی نیز با داشتن سابقه کار طولانی، تخصص کافی و مجوز می توانند بهترین انتخاب برای نوشتن پروژه های دانشجویی باشد.


پروژه دونی یکی از موسسات انجام پایان نامه است که به شکل حرفه ای عمل می کند. از جمله ویژگی های منحصر به فرد چنین موسسه ای پاسخگویی فوری به دانشجویان است. نوشتن منابع پایان نامه به روش سوی دیگر پروژه در زمان های مشخص شده به دانشجو تحویل داده می شود.


ویژگی های بهترین موسسه انجام پایان نامه


برای اینکه راحت تر بتوانید پروژه های دانشجویی خود را به یک موسسه بسپارید، شناخت موسسه ضرورت دارد. بدین منظور ویژگی های زیر را در زمان انتخاب یکی از موسسات نوشتن پایان نامه در نظر داشته باشید:


داشتن مجوز و تخصص کافی


اولین فاکتوری که باید برای انتخاب بهترین موسسه انجام پایان نامه در نظر داشته باشید، داشتن مجوز است. زیرا چنین موسساتی با توجه به دستورالعمل های مشخص شده دانشگاه ها و وزارت علوم پروژه های دانشجویی را انجام می دهند. در واقع نتیجه کار آنها مطابق با نظر استاد و دانشگاه خواهد بود. بنابراین بعد از دریافت پروژه با مشکلات زیادی روبرو نیستید.


سرعت العمل بالا در تحویل پروژه


یکی دیگر از ویژگی های یک موسسه انجام پایان نامه خوب، سرعت پاسخگویی و ارائه پروژه است. اگر قصد ترجمه، نوشتن مقاله علمی پژوهشی و یا انجام پایان نامه را دارید، باید موسسه طبق زمان اعلام شده در قرارداد، پروژه را به شما تحویل دهد. برای پایان نامه براساس 5 فصل در 5 مرحله پروژه را دریافت می‌کنید.


هزینه مناسب جهت انجام پایان نامه


یکی دیگر از شرایط یک موسسه انجام پایان نامه خوب دریافت هزینه معقول از دانشجو است. عوامل زیادی در تعیین هزینه پروژه های دانشجویی موثر هستند. برای مثال دانشگاه محل تحصیل، مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و حتی موضوع در تعیین هزینه تاثیرگذارند.


موسسه هزینه ای را بابت جمع آوری اطلاعات از دانشجو دریافت می کند. قسمت دیگری از هزینه به دستمزد کارشناس اختصاص پیدا می کند. البته اگر به دنبال یک پایان نامه کامل و تمام شده هستید، بهترین راه انتخاب موسسات قانونی است. هر چند دستمزد چنین موسساتی کمی بالاتر از موسسات غیرقانونی است، اما در عوض می دانید که در انتها چه چیزی به شما تحویل داده می‌شود.


استخراج مقالات علمی از پایان نامه


یکی دیگر از شرایط انتخاب یک موسسه نوشتن پایان نامه مثل پروژه دونی، توانایی استخراج مقاله علمی پژوهشی است. شما بعد از اتمام پایان نامه باید بتوانید یک مقاله را در ژورنال های معتبر داخلی به ثبت برسانید. این مقاله از پایان نامه شما استخراج می شود.


همچنین اگر بخواهید مراحل نوشتن مقاله isi را هم پشت سر بگذارید، به کمک موسسه نیاز دارید. در این موسسات با تمامی شرایط نوشتن مقالات علمی و چاپ آنها در ژورنال های خارجی آشنایی کامل وجود دارد. بنابراین کل دوره تحصیل تا انتها به راحتی می توانید از تمامی پروژه های دانشجویی عبور کنید.


 



آخرین مطالب