ناتوانی خطرناک سنا در دفاع از دموکراسی

[ad_1] برای تقریبا سی سال، آنگوس کینگ در قدرت بود. کینگ که دو دوره فرماندار سابق مین و اکنون دو دوره سناتور

توسط NEWSWORLDS در 29 دی 1400
[ad_1]

برای تقریبا سی سال، آنگوس کینگ در قدرت بود. کینگ که دو دوره فرماندار سابق مین و اکنون دو دوره سناتور ایالات متحده است، از ترکیبی از لیبرالیسم اجتماعی و محافظه کاری مالی برای کسب آرا استفاده می کند. پس از اینکه در سال 1994 به عنوان فرماندار مستقل انتخاب شد، به طور همزمان از حقوق همجنس‌گرایان حمایت کرد و افزایش حداقل دستمزد را وتو کرد. پس از انتخاب شدن به سنا، همچنین به عنوان یک نماینده مستقل، در سال 2012، او با دموکرات ها شرکت کرد و رای داد، اما با جمهوری خواهان محافظه کار روابط برقرار کرد. او جف سشنز، سناتور سابق آلاباما و دادستان کل ترامپ را "دوست خوب" خواند. این موقعیت غیرمتعارف به کینگ در مین کمک کرد، ایالتی که عمیقاً بین مناطق روستایی فقیرتر، محافظه‌کارتر، طرفدار ترامپ و شهرهای ثروتمند، لیبرال، دموکراتیک و شهرهای ساحلی تقسیم شده است. کولاند وودارد، خبرنگار پورتلند، گفت: "کینگ در سال 2021 در ایالت بنفش به همان اندازه محبوب است. نظرسنجی های تایید شغل او را به عنوان محبوب ترین کارمند در کل ایالت رتبه بندی می کند." هرالد را فشار دهید او به من گفت که سالها کینگ را پوشش داده است. او با "به دست آوردن" چیزی اساسی برای روح دوران مین به این امر دست یافت، میل حتی در این روزگار قطبی شده برای کسی که به روشی عملی، مستدل و بله، "مستقل" به مسائل نگاه کند و بهترین تصمیم را بگیرد. برای کشور و کشور.»

با این حال، وقتی نوبت به اجبار سنای ایالات متحده به تصویب قانونی می رسد که از دموکراسی آمریکایی محافظت می کند، مرکزگرایی کینگ تاکنون به جایی نرسیده است. دموکرات‌های سنا روز سه‌شنبه شروع به بحث درباره دو لایحه درباره حق رای کردند که کینگ و دیگران می‌گویند برای اطمینان از دسترسی همه آمریکایی‌های واجد شرایط به صندوق رای حیاتی هستند - و تصویب قوانین جدیدی که به دونالد ترامپ و دیگران اجازه نمی‌دهد انتخابات آینده را لغو کنند. ماه‌هاست که کینگ تلاش می‌کند از احزاب میانه‌رو حمایت کند، اما انتظار می‌رود جمهوری‌خواهان از این طرح برای جلوگیری از هر دو لایحه استفاده کنند، چهارمین باری که حزب در سال گذشته پیشنهادهای اصلاحات انتخاباتی دموکراتیک را خنثی می‌کند. برای هفته‌ها، کینگ همراه با رهبران دموکرات تلاش می‌کند تا سناتورهای جو مانچین از ویرجینیای غربی و کرستن سینما از آریزونا را متقاعد کند تا از تغییر قوانین فیلی‌باستر برای تصویب لایحه‌های حق رای حمایت کنند. با این حال، کینگ در مصاحبه ای به من گفت: "تا زمانی که آنها بینشی نداشته باشند، تغییر آنها را نمی بینم."

کینگ بحران کنونی را برای کشور حیاتی می بیند: رای دهندگان جمهوری خواه و دموکرات به طور فزاینده ای ترس دارند که طرف مقابل انتخابات را دزدیده باشد. کینگ به من گفت: "من هرگز اینقدر نگران آینده کشور نبوده ام." من از بحران موشکی کوبا و ویتنام و رکود اقتصادی 2008 جان سالم به در بردم. آنچه که مرا نگران می کند این است که ساختار نظام ما در خطر است.» گفتگوهای غیررسمی بین جمهوریخواهان میانه رو و دموکرات ها ادامه دارد، اما ناتوانی سنا در توافق بر سر چگونگی دفاع از دموکراسی است. آخرین نشانه این است که تاکتیک های ترامپ برای انرژی دادن، خروج و در برخی موارد گمراه کردن پایگاه سیاسی موثرتر از مرکزگرایی در پیروزی در انتخابات است.

مانند دیگران، کینگ امتناع ترامپ از پذیرش انتخابات را - اولین باری که یک نامزد ریاست جمهوری از حزب اصلی این کار را پس از سنت اعتراف علنی شکست در سال 1896 انجام می دهد - خطرناک ترین تهدید قریب الوقوع برای دموکراسی آمریکا می داند. او گفت که تحریک ترامپ به سوء ظن های دیرینه جمهوری خواهان در مورد تقلب سیستمی توسط رأی دهندگان دموکرات - ادعاهایی که هیچ مبنایی ندارد - در نوزده ایالت در سال گذشته برای اعمال محدودیت های رأی گیری استفاده شده است که فعالیت های انتخاباتی دموکرات ها، به ویژه در میان رنگین پوستان را مختل می کند. . و رای دهندگان جوان کینگ گفت: «ترامپ اعتماد جمهوری‌خواهان را به روند اساسی انتخابات دموکراتیک تضعیف کرده است. «آنها اکنون روی تغییراتی در سطح ایالتی کار می کنند که اعتماد دموکرات ها و مستقل ها را در روند انتخابات تضعیف کند.

کینگ از جمهوری‌خواهان - مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق و براد رافنسپرگر، وزیر امور خارجه جورجیا، که در سال 2020 تلاش‌های ترامپ را خنثی کردند، استقبال کرد. کینگ گفت: "بدون تعداد معدودی - تقریباً همه جمهوری‌خواهان - با صداقت و پایبندی به قانون اساسی." نمی دانم کجا خواهیم بود." اما او موضع حزب جمهوری خواه را "موانع سنگی" خواند. او به من گفت: "اگر ما به این مارپیچ نزولی از دست دادن اعتماد به سیستم خود ادامه دهیم، بازیابی آن بسیار دشوار خواهد بود." در صورت انتخاب شدن کشور را نابود خواهد کرد. و ب) نمی توانید به انتخابات اعتماد کنید. خشونت یک نتیجه بعید نیست.»

کینگ گفت که دوستان جمهوری‌خواهش در سنا پویایی خطرناکی را که او توصیف می‌کند نمی‌بینند - یا می‌گویند که نمی‌بینند: "در خلوت، آنها می‌گویند، "نگران چه چیزی هستید؟" شما یک هشدار دهنده هستید. او گفت: "دورترین راه جمهوریخواهان این است که پشت درهای بسته اعتراف کنیم که ادعاهای ترامپ مبنی بر دزدیده شدن رقابت در سال 2020 صحت ندارد." "من فکر می کنم آنها می دانند که همه این موارد تقلب در انتخابات ساختگی است. فکر می‌کنم آن‌ها این را می‌دانند، «کینگ گفت. این وضعیت باعث شد که از همکارانش بپرسد که چرا مجلس‌های ایالتی تحت کنترل جمهوری‌خواهان رای‌گیری را محدود می‌کنند.» من دوستان جمهوری‌خواه خوبی دارم و نشنیده‌ام که هیچ یک از آنها اعتراف کنند که چه اتفاقی می‌افتد. هشدار دهنده

برندان نیهان، دانشمند علوم سیاسی در کالج دارتموث، به من گفت که هر دو طرف به طور فزاینده ای بر اساس پایگاه سیاسی خود بازی می کنند. پس از ماه‌ها نادیده گرفتن سلف خود، جو بایدن شروع به فراخوانی از ترامپ و جمهوری‌خواهانش کرد. در یک سخنرانی اخیر در جورجیا، رئیس جمهور مخالفان لایحه های حقوق رای را با بول کانر، کمیسر امنیت عمومی بدنام بیرمنگام، آلاباما در دهه 1960، که سگ های مهاجم را به معترضان مسالمت آمیز حقوق مدنی رها کرد، مقایسه کرد. لفاظی های بایدن مورد ستایش پایه های لیبرال حزبش قرار گرفته است، اما به ندرت توسط سناتور میت رامنی مورد انتقاد قرار گرفته است و او می گوید این مقایسه توهین آمیز است.

نایهان گفت: «اینجا هستیم. نظام سیاسی ما مطلقا فلج شده است. نظام ما یک سال پس از قیام و با تلاشی دیگر برای تضعیف انتخابات آتی قادر به پاسخگویی نیست. این چیزی است که من را بیشتر نگران می کند.» نایهان این وضعیت را بی سابقه خواند. او به من گفت: «مشکل اساسی این است که شکاف چریکی بر سر تهدید دموکراسی بسیار عمیق است. «سیستم حزبی بر سر اینکه چگونه دموکراسی باید کار کند تقسیم شده است و این وحشتناک است».

نیهان خاطرنشان کرد که دموکرات ها و میانه روها در کنگره سه تا شش ماه فرصت دارند تا قوانینی را تصویب کنند که از انتخابات قبل از انتخابات میان دوره ای در سال 2022 محافظت می کند، زمانی که جمهوری خواهان طرفدار ترامپ به طور بالقوه می توانند کنترل مجلس نمایندگان را به دست آورند. او معتقد است اصلاحات کلیدی شامل شفاف‌سازی قانون انتخابات انتخابات - قانونی با جمله مبهم 1887 که ترامپ به دروغ ادعا می‌کند به معاونان رئیس‌جمهور اجازه می‌دهد آرایی را که آنها تقلبی می‌دانند رد کنند - و ممنوعیت برکناری مقامات غیرحزبی. انتخابات بدون اثبات تخلف. ما حداقل به لایحه ای نیاز داریم که خطر انتخابات خرابکارانه را کاهش دهد. او به من گفت که مذاکرات غیررسمی بین کینگ و سناتورهای مختلف دیگر "من را کمی امیدوار کرد، اما من خوشبین نیستم."

سیاست فرماندار در مین در سال‌های پس از روی کار آمدن کینگ نشان می‌دهد که چه چیزی ممکن است در صحنه ملی در پیش باشد. جان بالداچی، یک دموکرات میانه رو که دو دوره خدمت کرد، جانشین کینگ شد. سپس، از سال 2011 تا 2019، این پست در اختیار پل لی پیج بود، یکی از محبوب‌ترین حزب‌های جمهوری‌خواه که خود را «ترامپ قبل از ترامپ» می‌خواند و ادعاها و حملات نادرست او به دریافت‌کنندگان رفاه و مهاجران نشان داد که انرژی دادن به پایگاه جمهوری‌خواهان می‌تواند در انتخابات یک کشور پیروز شود. زمانی به دلیل استقلال سیاسی خود شناخته می شد. دو بار، LePage نامزدهای فرمانداری متعددی را به دست آورد و یک نامزد دموکرات و یک فرد مستقل را شکست داد که سعی داشت راه پادشاه را دنبال کند. امسال، پس از بازنشستگی در فلوریدا، لپج دوباره برای فرمانداری نامزد شد و جانت میلز، رئیس جمهور فعلی، یک دموکرات میانه رو دیگر را به چالش کشید. او در حمایت از دستورات واکسیناسیون به میلز حمله کرد و اخیراً پیشنهاد کرد که کارکنان بیمارستان ملزم به دریافت واکسیناسیون نباشند کووید-19 واکسن، اما دریافت کنندگان مزایای اجتماعی نیاز دارند. وودارد پورتلند هرالد را فشار دهید، گفت که لپیج نبرد سختی با میلز دارد، اما اگر یک یا چند نامزد مستقل در رقابت حضور داشته باشند، شانس او ​​بهتر خواهد شد، همانطور که در پیروزی های قبلی او چنین بود. وودارد گفت: "بخش بسیار قابل توجهی از رای دهندگان ترامپگرا وجود دارد، اما اکثر اوقات نامزدهای موفق در سراسر ایالت همچنان کسانی هستند که می توانند مرکز را به دست آورند." و افزود که لپیج در واقع ترامپ قبل از ترامپ و مانند رئیس جمهور سابق است. او مرتباً با تحلیل های مرسوم مخالف است.»

در سال 1890، مجلس نمایندگان قانونی در مورد حق رای تصویب کرد که حملات خشونت آمیز، مالیات های جامعه شناختی و سایر اشکال سرکوب رای دهندگان را که پس از جنگ داخلی به طرز بی رحمانه ای علیه بردگان آزاد شده در جنوب مورد استفاده قرار می گرفتند، ممنوع می کرد. هنری کابوت لاج، جمهوریخواه ماساچوست، حامی مالی بود. این اقدام در شورش سنا که سناتورهای دموکرات با آن مخالفت کردند، از بین رفت. کینگ به من گفت: «نتیجه هفتاد و پنج سال سرکوب آشکار رای دهندگان در جنوب بود. این اشتباهی بود که چندین سناتور مرتکب شدند. من از صمیم قلب احساس می کنم که ممکن است در چنین لحظه ای قرار بگیریم.وی افزود: می ترسم اشتباهی مرتکب شویم که چندین دهه به کشور آسیب برساند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن