3 بازی برای $3: حیوان خانگی توله سگ در حزب کودکان و نوجوانان Helionaut

حیوان خانگی توله سگ در حزب اجازه ندهید زیبا زیبایی شناسی و یا هدف اساسی از نوازش سگ شما احمق: حیوان خانگی توله

توسط NEWSWORLDS در 7 تیر 1399

حیوان خانگی توله سگ در حزب

اجازه ندهید زیبا زیبایی شناسی و یا هدف اساسی از نوازش سگ شما احمق: حیوان خانگی توله سگ در حزب است درونگرا را بازی ترسناک. موسیقی خوش بین است و شخصیت های کارتونی و بی شمار و در عین حال هر فرد و هر اتاق به نظر می رسد همان است. خانه احساس می کند بی نهایت بزرگ است. Partygoers دائما خیره بازیکن در حالی که آنها اجرا در سراسر در یک دیوانگی از درب به درب در تلاش برای پیدا کردن یک لحظه آرامش در حیوانات خانگی ،

سگ حیوان خانگی توله سگ در حزب هستند مانند خدمات حیوانات. آنها مختصر تعویق اضطراب و هراس از مکانهای بسته و از یک حزب که در آن گفتگو است grunting و پریدن. غیر ممکن هندسه غالب خانه که در آن پنجره خیره به دیوار و بازیکن مجبور است برای گوش دادن به موسیقی اگر آنها می خواهند به شنیدن بارکس از این بازی را عنوانی نوزادان.

ترس از این بازی این است که یکی از تایمر بر روی صفحه نمایش رسیدن به صفر است. یکی دیگر از شکست سگ دیگری در سمت چپ unfound. به عنوان یک نتیجه این بازی دیوانه وار جستجو است که غیر ممکن است که این بازیکن به شدت به بافت بین مردم برای پیدا کردن یک تریر غذا خوردن از کاسه در آشپزخانه.

و در عین حال هیچ کس مجبور بازیکن را به بازی بازی در همان حس است که مردم به طور معمول نمی نیروی هر یک از دیگر برای رفتن به احزاب است. در واقع این بازیکن است که حتی نمی مجبور به پیدا کردن سگ. اما مانند بسیاری از اعمال انسان را این بازی است که هنوز هم بازی و سگ هنوز petted. نه از ضرورت اما از یک بزرگتر حس وظیفه حتی در صورتی که وظیفه یک کابوس است را به انجام برسانند.

بچه ها

بیچهره گروه ترکان و مغولان می ایستد قبل از یک فرد است. جمعیت شناور در آب آواز به هر یک از دیگر. ده ها تن از مردم پرت کردن خود به گودال می رود که عمیق تر از یک می توانید تصور کنید. این است که دنیای کودکان و نوجوانان است و آن را تحریک آمیز یکی.

چه چیزی باعث می شود بچه ها خیلی قانع کننده است این بازی صحنه ها و روابط آنها با یکدیگر است. این بازیکن است که یک نیروی خارجی به جای یک شخصیت و دخالت در این آمار و ارقام در یک از راه های مختلفی: چیدن آنها را در حال حرکت آنها را در اطراف و آنها را مجبور به قربانی یکی دیگر. بچه ها مارک به عنوان یک بازی در مورد جمعیت, اما آن است که هنوز هم ذاتا کنترل شده توسط یک فرد است که بخشی از رمز و راز است که هل مبهم روایت از این بازی همراه است.

بچه ها خود را به عنوان تعاملی انیمیشن, اما این واقعا یک بازی پازل ساده است. که سادگی بخشی از این بازی جذابیت و سبک هنری در خدمت کلی بازی تم. کف زدن در حال اجرا و در حال سقوط است که شخصیت ها در بازی انجام متحرک در صاف و ظریف در راه است. خالی سیاه و سفید چشم انداز است که یک بوم و بر اساس آن بازی می توانید به زندگی می آیند و soundscape است یا بی ثمر و یا پرتکاپو با ده ها تن از دقیقه جلوه های صوتی.

مير اجرا می شود amok در این جهان پر از lemmings است و بدون آن سهم امیدوارم. روشی که در آن یک نمایش کودکان و نوجوانان برگزار می شود که در راه است که در آن یک دیدگاه جامعه به عنوان یک کل حتی اگر که نمایش آب پز کردن تنها به ساده ترین شرایط. این می تواند یک پیام الهام بخش در مورد افرادی که با هم و یا تیره محکومیت انطباق و groupthink. آنچه قابل توجه است در مورد کودکان و نوجوانان است که به دنبال آن می گویند بسیار در حالی که داشتن برای گفتن بسیار کمی در همه.

Helionaut

کهکشان وسیع و خالی. سیارات در برابر این حجم از فضای مینیاتوری baubles حلق آویز در جهان هستی است. در Helionaut کوچک مقیاس از جیب جهان نیست خرد کیهانی ترس. بلکه آن را راه اندازی برای لذت اکتشاف و پر جنب و جوش Lilliputian مناظر.

Helionaut شایان ستایش است ترکیبی از هیچ انسان آسمان "شازده کوچولو" و Super Mario Galaxy. در کنترل کوچک به سادگی نشان داده شده فضانورد بازیکن به بررسی سیارات به جمع آوری مواد برای کشف بیشتر سیارات. در آن صورت این است که یک گزاره اما Helionaut یک کار عالی در تعامل و آرامش است.

چه Helionaut اساسا درک مفهوم گیم پلی حلقه. آن را مجبور نیست که هر چیزی بر روی بازیکن: وجود دارد هیچ از خود راضی ماموریت سر تا صفحه نمایش و ایستگاههای بین راه در حال پیشنهادات به جای سفارشات. به جای این بازی ارائه بازیکن با یک گسترده کارتونی کهکشان: خنده دار نقطه و squiggles که رنگ آسمان هستند و هر یک جداگانه میکروسکوپی ماجراجویی یکی دیگر از سیاره یا سیارک کمربند پرتکاپو با منابع است.

در حالی که جهان باز اکتشاف بازی ها می توانید احساس می کنید خسته کننده با مقدار مطلق از محتوای آنها را سیارات در Helionaut دارد اما آرام. بازی هرگز احساس می کند مانند کارهای عادی و روزمره. مقیاس کوچک از هر سیاره به این معنی است که طولانی ترین بازیکن صرف خواهد شد در یکی از پنج دقیقه اجازه می دهد فرصت کافی برای استراحت و مکث.

دلپذیر جهان Helionaut کاملا بهینه سازی شده برای فرار سریع از وظایف دنیوی. شیرین است بدون همیشه که saccharine و گسترده بدون نیاز به احساس می کنید که خالی به عنوان کیهان واقع است.

همه سه بازی برای خرید در دسترس هستند در خارش است.io.

خدمه Bittner را پوشش می دهد بازی های ویدئویی است. با او تماس بگیرید در [email protected]. صدای او را در @weakandrewwk.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن