چقدر زود کووید "عادی" می شود؟

[ad_1] روز پنجشنبه، شش کارشناس پزشکی نزدیک به کاخ سفید، سه مقاله در این مقاله منتشر کردند مجله انجمن پزشکی آم

توسط NEWSWORLDS در 18 دی 1400
[ad_1]

روز پنجشنبه، شش کارشناس پزشکی نزدیک به کاخ سفید، سه مقاله در این مقاله منتشر کردند مجله انجمن پزشکی آمریکا، با این استدلال که زمان رویکرد جدیدی به همه گیری فرا رسیده است - رویکردی که کارزار ریشه کن کردن زندگی همراه با این بیماری را کنار بگذارد. کووید-19، یک نشریه ادعا می کند، دیگر حتی نباید به تنهایی تحت نظر باشد، بلکه باید همراه با سایر ویروس های تنفسی، مانند آنفولانزا، نظارت شود - کاری که اپیدمیولوژیست ها، نه همه ما می توانند انجام دهند. بار وب سایت شبانه روز. این استدلال به ویژه قابل توجه بود زیرا هر شش کارشناس مشاور رئیس جمهور جو بایدن بودند کووید-19 تیم انتقالی. ازکیل امانوئل از دانشگاه پنسیلوانیا، سلین گوندر از نیویورک و مایکل اوسترهولم از دانشگاه مینه‌سوتا نوشتند: "عادی جدید با COVID-19 در ژانویه 2022 زندگی بدون COVID-19 نیست." اما آنها معتقد بودند که دوران طولانی وضعیت اضطراری - دورانی که با احساسات نظامی و جلسات توجیهی مکرر آنتونی فائوچی تعریف می‌شود - باید پایان یابد.

آن روز صبح، نیم ساعتی را صرف مصاحبه با فائوچی از زوم کردم تا بفهمم دولت وضعیت فعلی همه‌گیری را چگونه می‌بیند. او اخیراً نکاتی را مطرح می کند که ممکن است دیدگاه او تفاوت چندانی با دیدگاه خود نداشته باشد جاما کارشناسان: یکشنبه گذشته در ABC، او گفت که ممکن است زمانی منطقی باشد که روی آن تمرکز نکنیم کووید موارد، اما از نظر بستری شدن در بیمارستان، تغییری که سیاست را حول تلاش های پزشکی برای شناسایی و درمان بسیاری از بیماران سازماندهی می کند، نه یک کمپین اجتماعی برای جلوگیری از گسترش بیماری. از او پرسیدم منظورش چه جدول زمانی است؟ فائوسی گفت: «این لزوماً کاری نیست که فردا انجام دهیم - یا حتی به طور جدی انجامش را در نظر بگیریم. اما در نهایت، موج Omicron تمام خواهد شد، و سرایت محض دو موج آخر، همراه با کمپین واکسیناسیون، به قول فائوچی، "حافظه ایمونولوژیک" گسترده ای را در بین مردم باقی خواهد گذاشت. «سپس شروع می‌کنید به این فکر کنید که آلوده شدن به چه معناست از نظر تعطیلی رویدادهای داخل خانه، تأثیر آن بر اقتصاد، تأثیر بر سفر، تأثیر بر مدارس. وی گفت: در این مرحله اگر در مقایسه با تعداد موارد بستری در بیمارستان بسیار کم است، "تاثیر آن بر جامعه را نباید با تعداد افرادی که بینی خود را باد می کنند سنجید، بلکه باید با تعداد افراد واقعاً بیمار سنجید."

در طول این بیماری همه گیر، فائوچی اغلب وظیفه داشت مواردی را که با یکدیگر در تنش بودند توضیح دهد. در حال حاضر، تنش‌ها موقتی است، بین جریانی که در آن تعداد تلفات به طرز غیرقابل تحملی بالاست - به طور متوسط ​​1400 نفر در روز - و آینده نزدیک محتمل اما نامشخصی که در آن وضعیت اضطراری کاهش یافته است، حتی اگر بیماری باقی بماند. فائوسی گفت: «اجازه دهید یک سؤال گیج کننده به شما بدهم که به نظر من واقعاً جالب است. اولین کشوری که از موج Omicron عبور کرد، آفریقای جنوبی بود که اوج شدیدی را در موارد و به دنبال آن کاهش سریع تجربه کرد - یک سناریوی امیدوارکننده اگر برای ایالات متحده قابل اجرا باشد. اما فائوچی ادامه داد، آفریقای جنوبی موارد بسیار کمی از گزینه دلتا در آن زمان داشت. «بنابراین وقتی به آفریقای جنوبی نگاه می‌کردیم، به وضعیت صرفاً Omicron نگاه می‌کردیم. در ایالات متحده ما هنوز افراد زیادی را در بیمارستان داریم که از افراد دلتا هستند. بنابراین در حال حاضر کمی گل آلود است."

فائوچی گفت که این هفته وضعیت لندن را زیر نظر داشت که به گفته او می تواند مدل بهتری برای تجربه آمریکا ارائه کند. در پایان دسامبر، بستری شدن در بیمارستان های لندن تا پانزده درصد در روز افزایش یافته بود، اما این درصد از آن زمان به شدت کاهش یافته است. "گاهی اوقات شما یک اره دارید - آن بالا می رود و سپس به نظر می رسد که پایین می آید، اما بعد دوباره بالا می رود. بنابراین اگر لندن این کار را انجام دهد، من واقعاً مراقب آن هستم. من پرسیدم اگر اجلاس لندن واقعی باشد، چه احساسی نسبت به موج آمریکا خواهد داشت؟ فائوچی گفت: «کاملاً خوش بینانه تر.

به عبارت دیگر، فائوچی بسیار مرددتر به نظر می رسید جاما کارشناسان برای اعلام "عادی جدید". او گفت، "معلومات بسیار زیادی وجود دارد." ما از تعداد افرادی که در کشور بدون تجربه با این ویروس - که واکسینه نشده اند یا آلوده نشده اند - نمی دانیم. ما همچنین نمی دانیم که عفونت Omicron چه سطحی از محافظت می تواند در برابر گزینه بعدی ارائه دهد. او گفت: «چون ما بدون شک گزینه بعدی را خواهیم داشت. او کمی در مورد شدت متفاوت انواع مختلف عفونت های تنفسی و چالش پیش بینی چگونگی ادامه صحبت می کند. کووید گزینه ها مناسب است. وی گفت: می خواهم بگویم برای افرادی که مسئولیت سیاسی ندارند، پیش بینی خیلی راحت است. "چون اگر حق با شماست، قهرمان هستید و اگر اشتباه می کنید، هیچکس اهمیتی نمی دهد.

در ماه نوامبر، زمانی که اخبار مربوط به نوع Omicron منتشر شد، کاخ سفید وارد مرحله اتاق نظامی شد. جلسه روزانه پارلمان ساعت 20 تشکیل شد. صبحهمانطور که یکی از مقامات دولت فائوچی و سایر مشاوران برجسته پزشکی را توصیف کرد، "کت سفیدهای ما" آخرین داده ها را در مورد این بیماری تجزیه و تحلیل کردند. پنج "جریان کاری" بین سازمانی راه اندازی شده است که دو مورد از آنها به نقشه برداری از تکامل بیماری و سه مورد دیگر به سازماندهی تهیه منابع اختصاص یافته است: یکی برای واکسن، دیگری برای عوامل درمانی و آخرین مورد برای آزمایش. علیرغم فوریت برنامه ریزی، وقتی قبل از کریسمس با مقامات کاخ سفید صحبت کردم، آنها در مورد آن کاملاً خوش بینانه به نظر می رسیدند. یکی نشان می دهد که مرحله "عملیاتی" مبارزه با گزینه جدید در حال انجام است. ناتالی کویلیان، معاون هماهنگ کننده کاخ سفید کووید پاسخ، اشاره کرد که بسیاری از آمریکایی ها ممکن است الزامات جدید مبدل محلی را ببینند. من پرسیدم که آیا آنها می توانند انتظار انواع محاصره هایی را داشته باشند که در مراحل اولیه بیماری همه گیر با دستورات ماسک همراه بود. او گفت: «ما کاملاً مطمئن هستیم که نیازی به تجدید محاصره نداریم. ما اکنون ابزارهایی داریم که در ابتدای همه گیری نداشتیم.

بخش اعظم انرژی کاخ سفید - و برخی بحث‌ها - بر تهیه این ابزار متمرکز شده است. داون اوکانل، دستیار وزیر آمادگی و پاسخ در وزارت بهداشت و خدمات انسانی، به من گفت که سوال اولیه ای که دولت باید به آن پاسخ می داد این بود که آیا واکسن ها و درمان های موجود در مقابل گزینه جدید مقاومت می کنند یا خیر. خوشبختانه، او ادامه داد، دانشمندان دریافته‌اند که بیشتر این کار را انجام می‌دهند. اولین مطالعات، حتی قبل از اینکه نمونه‌های این گونه در آزمایشگاه آزمایش شوند، روی یک ویروس مصنوعی انجام شد و نشانه‌های اولیه‌ای را به دانشمندان داد که احتمالاً واکسن‌ها و تقویت‌کننده‌ها کار می‌کنند، یافته‌ای که با آزمایش‌های آزمایشگاهی احتمالی تأیید شد. اوکانل گفت، در آن روزهای اولیه، تیم او همچنین با تولیدکنندگان دارو در مورد مدت زمان لازم برای ساخت واکسن جدید، در صورت نیاز، و آزمایش آنچه که او "کابینت داروخانه" می نامد توسط عوامل درمانی صحبت کرد. ، اساساً آنتی بادی های مونوکلونال که دولت خریداری کرد. اخبار آنجا چندان خوب نبود. دو تا از سه آنتی بادی مونوکلونال بر ضد Omicron ناکارآمد بودند و تنها یکی از آنها توسط GlaxoSmithKline تولید شد.

اما ویژگی جدید نوع Omicron نفوذپذیری استثنایی آن است که فشار خاصی را بر در دسترس بودن تست های سریع وارد می کند. همانطور که فائوچی به من گفت، دوست دارید آزمایش های کافی در آنجا ببینید که یک فرد واکسینه شده و تقویت شده که به ملاقات یکی از بستگان آسیب پذیر - شاید یک نوزاد تازه متولد شده، یک زن باردار، یا یک شیمی درمانی مادرشوهر- می رود، ممکن است بگوید: "شما بدانید، من می‌خواهم قبل از رسیدن به آنجا آزمایش بدهم، فقط در صورت امکان.»

اوکانل به من گفت که سرمایه‌گذاری دولت برای تحقق این امر صرف 3 میلیارد دلار برای افزایش ظرفیت تولید برای آزمایش است که تعداد آزمایش‌های موجود را از اواخر تابستان تا دسامبر چهار برابر کرده است و بیش از یک چهارم میلیارد دلار برای آنچه انجام شده است. او گفت: "آزمایش منابع - اطمینان از داشتن نوک پیپت، رزینی که به نوک پیپت می رود، همه اجزایی که به نوک پیپت می روند." با همه ابعادش، این تلاش ها به تعویق افتاده است. در اوایل دسامبر، پس از اینکه دولت برنامه‌ای را برای بازپرداخت بیمه خصوصی آمریکایی‌ها برای آزمایش‌های سریع اعلام کرد، مارا لیسون از NPR از جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید پرسید که آیا ارائه مستقیم آنها آسان‌تر است یا خیر. - چه کنیم - آنها را برای هر آمریکایی بفرستیم؟ ساکی پاسخ داد. این کمک خواهد کرد. موج در نیویورک ممکن است در حال حاضر در اوج خود باشد، اما دستور پانصد میلیون آزمایش دولت بایدن هنوز در مرحله درخواست پیشنهاد است. (فائوچی به من گفت که انتظار دارد عرضه "احتمالاً در دو هفته و نیم آینده" با تقاضا مطابقت داشته باشد.) "کاش به سفارش نیم میلیارد فکر می کردم." [tests] دو ماه پیش، «بایدن در دسامبر پس از اعلام طرح خرید گفت. حالا شاید حتی بیشتر. بایدن روز سه شنبه گفت: «اگر مردم تصمیم بگیرند از این ابزارها استفاده کنند، ما ابزارهایی برای محافظت از مردم در برابر بیماری های جدی ناشی از Omicron داریم. اما در همان زمان، تیترهایی منتشر شد که بر نبود آزمایش تاکید می کرد که نشان می داد اظهارات رئیس جمهور هنوز کاملاً درست نیست.

در طول این مرحله میانی، بسیاری از سیگنال‌های موجود در اظهارات فائوچی انجام می‌شود. زمانی که درست قبل از کریسمس به این ایده اشاره کرد که روش های انزوا را می توان در برخی موارد کوتاه کرد، با سردرگمی عمومی مواجه شد. در محیط رسانه ای نسل قبلی، این نوع اظهارات صوتی سوتو راه خوبی برای ارسال یک بالون آزمایشی برای خودی ها بود. اما اکنون همه به یکباره بادکنک آزمایشی را می بینند. مدارس به زودی از تعطیلات برمی گشتند، موارد در حال افزایش بود، سیاست در حال تغییر بود. پروتکل های آزمایش و جداسازی قرار بود چه باشند؟ در 4 ژانویه، از پساکی در مورد سردرگمی پرسیده شد. او گفت این اجتناب ناپذیر است. او گفت: "این اتفاق زمانی می افتد که شما با داده ها و علم رهبری کنید." مقداری گردش مالی در آن وجود داشت. اما احتمالاً مقداری حقیقت

ویلیام هناج، اپیدمیولوژیست در هاروارد، به من گفت: "نیت دولت بایدن معمولاً بسیار خوب است، اما پیام های آن اغلب متناقض است: می دانید، "از تست های سریع استفاده کنید، به جز تست های سریع استاندارد طلایی نیست." حناج افزود: "گاهی اوقات خود پیام مشکل ساز است." «نمونه بسیار واضح جایی که من فکر می‌کنم همه چیز اشتباه شد، زمانی بود که تونی فائوچی شروع به صحبت در مورد چگونگی آن کرد [the Omicron variant] به نظر "نرم" است. اول از همه، زودرس است. ثانیاً، توجه به این نکته مهم است که حتی یک بیماری خفیف که افراد را سریع‌تر تحت تأثیر قرار می‌دهد، همچنان می‌تواند آسیب جدی به سیستم‌های سلامت وارد کند.»

آنچه دولت در مبارزه با Omicron انجام می دهد، از برخی جهات مهم، داستان روشن تری را بیان می کند. اسکات گوتلیب، کمیسر سابق سازمان غذا و داروی آمریکا به من گفت: "بدیهی است که به طور کلی یک حرکت عمده اقدامات کاهش وجود دارد - هیچ کس در مورد تعطیل کردن مشاغل صحبت نمی کند. هیچ کس به طور فعال مدارس را نمی بندد و سعی نمی کند مردم را قادر سازد تا خطرات را کاهش دهند و به طور جمعی خطرات عمومی را کاهش دهند. و من فکر می‌کنم با توجه به موقعیتی که در همه‌گیری هستیم، این مناسب است.»

گوتلیب ادامه داد، مشکل این بود که دولت از این رژیم سیاسی جدید حمایت کرد، که باعث شد مردم و نهادها در مورد آنچه باید انجام دهند کمی مبهم باقی بماند: "مقامات بهداشت عمومی باید در مورد این موضوع به وضوح صحبت کنند و از قبل بگویند:" ما درخواست نخواهیم کرد. اقدامات بیشتر برای کل جمعیت ما اکنون روی شما حساب می کنیم تا اقدامات فردی بیشتری برای ایمن سازی شما و خانواده و جامعه خود انجام دهید. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید. اما مردم نمی دانند که این الگوی جدید است."

از گوتلیب پرسیدم که چرا فکر می‌کند دولت این موضوع را که برای او واضح‌تر بود به وضوح بیان نکرده است. او گفت که نمی‌دانم، اما ممکن است ربطی به این داشته باشد که او نمی‌خواهد به عنوان اعلام موفقیت زودهنگام شناخته شود: «شاید آنها نمی‌خواهند بگویند که ما از همه این اقدامات دور می‌شویم، زیرا آنها می‌خواهیم گزینه بازگشت را رها کنیم."


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب