کروناویروس در Pa.: دولت انتشار لیست از کسب و کار که با دریافت بسته شدن معافیت

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 6:29 PM EDT آوریل 8 سال 2020رژیم صهیونیستی. تام گرگ دولت شد کمی شفا

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. تام گرگ دولت شد کمی شفاف تر در اواخر بعد از ظهر جمعه.

گروه جامعه و توسعه اقتصادی منتشر شده یک لیست از کسب و کار است که دریافت چشم پوشی برای باز کردن پس از گرگ دستور داد تمام non-زندگی-تداوم کسب و کار به توقف در شخص کار در تلاش برای کند کردن گسترش coronavirus.

وجود دارد تقریبا 6,700 نام کسب و کار از همه 67 شهرستان در این لیست است. این سایت که لیست کسب و کار را می توان طبقه بندی شده اند توسط شهرستان.

پیدا کردن وب سایت در اینجا.

"طی هشت هفته پنسیلوانیا شده است با تمرکز بر حفاظت از سلامت عمومی در حالی که تعادل نیازهای ما مشترک المنافع کسب و کار و حصول اطمینان از که کسانی که با ارائه زندگی-تداوم خدمات و محصولات را می توانید در ادامه عملیات" DCED وزیر دنیس Davin گفت. "در حالی که کشورهای دیگر نیز تصویب تعطیلی کسب و کار, پنسیلوانیا یکی از اولین متحده برای ایجاد معافیت روند و ارائه یک فرصت برای کسانی که کسب و کار است که به اعتقاد آنها می تواند از خدمات بهداشت عمومی و ایمنی است."

بیشتر: کروناویروس در Pa: گرگ اعلام کرد گروه بعدی از شهرستانهای حرکت خواهد کرد که به زرد فاز

بیشتر: دیدن کدهای پستی در نیویورک و آدامز شهرستانهای لمس coronavirus

رسانه ها و مقامات منتخب و صاحبان کسب و کار درخواست شده است برای یک لیست از معافیت و محرومیت از بسته شدن سفارش به اثر رفت. لیست از کسب و کار تبدیل شده است منتشر شد.

"من با قدردانی از صبر و شکیبایی از ساکنان نیوکاسل که ما کار می کرد از طریق معافیت بررسی روند" Davin گفت. "همانطور که ما شروع فرایند اندازه گیری های ما, داده محور, مرحله به مرحله بازگشایی شهرستانهای ما مشتاقانه منتظر دیدن اقتصاد به آرامی بازگشایی در امن و استراتژیک شیوه ای است."

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

روز جمعه انتشار اخبار گفت: نزدیک به 50 تجربه DCED کارکنان بررسی بیش از 42000 معافیت درخواست. از کسانی که درخواست 6,060 مورد تایید 12,826 محروم بودند و 11,635 اطلاع داده شد که درخواست خود را نیاز ندارد معافیت.

یکی دیگر از 11,619 برنامه های کاربردی تبدیل شده اند مشمول هدایت خاص است که به صنعت و از جمله پروژه های ساخت و ساز گلف و فروشندگان خودرو.

"در طول این فرایند تمرکز اولیه ما بود که در بررسی معافیت های کاربردی و کمک به کسب و کار خود را با پرسش ها و نگرانی های همه در خدمت هدف حفاظت از سلامت عمومی در صورت بی سابقه ای و به سرعت در حال تحول بهداشت عمومی اورژانس" Davin گفت.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب