چگونه اختلاف بین مدرسه و هیئت امنای آریزونا به موضوع سیاسی ایده آل تبدیل شد

[ad_1] آماندا ری در حال تمیز کردن ملک خود در Airbnb، یک کلبه کوهستانی در دو ساعت شمال خانه اش در اسکاتسدیل، آ

توسط NEWSWORLDS در 23 آذر 1400
[ad_1]

آماندا ری در حال تمیز کردن ملک خود در Airbnb، یک کلبه کوهستانی در دو ساعت شمال خانه اش در اسکاتسدیل، آریزونا بود، که یکی از دوستانش پیوندی به پوشه ای در گوگل درایو شخصی برای او فرستاد. در آنجا، در میان انبوهی از اسناد، پوشه هایی بود که روی نام او نوشته شده بود. او به من گفت: "من صدها پرونده را دیده ام." «تصاویر فرزندانم، تصاویر فرزندان دوستانم، تصاویر خانه ای که در آن اقامت داشتم. تازه شروع کردم به این احساس کنم که کسی مرا تماشا می کند - غیر منطقی. اما من دیدم که چند ساعت یک نفر را به تعقیب من اختصاص داده است و این باعث شد من از نظر جسمی بیمار شوم. او بیوگرافی خود را در توییتر به روز کرد تا این کشف خود را منعکس کند: "مامان از مدرسه دولتی، لنگر انداخته، مورد آزار و اذیت رئیس‌جمهور ناحیه مدرسه یونایتد اسکاتسدیل قرار گرفته است."

ظرف یک هفته، پوشه Google Drive که اکنون به عنوان یک "فایل مخفی" در نظر گرفته می شود، خبر بین المللی شد. در سال 2022، آریزونا انتخابات سناتور و فرماندار را برگزار خواهد کرد. در این پرونده، نامزدهای سیاسی جمهوری خواه فرصتی برای خشم دیدند. "والدین دشمن نیستند!" جیم لامون، جمهوری خواه که امیدوار است در مجلس سنا مارک کلی دموکرات به دست آورد، در وب سایت خود می نویسد. "من به عنوان یک پدر و پدربزرگ، از این که فهمیدم این نوع آزار و اذیت درست اینجا در اسکاتسدیل، آریزونا اتفاق می افتد، عصبانی هستم! والدین شجاعی مانند آماندا ری، قربانیان این جنون هستند. کارشناسان جناح راست به این داستان چسبیدند: او گفت: "رئیس هیئت مدیره مدرسه ای در آریزونا به دلیل ایجاد پرونده ای حاوی اطلاعات در مورد والدینی که مخالف CRT هستند و ایدئولوژی هایی را که در کلاس های درس فرزندانشان آموزش داده می شود برمی انگیزند، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است." اخبار آمریکا چارلی کرک، بنیانگذار Turning Point USA، با استناد به رقابت فرماندار ویرجینیا، که در آن تلاش‌های ضد نژادپرستی در مناطق مدارس حومه شهر به یک مشکل سراسری تبدیل شده است و ممکن است جریان را به نفع جمهوری‌خواهان تغییر دهد، Loudoun County 2.0 را شکست خورده خواند.

ری، یک مشاور مالی با چهره ای دوستانه و باز، در سال 2015 به اسکاتسدیل، تگزاس نقل مکان کرد. او دخترانش را به یک مدرسه دولتی فرستاد که با ارزش های او مطابقت داشت. او به من گفت: "آنها لباس فرم می پوشند." «برنامه درسی سنتی است. او بسیار منظم و منضبط است.» ری به‌ویژه در سیاست‌های آموزشی محلی دخالت نداشت - او نام اعضای هیئت مدیره مدرسه‌اش را نمی‌دانست و هرگز در هیچ جلسه‌ای شرکت نکرده بود - تا زمان همه‌گیری. در حالی که منطقه درباره ماسک و سیاست های فاصله گذاری اجتماعی بحث می کرد، او شروع به شرکت در جلسات مجازی هیئت مدیره SUSD کرد و از او خواست که به یادگیری شخصی بازگردد.

در آگوست 2020، ری یکی از بنیانگذاران شبکه حمایت از جامعه شد من میتوانم، یک گروه خصوصی فیس بوک که به زودی به بیش از هفده عضو افزایش یافت. اسکات منزل، ناظر SUSD به من گفت: «آنها با یک دستور کار برای باز کردن مدارس ما شروع کردند، و سپس به سراغ فهرست کاملی از موضوعات دیگر رفتند. تلاش برخی از والدین برای استشمام کردن نظریه انتقادی نژادی در کلاس درس. (منزل گفت CRT هرگز بخشی از برنامه درسی SUSD نبوده است.) چند روز، ری به من گفت، صدها نظر جدید در صفحه فیس بوک گروه وجود داشت.

در آریزونا - و در سراسر کشور - هیئت‌های مدرسه به طور فزاینده‌ای مکانی برای تحریک و فعالیت هستند که توسط خباثت چریکی سیاست ملی دیکته می‌شود. جلساتی که زمانی محدود به مخاطبان محلی بودند، اکنون به صورت زنده پخش می شوند و در YouTube بایگانی می شوند. تشویق های خشمگین در سراسر کشور این امکان را دارد که در فضای مجازی پخش شود. برخی از والدین فراتر از صحبت کردن هستند. در ویل، حومه جنوب شرقی توسان، گروهی تلاش کردند در هیئت مدیره مدرسه کودتا کنند. آنها برای یک جلسه بدون ماسک جمع شدند تا اینکه لغو شد. سپس به نمایندگان خود رای دادند، که بلافاصله دستورات ماسک را لغو کردند. (انتخاب معتبر نیست.)

مناقشه بر سر هیئت مدیره مدارس به طور فزاینده ای به دلیل روندهای سیاسی ملی است. دانیل هاپکینز، نویسنده کتاب «آمریکا روز به روز: چگونه و چرا رفتار سیاسی آمریکایی ملی می‌شود» و استاد علوم سیاسی دانشگاه پنسیلوانیا می‌گوید: «من نوشتن کتابم در مورد ملی‌سازی سیاست را در سال 2014 آغاز کردم. «هر بار که داده‌های بیشتری دریافت می‌کردم، به نظر می‌رسید که دوقطبی‌سازی و ملی‌سازی در خانه‌های ایالتی، رقابت‌های شهرداری و دادستان‌های منطقه بیشتر و بیشتر می‌شود. و هیئت های مدرسه جدیدترین عرصه هستند.»

در ماه مه، جلسه هیئت مدیره SUSD به طور ناگهانی به حالت تعلیق درآمد، زیرا یک گروه آشوبگر، بسیاری در خارج از منطقه، با نقض مقررات محلی از پوشیدن ماسک خودداری کردند. ری به من گفت: "آنطور که رسانه ها گفتند جمعیت نبود." «به همین دلیل است. . . نافرمان.» رئیس هیئت مدیره یان مایکل گرینبرگ در جلسات جلیقه ضد گلوله می پوشید. منزل گفت: "من در میان بزرگسالان توهین هایی دیده ام که کاملاً منزجر کننده است." ما به دانش آموزان دبیرستانی اجازه نمی دهیم.»

مانند کوویدواکسن -19 به طور گسترده‌تری در دسترس قرار گرفت و برخی امیدوار بودند که همه‌گیری - و جنگ‌های بین متولیان مدرسه - ضعیف شود و پاییز ظاهری عادی به همراه داشته باشد. اما استراتژیست‌های محافظه‌کار فرصتی را در گروه‌های والدینی که به تازگی بسیج شده‌اند دیدند که می‌تواند به سیاستمداران جمهوری‌خواه اجازه دهد تا موقعیت‌هایی را در آموزش کسب کنند، موضوعی که به طور سنتی توسط دموکرات‌ها ترجیح داده می‌شود. استیو بنن در ژوئن به پولیتیکو گفت: «این دهمین جشن پاور تی پارتی است. "این کیو نیست، بلکه مادران توده ای حومه شهر هستند." ری در تابستان امسال به من گفت که والدین SUSD به جلسه ای در موسسه گلدواتر، یک اتاق فکر محافظه کار دعوت شده اند. به نظر می رسد که نتیجه رقابت فرماندار ویرجینیا نشان می دهد که مناقشات بر سر آموزش می تواند باعث شود که ایالت های متزلزل بر جمهوری خواهان پیروز شوند.

در اسکاتسدیل بسیاری از من میتوانم خشم والدین متوجه گرینبرگ، رئیس وقت هیئت مدیره، وکیلی در اواخر بیست سالگی و بدون فرزند بود. قبل از اینکه گرینبرگ در سال 2018 به عضویت هیئت مدیره انتخاب شود، او به سرنگونی رئیس سابق منطقه، دنیس بوردول، که به هجده جرم در ارتباط با طرح‌های کلاهبرداری و امتیازات مربوط به پروژه‌های ساختمانی متهم شده بود، کمک کرد. گرینبرگ و پدرش مارک در سیاست محلی فعال بودند. (آنها همچنین یک تجارت کپی رایت به نام Tresóna Multimedia را اداره می کنند که در دنیای گروه های کر دبیرستانی چیزی شبیه به کلاهبرداری است، زیرا تهدیدات مکرر آن به شکایت حق نسخه برداری، گاهی اوقات برای موسیقی که شرکت حقوقی برای آن ندارد. زنجیره نهم اخیراً ترسون را به خاطر این تاکتیک سرزنش کرد.)

مارک گرینبرگ با تاکتیک های ساینده خود در اطراف اسکاتسدیل شهرت پیدا کرده بود. هنگامی که در سال 2018 یک وب‌سایت ظاهر شد که باربارا پرلبرگ، رئیس سابق هیئت مدیره SUSD را مورد تمسخر قرار می‌داد، پرلبرگ شکایتی را تنظیم کرد تا بفهمد چه کسی پشت آن بوده است: مارک گرینبرگ، همانطور که معلوم شد. پس از آنکه گای فیلیپس، عضو شورای شهر فریاد زد: «نمی‌توانم نفس بکشم! نمی توانم نفس بکشم!" در تجمعی علیه نقاب‌ها که هفته‌ها پس از ترور جورج فلوید برگزار شد، مارک گرینبرگ میم‌هایی از فیلیپس ساخت که در کنار صلیب‌های آتش‌زده، صلیب‌های شکسته و کلاه‌های کوکلاکس کلان ایستاده بود. پس از انتخاب یان مایکل گرینبرگ به عضویت هیئت مدیره، مارک ادعا می کند که از معترضان خارج از جلسات فیلم گرفته است.

جان اینلی، یکی از اعضای کمیته محلی باشگاه دموکرات و یکی از دوستانش گفت: "می دانستم که آنها نگران امنیت هستند، و می دانستم که مارک، پدر جان مایکل، در حال انجام تحقیقاتی برای شناسایی میزان خطر است." مارک گرینبرگ به من گفت. «در مکالمات گهگاهی معلوم می شود که، می دانید، فلان جنایتکار محکوم است. اما من در مورد هیچ پرونده ای نمی دانستم."

به گفته ری، من میتوانم مادران با تبادل ایمیل بین یان-مایکل گرینبرگ و من میتوانم عضوی به نام کیم استافورد. ایمیل گرینبرگ به استافورد شامل یک اسکرین شات از دسکتاپ او است که نشانی اینترنتی پوشه ای را در گوگل درایو به نام نشان می دهد. من میتوانم شبکه. استافورد نوشت: «این واقعیت که شما یک پوشه Google Drive با نام من روی آن دارید از یک طرف جذاب و از طرف دیگر شرم آور است. "در یک ایمیل قبلی که ادعا کردید من به آن وسواس دارم، اما تصویری که به پوشه خود پیوست کرده اید نشان می دهد که ادعای شما ممکن است یک انحراف بوده باشد. اما در آن زمان استافورد و دیگری من میتوانم ری به من گفت که اعضا فکر می کردند پوشه شخصی است. تنها چند ماه بعد، یکی از آنها آدرس را در مرورگر خود نوشت و متوجه شد که پوشه برای هر کسی که پیوند را دارد باز است.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب