2 خانواده سوال که چگونه لذت بخش هکتار به کار گرفته COVID مرگ عزیزان خود

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 9:46 AM EDT Jul 1, 2020دونالد Goodling و Kostas Stantzos شد بسیار متفا

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

دونالد Goodling و Kostas Stantzos شد بسیار متفاوت از مردان است.

Goodling تا به حال یک رابطه پیچیده با خانواده اش. او تا به حال طراحی و توسعه یک رابطه, با یکی از دختران خود را تا زمانی که او در سن متوسط و جدا از چند تا از خواهر و برادر خود را. او ازدواج کرده بود چند بار. او به عنوان یک تعمیر و نگهداری در یک brickyard و دوست داشت به تماشای با حداکثر سرعت دویدن-مسابقه ماشین و سافتبال مسابقات.

Stantzos اینجا آمده از یونان, زمانی که او در سی سالگی به دنبال کار به عنوان یک استاد نجار. او سخت کار می کرد هرگز در نظر گرفتن یک روز مرخصی و شروع به خود را بازسازی و پیمانکاری کسب و کار. او متعلق به یک نوار در شهر است. او ازدواج کرده به همسر خود را برای بیش از پنج دهه و اختصاص داده شده بود به خانواده اش.

در عین حال آنها پیوست و با به پایان می رسد از زندگی خود را.

هر دو زندگی دلپذیر در هکتار است. هر دو قرارداد COVID-19. و هر دو فوت از ویروس.

و هر دو از خانواده های خود مقدار زیادی از سوالات در مورد چگونه خانه سالمندان به کار گرفته بیماری خود را. بیشتر: چرا صفحه اصلی مدیریت تصمیم به انتقال آنها را به لذت بخش هکتار' خواهر خانه در فیلادلفیا بدون مشورت با خانواده خود را. Goodling منتقل شد به گوزن مراتع نیز متعلق به برتر مدیریت خدمات بهداشتی درمانی که در عمل لذت بخش هکتار که در آن او در اواخر ماه مه. Stantzos' خانواده قادر به جلوگیری از انتقال اما او در برابر این ویروس در ماه ژوئن.

Goodling دختر تینا بروکس گفت: "من نمی فهمم که چرا او فرستاده شد (به فیلادلفیا) و نه بیمارستان نیویورک. ما نمی دانیم که چه جهنم می گذرد."

Stantzos' پسر مایک گفت: "ما بسیاری از سوالات. اما ما هیچ پاسخ. این درست نیست آنچه که آنها انجام داد."

دلپذیر هکتار مدیر Tamatha Hetrick ارائه شده و کارکنان خود را "عمیق ترین تسلیت به Goodling و Stantzos خانواده است." و او توضیح داد که "انتقال اولیه ما موارد به یک مرکز بود که در حال حاضر مجموعه ای برای منزوی کردن و مراقبت از COVID-19 افراد مثبت" بود و تلاش برای حفظ یک عفونت-رایگان محیط زیست است.

خانه قادر به حفظ محیط زیست که تا 25 مه هنگامی که آن را اولین مورد گزارش شده است.

مرتبط با: شیوع کروناویروس در بهبهان. خانه های پرستاری: آنچه ما می دانیم در حال حاضر

بیشتر: نیویورک شهرستان, زن و شوهر می میرد COVID-19 عوارض سه روز از هم جدا

دونالد Goodling داستان

تینا بروکس ملاقات پدر او فقط 15 سال پیش زمانی که او 44 و پدرش 67. او تا به حال شناخته شده است پدر او در حال رشد کردن او و مادرش تقسیم تا زمانی که او بسیار جوان است و او هرگز می دانستم که او تنها آنچه را که مادرش به او گفت که هیچ کدام خوب بود.

"من مادر من نگه داشته و دور از او" بروکس گفت. "او به من گفت بسیاری از چیزهای بد در مورد او."

زمانی که پدرش در تماس با او بروکس شک و تردید بود تنها دانستن آنچه مادرش گفته بود او در مورد پدرش. او صحبت آن را با بیش از عمه اش – از پدر و خواهر زن – که او گفت: "هیچ کدام از چیزهایی که مادرم به من گفت درست نبود."

او متولد نیویورک. او تا به حال برخی از صرف دوران کودکی خود را در خانواده ها. او ازدواج کرده بود چند بار. "در روز او فکر کرد که او یک مرد خانم," بروکس گفت. او تا به حال زندگی می کردند برای یک بار در آریزونا و هنوز هم تا به حال دو برادر از غرب است که او از دست داده.

کوتاه و بدل کردن مرد با کلفت پاهای او تا به حال مشغول به کار در بیمارستان نیویورک و سپس به عنوان یک تعمیر و نگهداری در گلن-Gery brickyard در نیویورک که از آن بازنشسته شد. او تا به حال برخی از زمان سخت و او را به خانه اش چند بار زمانی که او نیاز به یک مکان برای زندگی است. سپس او در یک آپارتمان کوچک خود را در گسترده پارک مانور یک مسکن عمومی بالا افزایش تقاطع جنوب گسترده و شرق پادشاه خیابان ها.

او دوست داشت سافتبال و منظم بود تماشاگر در مسابقات لیگ برتر و بازی در این شهر پارک یادبود نشسته در canopied اردوگاه صندلی خود را با نوشیدنی و تنقلات. او همچنین با حداکثر سرعت دویدن-فن ماشین به طور منظم در Williams گرو حضور در مسابقات به عنوان طولانی به عنوان او قادر به صعود حقه. او دوست داشت این مسابقه و مانند بسیاری از طرفداران wrecks. بروکس به مسابقه رفت با او یک بار, اما, او گفت:, "این بود چیزی که من."

او مشتاق جمع آوری بروکس گفت: جمع آوری همه نوع از همه چیز. او نمی تواند درایو گذشته فروش حیاط و یا یک بازار کک. او خیلی خوب در haggling, او گفت:, و چانه زنی در تمام انواع چیزهای.

پس از او منتقل شده بود از آپارتمان خود و بروکس و خانواده اش رفت و برای تمیز کردن جای آنها بسیار شگفت زده شده است. "در هر اینچ از دیوار پوشیده شده بود با مسائل" او گفت: "حتی حمام." وجود دیوار فلزی زیور آلات از پروانه ها و گل ها و ladybugs و تمام انواع چیز قشنگ و کم knacks شما نام آن را, او گفت:. شور و شوق خود را, او گفت:, بود, آمریکا, هند یادگاری.

اما او تا به حال خود را در لحظات تاریک, او گفت:. او مشکوک پدر او ممکن است دو قطبی حتی اگر او هرگز تشخیص داده شد. "هنگامی که من برای اولین بار او را ملاقات نمود," او گفت:, "شما می توانید نشستن وجود دارد و کارت های بازی با او و او می تواند خوب است. سپس بر روی یک سکه به او می تواند ضربه محکم و ناگهانی و تند و زننده. عمه من (خواهر او) گفت: او همیشه می خواهم که. او لحظات خوب اما او نیز به حال خود معنی لحظات."

به دلایل بروکس هرگز قادر به تشخیص پدرش صحبت می کرد هرگز به دو تا از خواهر و برادر خود را.

چند سال پیش او گفت: او مخلوط کردم تا با یک زن و پسر آنها اجازه اقامت در آپارتمان خود. آنها بازپرداخت او با سرقت پول خود را از فروش مواد غذایی خود را تمبر و هوکینگ تلویزیون خود را.

او می لغزد. او تا به حال توسعه یافته پارکینسون و سقوط وانت خود را چند بار. بروکس به او گفتم که او نباید رانندگی و آن را در زمان برخی از زمان قبل از او خود را از دست داده و مجوز کامیون خود را.

و او شروع به گرفتن می افتد. بروکس نگران بود و صحبت با یک زن در نیویورک شهرستان, آژانس منطقه پیری است. حدود یک سال و نیم پیش او کمک کرد بروکس و پدرش قدرت از وکیل برادرزاده اش باب Vandermark سابق دریایی که با این نسخهها کار به عنوان یک فدرال هوایی مارشال, دریافت او را به لذت بخش هکتار است.

"هنگامی که ما برای اولین بار او را به خانه سالمندان برای اولین بار در سال او بدبخت" بروکس گفت. "من به او گفتم آنها یکنوع بازی شبیه لوتو وجود دارد و شما مورد استفاده برای بازی یکنوع بازی شبیه لوتو در بالا افزایش یابد. او شروع به بازی یکنوع بازی شبیه لوتو و او ساخته شده برخی از دوستان است. این سخت بود برای او. او بسیار خوش مشرب."

سال گذشته او افتاد و شکست هیپ. او تا به حال عمل جراحی و صرف یک یا دو هفته در بیمارستان است. او بهبود و rehabbed شد و در پایان سال است.

در اواخر ماه فوریه بروکس تا به حال عمل جراحی زانو. هفته قبل از او گرفت و او را به صبحانه و به او گفت که او نمی خواهد بود قادر به سفر در حالی که او گذاشته شد تا از این عملیات. او وعده داده شده به تماس هر روز صبح و هر شب.

سپس در ماه مارس همه گیر آغاز شده است.

Goodling تحریک شده بود که او نمی تواند ترک اتاق خود بروکس گفت و در حالی که بروکس درک کرد که چرا او نمی تواند سفر و خطر ارائه این ویروس به خانه او ناراحت شد که پدر او تقریبا "یک زندانی" در اتاق خود. "آنها می تواند حداقل آنها را گرفته خارج برای برخی از تازه هوا در حال حاضر و پس از آن," او گفت:.

در مه 24, او یک تماس از پدر او. "من احساس نمی خوب است و من افتاد:" او به او گفت. او به نام ایستگاه پرستاران گفت: پرستار مورد تماس بگیرید. پرستار به او گفت که پدر او تا به حال اجرا شده است و دمای 103 تا 104 دو روز گذشته.

آنها برخی از آزمایشات و تشخیص یک عفونت ادراری بروکس گفت. او رنج می برد به حال کسانی که چند بار قبل از, ناشی از کم آبی است. در آن زمان بروکس گفت: خانه انجام COVID آزمون.

بعد از آن روز او به نام او, اما او به سختی می تواند صحبت می کنند. او گریه بروکس گفت.

او به نام ایستگاه پرستاران و گفته شد که پدر او سقوط کرد تلاش برای خارج شدن از بستر و تب بود و هنوز هم بالا است.

صبح روز بعد بروکس گفت: او بررسی می شود ، او احساس بهتر و خورده بود برخی از تخم مرغ و سیب.

در 5:30 a. m. صبح روز بعد, مارس 27 یک شنبه Vandermark یک تماس از صفحه اصلی.

آنها به او گفت که Goodling تا به حال آزمایش مثبت برای COVID.

Vandermark به نام بروکس و به او گفت و او به نام خانه و خواسته به صحبت می کنند به پدرش. یک پرستار برگزار تلفن برای پدرش. او گفت: "من در حال مرگ. آنها به من گفتند من باید این ویروس است."

او به یک زن در خانه – او هرگز نام او – و به او گفت که آنها نمی خواهید به حرکت می کند ، او گفت: این زن به او گفت که آنها در حال رفتن به نگه داشتن او را راحت و اگر او تا به حال هر گونه سوال تماس بگیرید. زن وعده داده شده به نگه داشتن به روز شد.

او گذاشت و چند دقیقه بعد او یک تماس از یک مرد از خانه دوباره او نمی توانید نام خود را – که او گفت: او گفت: برای جلوگیری از تماس و خسته شده بودند او را آزار پرستاران.

"که من freakin' پدر," او گفت:.

این تماس را به خوبی به پایان. یک زمان کوتاه بعد Vandermark گفت: کسی که از خانه به نام او و به او گفت که Goodling بود نقل مکان کرد به دلپذیر هکتار' خواهر تسهیلات در فیلادلفیا گوزن مراتع.

این شرکت است که صاحب دلپذیر هکتار لانگ آیلند مبتنی بر برتر مدیریت بهداشت و درمان نیز صاحب گوزن مراتع همراه با بیش از 20 دیگر خانه های پرستاری در, New Hampshire, Massachusetts, New York, New Jersey, فلوریدا و پنسیلوانیا است. خانه شده بود توسط York County اما فروخته شد برای سود شرکت در سال 2018 به عنوان یک هزینه-صرفه جویی در اندازه گیری.

بروکس گفت: این خانه توضیح نداد که چرا آنها در حال حرکت بودند Goodling. هنگامی که بروکس پرسید که او گفت: او گفته بود که او نمی توانست قدرت از وکیل.

Vandermark به نام و پرسید: "اگر او مبارزه راه خود را از طریق این می تواند او را به عقب بر گردیم؟"

او گفت که او نمی توانید پاسخ.

در 5:30 p. m. 28 مه یک شنبه Vandermark گفته شد که Goodling وارد شده بود در گوزن مراتع.

صبح روز بعد بروکس یک تماس از گوزن مراتع. زن در تلفن پرسید: "آیا این تینا بروکس؟"

بروکس گفت: در آن بود.

زن گفت: "ما متاسفم به اطلاع شما که خود را پدر گذشت در 5:30 صبح."

او 82.

بروکس شد کبود. او فکر کرده بود وحشت زده در آخرین لحظات زندگی خود را. "او تسکین یافته برای سفر و هنگامی که او از خواب بیدار او نمی داند که در آن او بود," او گفت:.

او را درک نمی کنند که چرا خانه تصمیم به کشتی پدرش به فیلادلفیا و نه او را به بیمارستان بفرستید. او هنوز هم درک نمی کند.

Kostas Stantzos' داستان

در حال رشد در آتن, یونان, Kostas Stantzos همیشه گفته مادر او که یک روز او را به حرکت به امریکا و ساخت ساختمان های بزرگ و یک موفقیت بزرگ است.

او شانس خود را در سال 1971. او یک استاد نجار یکی از نجاران در یونان پسرش مایک گفت. او فوق العاده ماهر و با استعداد حتی داشتن طبیعی و غیر طبیعی توانایی تجسم یک پروژه است. "او می تواند نگاه یک دیوار و بگو:" آن را سی و هشت-و-یک-چهارم اینچ' و شما می خواهم آن را اندازه گیری و از او می خواهم تنها توسط یک شانزدهم اینچ" مایک Stantzos گفت.

چوب حیاط او آباد در آتن دریافت کرده بود پرس و جو از یک شرکت ساخت و ساز در شیر سرخ Pa. به دنبال استاد نجاران. Kostas شروع به پریدن کرد در این فرصت و در 35 مهاجرت به امریکا, آوردن خانواده جوان خود را همراه. (مایک بود و فقط یک سال در زمان.)

او برای شرکت ساخت و ساز و پس از آن رفت و به کسب و کار خود را برای انجام کار نوسازی است. او سپس شاخه به ساختمان خانه های ساخته شده و هفت در شیلوه. کار او افسانه ای اش گفت. در طول راه او خریداری یک بار گاس محل در سالم مربع در شهرستان. (ساختمان قرار دارد که نوار است که در حال حاضر یک جامعه کتابخانه.)

"ذهن او شگفت انگیز بود" مایک گفت. "او یک نابغه بود."

مایک کار کرده با پدرش از آنجا که او قادر به. "او هرگز چرخش چکش در امریکا بدون من توزیع آن را به او," او گفت:.

او ساخته شده او را به خانه خانواده خود را در سال 1981 طراحی طرح در پشت Budweiser پوستر. "او فقط ترسیم و آن را که او طرح گفت:" مایک که در 16 کمک پدرش در این پروژه است. "بازرسان بودند دادند. آنها هرگز دیده می شود هر چیزی مانند آن. توانایی خود را به کار با ذهن و دست خود را, آنها را دیدم هرگز چیزی شبیه به آن."

Kostas بلند پروازانه پسر خود را گفت: و همیشه فکر کردن در مورد "خود کار بعدی حرکت بعدی خود را. او هرگز در زمان تعطیلات. وجود دارد هیچ زمان. او سخت ترین کار شخص من تا کنون ملاقات در زندگی من است."

حدود دو سال و نیم پیش به پسرش گفت: "او شروع به داشتن مشکلات. پاهای خود را نمی خواهد پاسخ به مغز او و او شروع به سقوط. خانواده اش مشکوک او پارکینسون اما او هرگز تشخیص داده شد. بدترین چیزی که برای او ساخته شده است آن را دشوار است به کار مایک گفت. مفهوم بازنشستگی هرگز به ذهن او آمده است. "او کار متوقف شد اما من فکر نمی کنم او همیشه بازنشسته شد," او گفت:. "این ایده از ماندن در خانه و انجام هر کاری او را سوار دیوانه."

او افتاد و شکست خود را پشت یک زن و شوهر از سال پیش پسر خود را گفت. زمانی که او در بیرون از بیمارستان و به خانه رفت او دوباره سقوط کرد. "ما تا به حال به شکل چیزی" مایک گفت. "خانه بود امن نیست." او همسر خود را از 57 سال Hrisoula شد 79 و قادر به مراقبت از او را. او ایده را دوست ندارد, اما او به پایان رسید تا در لذت بخش هکتار است.

همسرش بازدید هر روز و فرزندان او احتمالا سه یا چهار بار در هفته. "او نمی تواند 24 ساعت بدون دیدن خانواده اش" مایک گفت.

و او هرگز متوقف فکر کردن در مورد کار. "در دلپذیر هکتار او صحبت در مورد کار و مغازه ها" مایک گفت: مغازه ها که دیوانه گوجه فرنگی pizzerias خانواده صاحب.

Hrisoula بود از دیدن او وقتی که به منظور پایین آمد که خانه سالمندان بود تعلیق بازدیدکننده داشته است در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر. "یک پرستار آمد و به او گفت که او تا به حال به ترک" مایک گفت. "این یک زمان ترسناک. وجود دارد بنابراین بسیاری از ناشناختهها."

فکر خانواده تعلیق بازدیدکننده داشته است می تواند به طور موقت شاید فقط یک زن و شوهر از هفته مایک گفت. به عنوان هفته گذشت هر چند مایک و خانواده اش شد و بیشتر و بیشتر نگران است. آنها نگران این است که Kostas خواهد قرارداد این ویروس و در سن و سال او, آن می تواند کشنده.

در مه 27, مایک گفت: پدر او را آزمایش COVID-19. او در معرض شده بود به بیمار دیگر که تا به حال قرارداد این ویروس و اگر چه او هیچ علائم خانه دستور داد آزمون.

روز بعد مایک گفت که او یک تماس از صفحه اصلی در حدود ظهر. خانه مطلع او را که پدر او را به حال آزمایش مثبت برای coronavirus و او که قرار بود منتقل شود به خانه خواهر تسهیلات در فیلادلفیا گوزن مراتع. مایک بود و نگران. "چرا آنها او را به فیلادلفیا? که یک کانون," او گفت:.

مایک به نام وکیل خانواده, جورج Margetas که همچنین Kostas' برادرزاده و رفت به خانه برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد. او اعتراف کرد: "من بسیار احساسی بود که با جیغ و فریاد."

کارکنان نمی خواهد اجازه دهید او را به پدرش. او پرسید که آیا پدر او تا به حال هیچ نشانه و گفته شد او نیست. از او پرسید: چرا آنها فقط نمی ارسال پدرش به بیمارستان نیویورک به جای حمل و نقل او را دو ساعت دور و گفته شد که او بیمار نیست. او ارائه شده به پدر خود و او گفت: کارکنان به او گفت که او نمی تواند که شاید او می تواند پدر خود را به یک آسایشگاه.

Margetas گفت: "هیچ کس به ما جواب مستقیم. در پایان روز خانواده نمی خواهم او را ترک York."

مایک گفت: "آنها هرگز توضیحی برای اینکه چرا آنها می خواستند به او حرکت می کند. من نمی توانستم آن را درک کنند. این هیچ معنی ندارد."

Margetas پرسید: صفحه اصلی کادر قرار داده و تصمیم خود را در نوشتن اما درخواست او رد شد. Margetas نمی سرزنش کارکنان از خانه برای بست. آن را به نظر می رسد به او که سفارشات بودند که از شرکت های بزرگ و که "شما می توانید بگویید کارکنان بود مشخصه با این."

مایک به نام 911 به یک آمبولانس فرستاده شده به خانه به پدر خود به بیمارستان. EMTs به پدرش رفت و او را نشسته در بستر آب آشامیدنی و تماشای فیلم در تلویزیون. "آنها بررسی می شود او را و او خوب بود, بدون حرارت, بدون علائم" مایک گفت.

یک بن بست گرفت Margetas گفت. صفحه اصلی می خواستم به ارسال Kostas به فیلادلفیا و مایک می خواستم او را به رفتن به بیمارستان است. در یک نقطه مایک گفت: "من فقط او را در ماشین من و او را به خانه." خانه کارکنان پیشنهاد کرد که او خواهد بود ربایی پدرش Margetas گفت.

"لذت بخش هکتار در نظر من است فقط botching پاسخ به COVID," Margetas گفت. "آنها واقعا botch این یکی."

EMTs به نام برای یک سرپرست که منتشر وضعیت و حال Kostas گرفته شده برای بیمارستان نیویورک. "او گفت:" او در دست ما در حال حاضر'" مایک به یاد می آورد.

Kostas ماند در بیمارستان شبانه مایک گفت. پس از او تا به حال هیچ نشانه ای ندارند و به نظر نمی رسد بیمار او گفت: او در حال رفتن به ارسال به دلپذیر هکتار است. مایک اعتراض وجود دارد اما به نظر می رسید هیچ چیز او می تواند در مورد آن انجام دهد.

دو روز بعد مایک پدرش گفت: ایجاد یک تب و فرستاده شده به بیمارستان نیویورک. او جنگیدند و 11 ماه و مرگ او در ژوئن 11.

مایک قادر به دیدار پدر خود را یک بار در دنده محافظ. "من نمی می توانید تصویر چقدر ترسناک بود که او را" مایک گفت. "من مانند یک بیگانه است."

پدرش درگذشت و بدون خانواده اش قادر به گفتن مناسب خداحافظی مایک گفت. "او احتمالا فکر خانواده اش او را رها" مایک گفت. "او به درخواست 'آنچه من انجام اشتباه است ؟ چرا من در زندان است؟'"

مایک گفت: "روز گذشته خود او نمی تواند خود را ببینید ، ما نمی تواند نگه داشتن دست خود را."

دلپذیر هکتار پاسخ

Tamatha Hetrick دلپذیر هکتار مدیر تایید کرد که بروکس تماس گرفته شد که پدر او که قرار بود منتقل شود و Kostas Stantzos' خانواده دخالت کرده است.

او گفت: "از ابتدای COVID-19 گیر ما باید به دنبال دستورالعمل از CDC امور خارجه, وزارت بهداشت, مراکز مدیکر و مدیکید خدمات و نیویورک شهرستان, گروه خدمات اورژانس. این دستورالعمل تغییر تقریبا روزانه در اول طوری به شما یک سیاست خاص مفید است. در هر مرحله از این بیماری همه گیر ما باید به دنبال دستورالعمل در محل در زمان خاص است."

خانه موفق بوده است در باقی مانده عفونت-از آغاز به کار این بیماری همه گیر در مارس تا آوریل 25. به عنوان از 1 ژوئیه مدیر گفت: 80 ساکنان آزمایش مثبت برای ویروس. پنجاه و یک بهبود یافته اند و این خانه تا به حال فقط 10 فعال موارد است. این خانه همچنین گزارش 25 مورد در میان کارکنان آن با 16 بازیافت و نه فعال موارد است.

در اوایل او توضیح داد: خانه اجتناب عفونت تنظیم برای انتقال ساکنان که تست مثبت به گوزن مراتع که قرار بود برای منزوی کردن و درمان COVID-19 بيمار. "در فاز اولیه از وقوع سه نفر از ساکنان ما منتقل شدند به گوزن مراتع; یکی بازگشته است و به طور کامل بهبود," او گفت:. دو نفر دیگر از جمله Goodling درگذشت.

بعد به عنوان ویروس گسترش او گفت: دلپذیر هکتار راه اندازی خود را در انزوا واحد و "قطع انتقال ساکنان به امکانات دیگر به جز بيمارستان زمانی که ساکنان به شدت بیمار است."

"هنگامی که یک مقیم نمایش علائم و درمان آنها را به عنوان یک مورد مثبت و در آنها قرار داده شده در یک واحد یا منطقه با دیگر موارد مثبت به کاهش گسترش بیماری" Hetrick گفت. "خانواده های رایگان را انتخاب کنید برای ارسال به عزیزان خود به بیمارستان به یکی دیگر از تسهیلات و یا آنها را به خانه. ما به طور کامل به توضیح این گزینه ها و عواقب ناشی از هر یک از گزینه. وقتی که ساکن می شود به شدت بیمار پزشک و خانواده ممکن است انتخاب کنید برای قرار دادن اقامت به یک بیمارستان و یا آنها ممکن است خود را دنبال قبلا مرتب پایان زندگی طرح است."

"این همه چیز درست نبود'

Goodling خانواده ساخته شده ترتیبات مراسم تشییع جنازه با Keffer مراسم که با ارسال یک نعش کش به فیلادلفیا به بازیابی بدن خود را. مدیر مراسم تشییع جنازه خانواده گفت که آنها همچنین بازگشت اموال خود را. زمانی که آنها بازگشت و بروکس خواسته در مورد اموال خود را, او گفت که او تا به حال هیچ کدام, فقط لباس ها را بر روی پشت خود را.

پدرش وسایل هنوز در لذت بخش هکتار است. هنگامی که او رفت و به آنها را انتخاب کنید تا او گفت: آنها پرتاب شده و در کیف و جعبه.

برخی از هندی خاطرات شکسته شد, او گفت:.

او سوزانده و بروکس گفت: "من به دیدن او را قبل از او سوزانده شد. او رفته بود."

Kostas Stantzos تشییع جنازه شد ژوئن 22. این یک بسته تابوت; خدمات کوچک بود. "هیچ یک از دوستان خود می تواند به تشییع جنازه" مایک گفت.

هنگامی که او رفت و به او لذت بخش هکتار به جمع آوری پدرش اموال او گفت: آنها را در یک سطل زباله فلزی می تواند احاطه شده توسط یک حذف کیسه های پلاستیکی زباله.

"چه نوع بشر می کند که" او پرسید. "این درست نیست. این تمام چیزی درست نبود."

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را در رسیدن به 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب