کریسمس از جهنم بوریس جانسون

[ad_1] امسال برای Secret Santa چه چیزی گرفتید؟ بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، با یک سری غافلگیری های ناخو

توسط NEWSWORLDS در 24 آذر 1400
[ad_1]

امسال برای Secret Santa چه چیزی گرفتید؟ بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، با یک سری غافلگیری های ناخوشایند مواجه شد که همگی بدتر از یک تکه زغال سنگ بود. ویدیوی لعنتی هفته گذشته از شوخی دستیاران در مورد مهمانی برگزار شده در خیابان داونینگ در حالی که کشور در انسداد شدید بود، در فضای مجازی پخش شد و جانسون را در کنار انکار و عذرخواهی قرار داد. در این ویدئو که اولین بار توسط ITV News فاش شد، آلگرا استراتن، سخنگوی آن زمان جانسون، در یک کنفرانس مطبوعاتی جعلی به سوالات همکاران پاسخ داد. (آنها برای یک جلسه توجیهی که هرگز برگزار نشد، آموزش دیدند.) استراتن که در یک کت مشکی تیزی حرفه ای به نظر می رسد، روی سکویی می ایستد که توسط پرچم های یونیون جک احاطه شده است. اد اولدفیلد، مشاور ویژه نخست وزیر می گوید: «من همین الان پیامی در توییتر دیدم مبنی بر اینکه جمعه شب یک جشن کریسمس در خیابان داونینگ برگزار شد. - آیا این گزارش ها را می شناسید؟

پاسخ دردناک است. استراتون سرگرم کننده و سپس بحث برانگیز به نظر می رسد، مانند کودکی که متوجه می شود بازی به طور جدی اشتباه پیش رفته است. او با خنده عصبی می گوید: «من به خانه آمدم. و سپس، "صبر کن، صبر کن." او واقعاً مطمئن نیست که چگونه پاسخ دهد. وقتی اولدفیلد دوباره سعی کرد، «آیا من قبول می‌کنم که نخست‌وزیر یک مهمانی کریسمس برگزار کند؟» استراتن مکث کرد، سپس با ناباوری لبخند زد، انگار که این یک حقه است. او مبهوت به نظر می رسد. "جواب چیست؟" او می پرسد. شخص دیگری پیشنهاد می‌کند، «یک مهمانی نبود، پنیر و شراب بود.» استراتن می‌پرسد: «آیا پنیر و شراب خوب هستند؟» او اضافه می‌کند: «یک جلسه کاری بود.» همه می‌خندند. سپس استراتن می گوید: «این ضبط شده است» و جمع می شود. او می‌گوید: «این مهمانی خیالی یک جلسه کاری بود، و سپس لبخند می‌زند، و او از نظر اجتماعی دور نیست.»

شایعه برگزاری یک مهمانی در خیابان داونینگ چند روزی است که به گوش می رسد. در 30 نوامبر، دیلی میرر داستانی را توسط پیپا کریر منتشر کرد که در آن ادعا کرد که دولت جانسون اجازه داده است که یک "پارتی تعطیلات" در 18 دسامبر 2020 برگزار شود. (طبق داستان، جانسون خودش حضور ندارد.) "مقامات در طول کریسمس لیوان های شراب ریختند. یک مسابقه و یک بابا نوئل مخفی، در حالی که بقیه کشور مجبور شدند در خانه بمانند، "کرار نوشت. این داستان همچنین به یک «خروج» برای یک دستیار در 27 نوامبر، که در آن جانسون سخنرانی کرد، و یک مهمانی در 13 نوامبر، روزی که دومینیک کامینگز، مشاور ارشد جانسون، خیابان داونینگ را با وسایلش در یک جعبه ترک کرد، اشاره می‌کند. . یک منبع گفت: "همه آنها کاملا گچ شده بودند." آینه.) گزارش هایی از احزاب اضافی در طول محاصره ظاهر شد: 10 دسامبر، در وزارت آموزش و پرورش. 14 دسامبر، در مقر کمپین محافظه کار؛ مسابقه کریسمس در دفتر.

اتهامات خنده دار همچنان با انضمام فزاینده همراه هستند. (وقتی مهمانی‌ها جرم هستند، همه جزئیات تعطیلات قابل تطبیق نیستند.) اواخر هفته گذشته، ITV News گزارش داد که جک دویل، مدیر ارتباطات جانسون، در یک مهمانی در 18 دسامبر با حدود 50 نفر سخنرانی کرد و جوایز پایان سال را به آنها اهدا کرد. اعضای مرکز مطبوعات در آخر هفته، عکسی از جانسون که میزبان مسابقه‌ای در زوم زیر پرتره مارگارت تاچر بود، تیتر خبرها شد، تا حدی به این دلیل که دستیارانی که نزدیک‌ترین آنها به او نشسته بودند از نظر اجتماعی دور نبودند. (این که آنها به ترتیب روسری و کلاه بابانوئل بر سر گذاشتند فایده ای نداشت.) ادعاهایی در یک قطعه وجود داشت. آینهکه برخی از شرکت کنندگان در مسابقه زوم این کار را به جای اینکه در خانه انجام دهند، از دفتر، در گروه های شش نفره انجام دادند. آنها به سوالاتی درباره موضوعاتی از تاریخ داونینگ استریت تا اشعار سرودهای کریسمس پاسخ دادند. آینه گزارش شده است. (جانسون هرگونه تخلف را رد کرد، اما گفت که این حادثه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.)

اگر همه این صحبت ها در مورد کلاه بابانوئل و آزمون های کریسمس کمی احمقانه به نظر می رسد، فقط به دلیل زمینه است. در 16 دسامبر سال گذشته، دو روز قبل از برگزاری جشن داونینگ استریت، لندن به سطح بالاتری رفت. کووید محدودیت هایی که به عنوان سطح 3 شناخته می شوند. اجتماعات اجتماعی در داخل خانه ممنوع شد. جشن عروسی ممنوع شد مهمانی های تعطیلات ممنوع شد. فصل تعطیلات عملا یک تصادف بود. همانطور که بی‌بی‌سی و سایر نشریات اشاره کرده‌اند، دستورالعمل‌های دولت در آن زمان صریح بود و می‌گفت: «اگرچه برای اهداف کاری استثنائاتی وجود دارد، اما وقتی که اساساً یک فعالیت اجتماعی است، نباید یک ناهار یا مهمانی کریسمس داشته باشید. جانسون خود در روز شانزدهم از مردم درخواست کرد و گفت: "این کریسمس بسیار مهم است که همه بیشترین مسئولیت شخصی ممکن را انجام دهند."

و این فقط مهمانی ها نبود. با توجه به اینکه روزانه حدود پانصد نفر بر اثر این ویروس جان خود را از دست می دهند، بازدید از خانه های سالمندان در دسامبر گذشته محدود بود. بیمارستان ها بیش از حد شلوغ بود. خداحافظی با عزیزان گاهی غیرممکن بود. ماهیت زندگی روزمره تحریف و کوچک شده است و محدودیت‌های قابل توجهی بر میخانه‌ها، رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی و تئاتر اعمال شده است. مرکز شهر ساکت بود. در 19 دسامبر، جانسون محدودیت های بیشتری را اعلام کرد. لندن به سطح 4 منتقل شده است و تعویق قبلی برای اجازه دادن به سه خانواده برای گردهمایی مجدد در طول دوره کریسمس در این شهر لغو شده است. اکنون بیش از دو نفر از حضور در اجتماعات منع شده اند. از مردم خواسته شد تا در صورت لزوم در خانه بمانند و بیشتر مردم این کار را کردند.

پاسخ دولت جانسون به این اتهامات معمولاً طفره‌آمیز است. اولاً گفت پارتی وجود ندارد. او سپس گفت که قوانین نقض نشده است. کیت مالتهاوس، وزیر جنایات و پلیس، به بی بی سی گفت: "من حتی نمی دانم که آیا رویدادی رخ داده است یا خیر، اما اگر این اتفاق افتاده باشد، قوانین نقض نشده است." وقتی چند روز بعد فیلم کنفرانس مطبوعاتی جعلی منتشر شد، جانسون شوکه شد. او هفته گذشته به مجلس گفت: «وقتی دیدم 10 کارمند آن به نظر می‌رسد اقدامات محاصره را نادیده می‌گیرند، خشم را در سراسر کشور درک می‌کنم و با آن شریک هستم. (من هم از دیدن این ویدیو عصبانی شدم.) (استراتن در آن روز در یک ویدیوی اشک آلود در مقابل خانه اش در لندن استعفا داد.) جانسون بابت "توهینی که ایجاد کرد" عذرخواهی کرد، اما گفت که "تکرار شده است". «اینکه هیچ حزبی وجود ندارد و نه کووید او از سایمون کیس، دبیر کابینه خواسته بود که این موضوع را بررسی کند و گفت: «ناگفته نماند که اگر این قوانین نقض شود، اقدامات انضباطی برای همه درگیر خواهد شد.

آیا این امر بدیهی است؟ زندگی جانسون آنقدر پر از تناقضات و حواس پرتی است که پیگیری آن دشوار است. روز بعد، پنجشنبه، حزب محافظه کار به دلیل عدم بیان منبع دقیق بودجه برای بازسازی آپارتمان جانسون در خیابان داونینگ، هفده هزار و هشتصد پوند جریمه شد. در همان روز، جانسون حداقل برای هفتمین بار پدر شد. (تعداد کل فرزندانش مطرح است.) این اتفاقات فایده ای نداشت. نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که اعتماد رأی دهندگان به جانسون در حال کاهش است. فریاد دیرینه کارگر این است که "این یک قانون برای آنها است، قانون دیگر برای ما". در آخر هفته، کیر استارمر، رهبر حزب کارگر، جانسون را "بدترین رهبر ممکن در بدترین لحظه ممکن" خواند. هفته گذشته، حزب کارگر ویدئویی از کنفرانس مطبوعاتی جعلی را با این نظر بازنشر کرد که "آنها به شما دروغ می گویند و شما می خندید."

همه اینها با گسترش نوع Omicron در بریتانیا با حدود دویست هزار عفونت جدید در روز انجام می شود. این هفته، جانسون با شورش قابل توجهی از سوی اعضای حزب خود مواجه شد، زیرا تلاش می کرد مجموعه ای از محدودیت ها را در مورد ویروس کرونا اعمال کند، که شامل واکسیناسیون اجباری برای کارکنان NHS در انگلیس، پوشیدن ماسک در اکثر فضاهای داخلی و نشان دادن شواهدی از واکسیناسیون می شود. تست منفی برای ورود به فضاهای سرپوشیده از جمله کلوپ های شبانه. اما مخاطبان ممکن است پس از اطلاع از تخلفات شماره 10، حال و هوای قوانین جدید را نداشته باشند. روز جمعه، جان بورکو، رئیس سابق مجلس نمایندگان، جانسون را یک "کلاهبردار سریالی" و "دروغگوی معمولی" خواند. او به صبح بخیر بریتانیا گفت: «بدون سطح پایه اعتماد به وزیر ارشد دولت، اجرای یک سیاست دموکراتیک به هیچ وجه بسیار دشوار است. این یارو در مشام آدم های آبرومند بو می دهد.» بالاخره مخاطب هم مهمانی را دوست دارد.


موارد دلخواه در نیویورکر


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن