چرا ماکروفر روشن نمی شود یدک تعمیر

در مواردی از تبدیل 3 به 2 استفاده می شود خرابی آن نیز باعث روشن نشدن مایکروفر میشود. این پاکت‌ها اگر به همراه

توسط NEWSWORLDS در 29 شهریور 1401
در مواردی از تبدیل 3 به 2 استفاده می شود خرابی آن نیز باعث روشن نشدن مایکروفر میشود. این پاکت‌ها اگر به همراه غذا در مایکروویو قرار بگیرد، بی‌شک باعث آتش سوزی می‌شوند، چرا که جنس این ای پی سرویس اصفهان نوع پاکت‌ها به صورتی است که در برابر امواج مایکروویو مقاومت نمی‌کند و به راحتی می‌تواند آتش بگیرند. نباید از یاد ببرید که هر گونه ظرف فلزی در مایکروویو می‌تواند باعث حادثه شود.
  • در صورتی که موتور فن ماکروفر در هنگام استفاده کار نکند، به دلایل ایمنی دستگاه متوقف می شود.
  • (خب، مایکروویو تنها وسیله ای است که در آن شما به طور تصادفی می توانید چیزی شبیه به آذرخش توپی بسازید، اما آنطور که به نظر می رسد چندان مهم نیست.) در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بدانید چرا ماکروفر جرقه می زند .
  • معمولا علت خراب شدن شفت مایکروفر و سولاردام، فشار زیاد ب رروی صفحه مایکروفر است یعنی بیش از وزن استاندارد روی آن ظرف قرار داده‌اید.
  • به طور کلی می توان گفت که ایجاد دود و بوی سوختگی در داخل دستگاه ماکروفر وقتی به وجود می آید که که یک یا چند قطعه در داخل دستگاه در حال سوختن باشد.
  • کارشناسان شرکت می توانند شما را برای تعیین هزینه تعمیر و همچنین نحوه خدمات رسانی راهنمایی کنند.
سالم بودنش را با مولتی متر بررسی کنید و اگر خراب بود، قطعه را تعویض کنید. دلیل اینکه چرا ماکروفر بوش روشن نمیشود،میتواند مربوط به پریز برق یا دوشاخه برق مایکروفر باشد. خرابی قلاب درب نیز از دیگر دلایل باز نشدن درب ماکروویو می باشد. اگر دکمه های باز کردن درب مایکروفر دچار خرابی شوند، امکان استفاده از ماکروفر و باز و بسته کردن آن وجود نخواهد داشت. دستگیره متحرک یکی از اجزایی است ک بین ضامن درب و کلید باز کردن درب تعبیه شده است. از آنجایی که جنس گیره دسته مایکروفر از پلاستیک می باشد، ممکن است در اثر سایش طبیعی شکسته شود.

علت خالی شدن یا نشت گاز یخچال فریزر و نحوه تشخیص آن

در ضمن مواردی از کاهش سطح هموگلوبین خون در اثر مصرف شیر گرم شده با مایکروویو نیز گزارش شده است. همچنین هنگام گرم کردن شیر مادر ( منظور شیر مادر نگهداری شده در فریزر می باشد) در مایکروویو، ایمنوگلبولین های موجود در شیر مادر به سرعت تخریب می شوند. به همین دلیل استفاده از این دستگاه در گرم کردن غذای کودکان توصیه نمی شود. اما اگر صفحه نمایشگر اصلا کار نمی کند، برد کنترل و یا برد نمایشگر هردو ممکن است خراب باشند. ممکن است قطع و وصل نمایشگر و دکمه های ماکروفر دوو مقطعی باشد، در این صورت برد الکترونیکی نمایشگر را بررسی کنید. با مشاهده ی این ارور ، باید درب دستگاه را باز نموده و یا دکمه ی Stop / Eco را در هنگام حالت سنسور پخت، فشار دهید .برای اینکه حالت شروع اولیه برگردد ، این عمل را جددا تکرار نمایید. این پیام نشانگر آن است که باید دکمه Stop / Cancel را فشار داده و مجددا دستگاه را راه اندازی می کنیم.با نمایش دوباره ی این ارور باید اجاق ماکروفر را حداقل بع مدت 30 ثانیه خاموش و سپس تنظیمات را اجرا نمایید. ایناروردر هنگامی رخ می‌دهد که آب بر روی سطح صفحه کلید باشد، که باید خوب تمیز و خشک شوند.

چرا ماکروفر کنوود گرم نمی کند؟

ظروف ترموپلاستیکی به طور کلی برای استفاده در مایکروویو ساخته می شوند و نمادهایی که در تصویر زیر می بینید همگی نشان می دهند که می توان از آنها در برابر امواج مایکرو استفاده کرد. حتی اگر ظرف پلاستیکی شما برای استفاده در مایکروویو ساخته شده باشد، باید به تاریخ مصرف آن دقت کنید. بسیاری از ای پی سرویس اصفهان افراد به نمادهای حک شده بر روی شیشه شیر و ظرف غذای پلاستیکی مخصوص کودک اعتماد نمی کنند. خوب پیشنهاد ما نیز این است که برای گرم کردن شیر و غذای کودکان، تنها از ظروف شیشه ای در مایکروفر استفاده کنید. البته این تنها موقعی اتفاق می افتد که حرارت بالا باشد و مدت زمان زیادی در معرضش باشید.

گرم شدن زیاد دستگاه

در برخی از مواقع ممکن است حتی با وجود تنظیمات صحیح دستگاه، باز هم مواد غذایی در داخلی مایکروفر به خوبی گرم نشوند. برای بررسی این مشکل باید چند قطعه را با دقت و با رعایت استاندارد ها تست کنید. دیود و خازن از اصلی ترین قطعاتی هستند که در اغلب مواقع علت های خرابی مایکروفر را باید در نقص این قطعات جستجو نمود. البته دقت داشته باشید که خازن مایکروفر بخاطر داشتن ولتاژ حتی بعد از قطع جریان برق دستگاه، بسیار حساس بوده و تخلیه آن نیاز به مهارت و تخصص دارد. تعمیر مایکروفر سامسونگ نیاز به دانش و تخصص دارد و هرگونه تعمیر و عیب یابی غلط، علاوه بر داشتن هزینه های زیاد می تواند خسارت جبران ناپذیری به ماکروفر سامسونگ شما بزند. پس نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ خود را به نمایندگی های آن بسپارید. سرویسکارن تعمیر مایکروویو در مرکز تعمیر24 دارای گواهی لازم برای انجام هر گونه تعمیرات مایکروفر می باشند. خازن یا انباره وظیفه تبدیل خروجی جریان متناوب ترانس ولتاژ بالا به جریان مستقیم و افزایش ولتاژ به میزان دو برابر را با کمک دیود برای به راه افتادن مگنترون انجام می دهد. یکی از امکانات جذاب و مدرن یخچال دوو بهره مندی از سنسور هوشمند حرکتی است.

ماکروویو گرم نمی نماید:

این امر معمولاً در مورد امواج ماکروویو بیشتر از اجاق گاز صادق است. نصب مایکروویو طبق دستورالعمل‌ سازنده بسیار مهم است زیرا باید مطمئن شوید که سرپوش دریچه‌ها و هرگونه عایق‌بندی آن به‌درستی از کوره مایکروویو محافظت می‌کند و تهویه هوا در زمان استفاده از مایکروفر به‌درستی انجام می‌شود. اگر می‌خواهید مایکروویو به صورت کاملا ایمن نصب شود، از دستورالعمل پیروی کنید. این نکته برای افرادی که آشپزخانه کوچکی دارند و از مایکروفر استفاده می‌کنند، اهمیت پیدا می‌کند. اگر مایکروویو را در داخل محفظه مخصوص خود در کابینت قرار می‌دهید، ممکن است از جریان هوا جلوگیری شده و به‌ مرور باعث آسیب دستگاه شود.

علت اصلی سوختن غذا در مایکروفر و مایکروویو چیست؟

کوچکترین بی توجهی علاوه بر از بین رفتن غذا باعث دود کردن ماکروفر هم خواهد شد. البته ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود حتی اگر به این دود برخاسته از ماکروفر هم توجه نشود، منتظر آتش سوزی باشید. اگر ماکروفر و صفحه نمایش آن روشن نمی شوند این مشکل می‌تواند مربوط به فیوز سرامیکی باشد. وظیفه این قطعه این است که از دیگر قسمت های ماکروفر در برابر بار نوسانات برق محافظت کند. اگر مشکلی پیش بیاید به طور کامل می سوزد و به همین دلیل ماکروفر دیگر کار نخواهد کرد. برای اینکه بتوانید به فیوز سرامیکی دسترسی داشته باشید این قطعه در داخل محفظه ماکروفر و در کنار سیم ها قرار دارد. این بخش در واقع سبب دوبل کردن ولتاژ وارد شده به دیود می‌شود. از دیگر دلایلی که سبب می‌شود مایکروفر گرم نشود، بروز مشکل در مگنترون است. در صورتی که سینی ماکروفر، شکسته باشد یا آسیب دیده باشد این صفحه نمی‌چرخد و باید تعویض شود. شما عزیزان برای دریافت راهنمایی می توانید با کارشناسان به طور مستقیم تماس گرفته و یا در صورت لزوم از طریق واتس آپ ارتباط برقرار نمایید.

لغو پاسخ

شاید هم گاهی اشتباه کرده باشید و با گذاشتن ظرف فلزی در مایکروویو جرقه های شبیه رعد و برق در آن دیده باشید. خراب شدن هر کدام از این قفل‌ها منجر به عملکرد ناصحیح دستگاه می‌شوند. اگر پس از بستن، مجددا لامپ داخلی روشن بماند، دلیل بر خراب بودن قفل است که باید تعویض شود. در صورتی که سینی، ریل و یا شفت به درستی داخل محفظه قرار نگرفته باشد، هنگام کار صدای زیادی از سولاردم یا مایکروویو تولید می‌شود. اگر برق منزل مشکل نداشت این احتمال وجود دارد که برد اصلی دچار خرابی شده باشد. تعمیر برد اصلی مایکروفر کاملا تخصصی بوده و حتما باید برای تعمیر آن به نمایندگی های مجاز مراجعه کنید. روشن نشدن مایکروفر ال جی معمولاً به دلیل وجود ایراد در بخش قفل درب و میکروسویچ‌ها اتفاق می‌افتد.

خرابی ترانس های ولتاژ علت گرم نکردن مایکروفر و سولاردام

تعمیرکارهای نابلد یا سودجو برای آن که بتوانند هزینه بیشتری از مشتری دریافت کنند، راه حل این مشکل را تنها تعویض پنل بیان می‌کنند. در این مطلب سعی کردیم رایج‌ ترین مشکلات repair microwave door مایکروویو را برایتان شرح دهیم. همیشه آموزش تعمیر مایکروویو یکی از خواسته های کاربران است ولی باید در بعضی موارد حتما با تکنسین تخصصی تعمیر مایکروویو تماس بگیرید.

آیا می توانم اقدام به باز کردن کاور و تعمیر ماکروفر کنم؟

علاوه بر نکات یاد شده، سوختگی ناشی از استفاده از این دستگاه نیز مطرح است، ولی نسبت به سایر روشهای پخت ،احتمال سوختگی کمتر است. در ادامه تمام موارد بالا را به صورت کامل بررسی خواهیم نمود. اما از از همه بهتر است چند مورد از نشانه های خرابی لامپ مگنترون رو باهم بررسی کنیم. آهنربای داخل لامپ مگنترون به واسطه ولتاژ بالای برق، بسیار گرم می شود. یادتان نرود که منظور از ظروف ممنوعه تنها کاسه ها و تابه های فلزی نیستند، هرگونه کاسه یا فنجان که در آنها طلا یا نقره به کار رفته باشد، دماسنج مخصوص پخت گوشت و سیخ کباب در مایکروفر ممنوع است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن