وقتی کووید به معنای عدم وجود تخت کافی در بخش بیمارستان کودکان است

[ad_1] سه شنبه شب در ماه ژانویه است و من با ساکنان به اورژانس کودکان می روم تا کودک نوپایی را که جوش دارد ببی

توسط NEWSWORLDS در 5 بهمن 1400
[ad_1]

سه شنبه شب در ماه ژانویه است و من با ساکنان به اورژانس کودکان می روم تا کودک نوپایی را که جوش دارد ببینم. من برای کارگران فقیر اورژانس احساس می کنم - به عنوان نوع بسیار مسری Omicron کووید-19 اینجا در تگزاس افزایش یافته است، بیمارستان ما، مانند بسیاری دیگر، تخت های کوتاهی دارد. اغلب، ده ها کودک در اتاق انتظار اورژانس وجود داشته اند. احساس می‌کنم وقتی به آنجا می‌روم باید یک بوقلمون کبابی یا یک بطری جین برای تیم ER ببرم.

در اصطلاح بیمارستانی، «تخت» فقط به معنای تخت (یا تخت) نیست، بلکه همه چیزهایی است که یک کودک بیمار به آن نیاز دارد: تجهیزات، تیم پزشکی، برق و آب جاری، درمانگر تنفسی، و (از همه مهمتر) پرستار در حالی که دارم این را می نویسم، شهرستان بکسار، جایی که بیمارستان من در آن قرار دارد، یک کلیت دارد کووید-نرخ مثبت نزدیک به چهل درصد اگر کارکنان سالم نداشته باشیم، تخت نداریم.

وضعیت تخت ما بر خانواده های سراسر تگزاس جنوبی تأثیر می گذارد. ما یک بیمارستان انتقال شبکه ایمنی هستیم که به کودکان و بزرگسالان که بسیاری از آنها در فقر زندگی می کنند خدمات می دهیم. سن آنتونیو خود بالاترین نرخ فقر را در میان کلان‌شهرهای ایالات متحده دارد. مراقبت‌های پزشکی ویژه برای کودکان در این منطقه بسیار اندک است و بیمارستان‌های محلی در ادینبورگ، ایگل پس، فورت دانکن، و جاهای دیگر اغلب با ما تماس می‌گیرند تا کودکانی را که به اندازه کافی بیمار هستند و به ما نیاز دارند، انتقال دهیم.

کمبودها بر بچه هایی که قبلاً اینجا هستند نیز تأثیر می گذارد. کودکی که با تیم من در طبقه بالا امن تر است، چند ساعت دیگر در بخش اورژانس منتظر می ماند. (در بزرگسالان، شبانه روزی در اورژانس با اقامت طولانی‌تر در بیمارستان و مرگ و میر بیشتر همراه است، اگرچه داده‌ها در میان مطالعات متناقض است.) پس از جراحی، بچه‌ها از اتاق عمل به اتاق ریکاوری می‌روند. اگر در آنجا منتظر باز شدن تخت بیمارستان گیر کنند، جراحی بعدی می تواند به تعویق بیفتد. با پر شدن ICU، ما منابعی را برای مراقبت از کودکان در سطح ICU در یک واحد پایین تر گسترش می دهیم. نگرانی های ما در مورد این بچه ها - اینکه اتفاق بدی بیفتد، چیزی را از دست بدهیم یا به آنها صدمه بزنیم - همه ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

به عنوان یک بیمارستان اطفال، به رهبری تیمی که از این بچه ها مراقبت می کند کمک می کنم. در این شب ما چهار نفریم: خودم. ساکن ارشد من، تبیان ربانی؛ کارورز اطفال ما، ارفع اکرام; و ملانی پرز دونز، ساکن پزشکی خانواده، که با ما در حال چرخش است. ملانی یک بچه نه ساله و یک بچه سه ساله در خانه دارد. این کودک سه ساله در حال حاضر در انزوا به سر می برد زیرا نتیجه آزمایش معلم پیش دبستانی او مثبت بوده است کووید. شوهر ملانی سعی می کند در خانه کار کند و مراقبت از کودکان را انجام دهد در حالی که ملانی چندین شب کار می کند.

سند ER خوشبین است. او درباره کودک نوپایی که برای دیدنش آمده ایم، می گوید: «احتمالا می توانستم او را با آنتی بیوتیک خوراکی به خانه بفرستم. اما ظاهراً این بچه در روز پنجم تب است و بثوراتش وحشتناک به نظر می رسد، به اندازه ای بد که برای بررسی عفونت در استخوان دستور عکسبرداری با اشعه ایکس را داده است. این خانواده پناهنده هستند - اخیراً از کشور خود تخلیه شده اند. آنها ماشین ندارند و پزشک اورژانس نگران است که در صورت بدتر شدن او نتوانند پیگیری کنند. او با اشاره به ابزار قابل حمل تفسیر ویدئویی می گوید: «مترجم آنجاست.

دختر در آغوش مادرش خوابیده است. تب می گوید: «او هنوز اکران نشده است» و ما مکث می کنیم. همه کودکانی که در بیمارستان بستری می شوند، آزمایش غربالگری می گیرند کووید، اما معمولاً درست قبل از اینکه به طبقه بالا بیایند. (اگر نتوانند نفس بکشند و تیم اورژانس مشکوک شود که آنها مریض هستند کووید، آزمایش زودتر انجام می شود.) ارفع و ملانی در ماسک های جراحی هستند. من سوار N95 هستم که از خانه آورده ام. تب یک بیمارستان N95 دارد - در این مرحله از همه گیری، به نظر می رسد بیمارستان ما به اندازه کافی دارد. بیمار ما در ایزوله نیست و مشکل تنفسی ندارد. وارد می شویم.

روی صندلی کنار مادر می نشینم و دختر را در حالی که می خوابد به آرامی معاینه می کنم. ملانی برای تماس با مترجم ویدیو وارد سیستم می شود و در این بین ارفا و طب زبان خود را با پدر امتحان می کنند. برخی از بیماران ما اغلب چند زبانه هستند. تب شروع می شود، اما او و پدر به لهجه های مختلف صحبت می کنند - پدر می تواند طب را بفهمد، اما تب نمی تواند او را بفهمد. تب می‌گوید: «Uno momento» و وقتی لهجه از کار می‌افتد، خود را فراموش می‌کند. این باعث خنده همه می شود. سپس ارفع زبان دیگری را پیشنهاد می کند; پدر هم این را می گوید. تا زمانی که مترجم ویدیویی آماده شود، می گوید ترجیح می دهد با ارفع ادامه دهد.

دختر راحت است. صدای ریه‌هایش واضح است و شکمش نرم است، اما بدترین قسمت بثورات واقعاً وحشتناک به نظر می‌رسد. گرم و قرمز است، با سطح وسیعی از پوست که تا عضله فرسایش یافته است، و در لبه آن پوسته‌ای مایل به سیاه است. وقتی یک نوک انگشتش را روی پوست آلوده‌اش قرار می‌دهم، می‌توانم نبض او را در دستکش احساس کنم. می‌گویم: «متأسفم که او را بیدار می‌کنم، اما باید به دهانش نگاه کنیم.» و وقتی ارفع ترجمه می‌کند، مادر روی گونه‌های کودک فشار می‌آورد و او را بیدار می‌کند. دختر چشمانش را می‌فشرد و به مادرش خم می‌شود و بلافاصله از کودکی در خواب به کودکی خشمگین تبدیل می‌شود. این به من اطمینان می دهد - اگر او به شدت بیمار بود، به احتمال زیاد بی حال و مطیع بود. سرم را نزدیک صورتش خم می‌کنم و نوری می‌تابم و به دقت روی هر سطح از لثه‌ها، گونه‌ها و گلویش برای تاول یا فرسایش نگاه می‌کنم. کودک فریاد می زند و من منظره ای عالی از لوزه های او می بینم. آنها خوب به نظر می رسند.

وقتی دختر بچه آرام می‌شود، چشمانش را باز می‌کند تا از مژه‌های تیره و اشک‌آلود به ما نگاه کند. او به طرز شگفت آوری زیبا است، آنقدر که همه ما یک لحظه سکوت می کنیم. تب می گوید: «او زیباست. ارفع رو به پدر و مادر می کند -او چشمان زیبایی دارد- و سر تکان می دهند.

همین الان، بیمارستان ما با کیت بخیه، کانول ساکشن و گهگاه موارد دیگر کمبود دارد. پم لوپر، پرستاری که سه واحد بستری در بیمارستان ما را برای کودکان مدیریت می‌کند، اخیراً مدیری را به فروشگاه مواد غذایی فرستاد تا برای واحد ما دستمال مرطوب نوزاد تهیه کند، زیرا تامین‌کنندگان بیمارستان نتوانستند آن‌ها را تهیه کنند. با این حال، بیشتر ما با کمبود کارکنان مواجه هستیم. در شلوغ‌ترین روزهای ما، پم شبانه روز کار می‌کند و هر چهار ساعت یک بار به‌روزرسانی‌ها را برای تیم پزشکی ارسال می‌کند تا بدانیم آیا تختی برای بچه‌ها داریم یا خیر.

ما بچه های بیشتری در بیمارستان بستری هستیم کووید بیش از هر زمان دیگری - بسیاری از آنها زیر 5 سال سن دارند، و برخی در ICU نیمی از آنها اینجا هستند برای کوویدپم تخمین می زند و نیمی از آنها چنین بوده است کووید-مثبت زمانی که برای چیز دیگری پذیرفته شدند. (بسیاری از مادران زایمان نیز هستند کووید-مثبت، بنابراین آنها و نوزادانشان در انزوا هستند.)

اما مشکل اصلی کودکان نیست کووید عفونت - کارکنان است. یک رشته از ساکنان سالخورده ما یک به یک با عفونت تماس گرفته اند. بسیاری از پرستاران و فن‌آوران نیز بیرون هستند - آنها خودشان ویروس را دارند یا فرزندانشان دارند یا نمی‌توانند مراقبت از کودک را پیدا کنند در حالی که بچه‌های کوچکشان پس از قرار گرفتن در معرض آن‌ها در انزوا هستند. برخی از پرستاران ما را ترک کرده‌اند تا مسافر شوند - از بیمارستانی به بیمارستان دیگر می‌روند تا کمبود کارکنان کوتاه‌مدت را پر کنند - و در عین حال، به پرستاران مسافرتی اطفال پول می‌دهیم تا به اینجا بیایند. پام می گوید که بسیاری از پرستارانی که رفته اند جوان هستند. آنها وام دانشجویی و پرداخت ماشین دارند و از بچه ها حمایت می کنند - هرگز پرستاران نمی توانستند دستمزدی را که به عنوان مسافر می توانند دریافت کنند. اما این بدان معناست که به جای یک تیم مستحکم از پرستاران اطفال که یکدیگر را می شناسند و به یکدیگر اعتماد دارند - تیمی که باعث می شود حتی زمانی که گریه می کنید و خسته هستید به سر کار بازگردید - ما ترکیبی از کارکنان اختصاصی طولانی مدت داریم. و تازه واردان پرستاران مجرب ما نه تنها باید کارهای معمول خود را انجام دهند بلکه دائماً در حال آموزش کارکنان جدید هستند.

من ندیده ام که پرستاران باتجربه ما در کیفیت مراقبتی که ارائه می دهند دچار تزلزل شوند، اما برای آنها به عنوان همکاران، مردم و (اغلب) هموالدین نگران هستم. کمبود پرستاری که در حال حاضر بر بیمارستان‌های سراسر کشور تأثیر می‌گذارد بر کمبود طولانی مدت و جهانی پرستاران حرفه‌ای پوشیده شده است. کمبود به عنوان تسریع کننده فرسودگی شغلی پرستاران با افزایش بار کاری و سطح استرس برای کسانی که باقی می مانند عمل می کند.

در روزهایی که واقعاً از رختخواب بیرون می آییم، باید پرستاران حمل و نقل اطفال را زمینگیر کنیم و آنها را برای مراقبت از کودکان در اورژانس یا آی سی یو ما بفرستیم. تا زمانی که بتوانیم یک تخت را باز کنیم (یا آنها بتوانند بیمارستان دیگری برای بردن بچه پیدا کنند) کودک را راحت کنید. آنها این کار را بدون پزشک اطفال در دسترس انجام می دهند، اغلب بدون ماسک ها و تجهیزات مخصوص اندازه کودک که بچه ها به آن نیاز دارند، بدون یک داروساز که دوز اطفال را از روی قلب می داند، بدون توانایی تماس با یک پرستار متخصص دسترسی عروقی که بتواند رگ را پیدا کند. یک نوزاد ریز و بیمار که اکنون نیاز به دسترسی IV دارد، بدون ICU اطفال که در صورت بدتر شدن ناگهانی، او را وارد کرده و تثبیت کند. ما شبکه ایمنی بیمارترین بیماران کودکان آنها هستیم و در حال مبارزه هستیم.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن