کریستینا ریچی می دانست که نقش های تند در راه است

[ad_1] در نمایش موفق جدید Showtime "Jellowjackets" که اولین فصل آن یکشنبه به پایان رسید، کریستینا ریچی نقش می

توسط NEWSWORLDS در 27 دی 1400
[ad_1]

در نمایش موفق جدید Showtime "Jellowjackets" که اولین فصل آن یکشنبه به پایان رسید، کریستینا ریچی نقش میستی کویگلی را بازی می کند، پرستاری بدون پیچ با طوطی خانگی به نام کالیگولا و علاقه مند به بستن وسایل خانه به مواد مخدر. رفتار موزی میستی ریشه عمیقی دارد. هنگامی که او در دهه 1990 نوجوان بود، او و تیم فوتبال دبیرستانش در یک سانحه هوایی در کوه های راکی ​​کانادا قرار گرفتند و جعبه سیاه هواپیما را نابود کرد تا اطمینان حاصل شود که همگروهش به راحتی نمی تواند نجات یابد. در زندگی عادی خود، در نیوجرسی، میستی، مدیر تجهیزات تیم فوتبال، از لباس گرمکن گربه اخراج شد. در بیابان متوجه شد که می تواند مفید باشد و شاید حتی مورد احترام باشد. برای پیوستن به برخی از بازیکنان در تشکیل فرقه جنگلی احتمالی آدمخواری، به اندازه کافی محبوب شده است، اما باید تا فصل دوم صبر کنیم تا ببینیم اقدامات آنها چقدر تشنه خواهد شد.

ریچی که در سن هفت سالگی کار حرفه ای را آغاز کرد، شادی وحشتناکی را برای نقش میستی به ارمغان می آورد. تأثیر او - به طرز طعنه آمیزی شاد، بی حوصله، اما تهدیدآمیز - چیزی است که ریچی، چهل و یک ساله، از زمانی که یک ستاره کودک بود، آن را به کمال رساند. طبیعت طعنه آمیز ذاتی او، همراه با جثه کوچک و موهای تیره اش، ریچی را به پدیده ای در دهه 1990 تبدیل کرد: او یک بچه گوت، کمی آنارشیست، یک نوجوان بدبین بود. هنگامی که او نقش وندی آدامز یازده سیزده ساله سادیستی و بامزه را بازی می کرد، به نظر می رسید که برای این نقش متولد شده بود، اردوگاه تابستانی را می سوزاند یا برادرش را با لبخندی گیوتین در گیوتین قرار می داد. در دوران نوجوانی، ریچی به بازی در نقش هایی ادامه داد که بر حدت کلامی و توانایی او در انتقال خستگی اسیدی جهان نقش داشت. در طوفان یخ آنگ لی، او نقش دختری تحریک‌آمیز از حومه شهر را بازی می‌کرد که وقتی از او خواستند در روز شکرگزاری بگوید، تشکر کرد که به ما سفیدپوستان اجازه داد تا همه سرخپوستان را بکشیم و سرزمین‌های قبیله‌ای آنها را بدزدیم و ما مانند خوک زیر پا می‌گذاریم. ریچی از مطالب شوم یا موضوعات متجاوز خجالتی نیست و رسانه ها خوشحال هستند که او را به عنوان یک کارگر جنسی سرکش معرفی می کنند. او اغلب مصاحبه های تقابلی انجام می داد که به من گفت تا حدی راهی برای مقابله با توجه ناخواسته بود.

این دیگر به سبک مصاحبه ریچی نیست. وقتی اخیراً از طریق زوم با هم صحبت کردیم، او احمق و خیانتکار بود و با یک تی شرت مشکی لغزنده در باغ خانه اش، خارج از لس آنجلس نشسته بود. او گفت که هنوز تزئینات کریسمس خود را انتخاب می کند زیرا مشغول به دنیا آوردن فرزند دومش، کلئوپاترا بود. ریچی گفت که بچه‌ها رگه‌های نیهیلیستی را که او در زمان ورودش به صنعت نشان داده بود پاک کردند، اگرچه، همانطور که تصویر او به عنوان میستی نشان می‌دهد، او به سختی مزیت خود را از دست داده است. ما درباره فینال «جلیقه زردها» (اسپویل ها می آیند!)، ستاره جوانی ریچی و مبارزه با شهرت و همچنین نسل جوانی که امروز در هالیوود کار می کنند صحبت کردیم. گفتگوی ما مختصر و ویرایش شده است.

آیا همیشه برای نقش مه آلود ژاکت زردها را در نظر داشتید؟

فکر می کنم منظورشان چند نفر بود و من یکی از آنها بودم. من آنها را ملاقات کردم و با کارین ناهار خوردم [Kusama, who directed the pilot] و EP های دیگر Misty فقط آن صحنه کوچک را در خلبان دارند، اما آنها در مورد اتفاقی که او تصور می کرد و کیست تجدید نظر کردند، و من واقعاً پاسخ دادم که دارم نقش کسی مثل او را بازی می کنم. من این فرصت را دوست داشتم که در نقش شخصی خاص بازی کنم که خشم را به روشی که میستی انجام می دهد، کنترل می کند. من عشق پرخاشگری منفعل فکر می کنم به طرز باورنکردنی کم استفاده شده است و من یک زن با قد 1.8 متر هستم. .

من پنج یا یک سالمه

پس میفهمی به عنوان مثال، ما نمی توانیم به طور آشکار با مردم خصمانه راه برویم، اما من می توانم تا حدی مهربان باشم که آزار دهنده باشد. من فکر می کنم این یک چیز شگفت انگیز است که نادیده گرفته شده است. ایده بازی در این شخصیت را دوست داشتم که آنقدر در یک موقعیت قرار گرفت، آنقدر به حاشیه رانده شد و آنقدر طرد شد که یاد گرفت فقط با استفاده از چیزهایی که داشت، آنچه را که نیاز داشت، بردارد. مثل «آه بچه‌ها، فکر می‌کنید من خیلی بی‌آزار و جذاب هستم؟» او این حرف را تا حد زیادی می‌گیرد و او را طوری مسلح می‌کند که فکر نمی‌کنم شما آن‌قدرها ببینید.

همه به طور مطلق به "جلیقه زرد" وسواس دارند. آیا این احساس را داشتید که چنین نمایشی باشد؟

خیر من یه جورایی شبیه میستی هستم، چون با فرهنگ پاپ خیلی آشنا نیستم. می دانستم که واقعاً در مورد آن احساس قوی می کنم. من از نحوه صحبت آنها در مورد همه این شخصیت های زن خوشم آمد، و نحوه برخورد آنها با دختران را دوست داشتم، و هیچ چیز ارزشمندی در این مورد وجود ندارد. نمی دانستم که مردم واقعاً او را به اندازه آنها دوست خواهند داشت.

بیشتر دیالوگ‌های پیرامون نمایش اینگونه است: "اوه، این در مورد وحشیگری دختران است، و شما درک می‌کنید که دختران نوجوان واقعاً در این نوع موقعیت ناامیدکننده چگونه خواهند بود." اما شما مردی هستید که به نظر می‌رسد همیشه این موضوع را درک می‌کنید. وحشیگری دختر

صادقانه بگویم، من را به عنوان یک زن بی ادب توصیف کردند. این چیزی بود که سابقم یک بار سرم فریاد زد.

وقتی بزرگ می شدم، تصاویر زیادی از دختری وجود نداشت که بفهمد دنیا چقدر به هم ریخته است و بی ادبی زن بودن. من این احساس را دارم که همه شخصیت های شما حتی از سنین پایین این آگاهی را دارند. نمی‌دانم آیا این نقش‌هایی هستند که شما به دنبال آن هستید؟

من به عنوان یک بازیگر کودک، خیلی از همسالانم جدا شده بودم. در واقع، من با فشار اجتماعی برای سازگاری بزرگ نشدم، زیرا آنها همیشه مرا حذف کردند و به من گفتند که برای آنچه هستم فوق العاده هستم. آن زمان بود که L7 بزرگ بود - و کورتنی لاو. قبل از پاکسازی کورتنی بود. من بسیار در مرکز همه این تأثیرات قرار داشتم و کاملاً نیهیلیست بودم. من هرگز واقعاً از این احساس لذت نبرده ام که بسیاری از مردم مرا دوست دارند، زیرا احساس می کنم خفه خواهم شد.

قبل از شروع بازیگری، زندگی برای شما چگونه بود؟

دوران کودکی بسیار سختی داشتم، فقط از نظر خانواده و چیزهایی که در کودکی تجربه کردم. من قطعاً به محض اینکه کسی از من سؤالی پرسید، این همه عصبانیت را ابراز کردم. بنابراین، بله، منظورم این است که من یک نوجوان مضطرب و خشمگین بودم که در آن زمان اجازه داشتم کار آشغال و مطبوعاتی انجام دهد. و من در مورد هیچ یک از اینها دروغ نگفتم، واقعا.

شما یک بار مصاحبه کردید مخلوط کن مجله ای که در آن شما این ژاکت چرمی مشکی را می پوشید، و به تعبیری شبیه، "من این را به خواربارفروشی بردم." لعنت به پدر و مادرش آنها شما را درک نمی کنند اگر فردا بازیگری را کنار بگذارم، برایم مهم نیست." فوق العاده است.

من یک نیهیلیست بودم! به همان اندازه که به نظر نمی رسید تلاش می کردم، در واقع سعی می کردم عادی تر باشم. من خیلی وقت است که سعی کرده ام کسی باشم که حرف های درست را بزند و کارهای درست را انجام دهد.

آیا احساس می کنید که اکنون برای زنان از نظر آنچه "اشتباه" تلقی می شود راحت تر است؟ آیا به نظر می رسد میدان بازتری وجود دارد؟

آره. منظورم این است که احساس می کنم موذیانه است، زیرا همیشه چیزی برای گفتن وجود دارد. همیشه پارامترهایی وجود دارد. اما فکر می‌کنم اکنون بسیار قابل قبول‌تر است که همانی باشم که در دوران نوجوانی بودم.

شما در هفت سالگی در یک تولید مدرسه ای دوازده روز کریسمس در نیوجرسی "کشف" شدید. در یک نمایش مدرسه در هفت سالگی چه می کردید که باعث شد یکی بگوید "این دختر یک ستاره است"؟

من مجبور بودم خیلی بد ادرار کنم و وقتی بچه بودم، آن چیزی را داشتم که فکر می کردم اگر به حمام بروم از دست می دهم. بنابراین قبل از شروع بازی به دستشویی نرفتم و بیشتر وقت بازی را با جمع کردن پاهایم و رقصیدن در اطراف مثل بچه های کوچک گذراندم. مردم فکر می کردند که واقعاً جذاب است، و به همین دلیل است که من کشف شدم: اینکه من کار اشتباهی روی صحنه انجام دادم، نمایش کریسمس را خراب کردم.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن