که نیاز به مهارت های زبانی به هر حال ؟

من تشخیص زبان انگلیسی به زبان اول من خیلی به غم وغصه از ماندارین زبان پدر و مادر است. اما من نه مادری انگلیسی.

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

من تشخیص زبان انگلیسی به زبان اول من خیلی به غم وغصه از ماندارین زبان پدر و مادر است. اما من نه مادری انگلیسی. شاید به این دلیل است که من شما را به کشف چقدر مهم زبان انگلیسی به زندگی من.

من زبان انگلیسی دانش توسعه یافته در طول دوران کودکی من — من به طور مداوم بینی من به خاک سپرده شده بین صفحات. و من به معنای به طور مداوم. در حمام, در میز ناهار خوری در حالی که راه رفتن در راهرو در رختخواب در شب با چراغ خاموش.

بیشتر از من قدردانی من توانایی های زبان در طول سال سخت تر از آن شد به فقط تصور کنید که چگونه آن را ممکن است احساس به زندگی در جهانی که نمی قطعه با هم به عنوان هموار به عنوان به خوبی شکل گرفته است حکم. در واقع من می خواهم تا آنجا که به استدلال می کنند که فقیر مهارت های زبان را نگه دارد ما در زندگی است.

زبان در همه جا. آن را آشکار در هر بخشی از وجود ما گاهی اوقات پرهیاهو اما بعضی اوقات خیلی ماهرانه ما حتی آن را متوجه نمی.

مقاله نوشتن رسمی ایمیل نوشتن زبان عمومی — این واضح است. کمی کمتر آشکار هستند نرمال ارتباطات زمانی که ما چت با دوستان و عزیزان. اما اکثر نامحسوس و در عین حال ضروری فرم از زبان رخ می دهد هنگامی که آن را فقط ما در سر خود ما.

چه افکار بدون کلمات ؟

به عنوان کسی که فکر نمی کند در تصاویر (من گمان می کنم ممکن است aphantasia و من دوست دارم به یادگیری بیشتر در مورد آن اگر هر کسی بخواهد برای به اشتراک گذاشتن) کلمات مهم در ذهن من است. همه من می خواهم که در غیر این صورت لکه از رنگ ها و برداشت — با صراحت قرار داده و هیچ چیز در همه.

در اینجا که در آن زبان تسلط به تصویر می آید (یا شناور به تاری در مورد من).

آیا شما تا به حال احساس خیلی عمیق وحی آمار شما هنوز خودت لکنت زبان دست و پا زدن و جستجوی کورکورانه برای کلمات به تصرف آن ؟ چند بار باید به شما شده است مورد ضرب و شتم در یک بازی در حال تغییر بینش فقط به خاطر شما آهسته در تشکیل جملات? بدتر هنوز, شما بدست به مشکل خود را با شریک زندگی و یا رئیس زیرا شما به نحوی نیست بیان آنچه شما واقعا به معنای?

این نیست که ما لازم نیست که ایده ها. بسیاری از زمان ما فقط لازم نیست که زبان به فاش کردن آن حتی به خودمان.

سطوح بالاتری از آسایش در برخورد با تکه های از کلمات معنی است که ما زمان کمتری را صرف رمزگشایی آنچه ما از خواندن و شنیدن. ما درک همه چیز سریع تر است. بهتر است که ما قادر به جلب ارتباط بین مفاهیم به عنوان ایده های متفاوت رشد کمی بیشتر مشابه با درک کامل و قابل اعتماد روانی اصطلاحنامه. ما جمع آوری دانش بیشتر در سرعت های بالاتر و در نتیجه تبدیل شدن به بیشتر مطلع گرد شهروندان جهان است.

زبان کمک می کند علاوه بر این برای افزایش خود آگاهی و کنترل است. که ما باید این کلمات برای آن ما می تواند به سرعت و با دقت بیان احساسات ما است. احساسات بیشتر ملموس هستند احساسات شناسایی و به رسمیت شناخته شده و در نتیجه احساسات بهتر پرداخته است. به من اعتماد کن: عزیزان ما را از ما تشکر برای این یکی.

ترم آخر من در زمان CS 61A به عنوان کسی که با مطلقا هیچ تجربه برنامه نویسی. من صرف زمان طولانی بودن کاملا اشتباه و به شدت به دنبال کمک با من کار می کنند. معلوم است که پایتون مانند هر زبان دیگر فقط می خواستم به درک و تسلط قبل از آن کار می کند به نفع من. که فکر می کنید ؟

یادگیری زبان کامل نیست فقط چون ما فارغ التحصیل مدرسه ابتدایی. هر یک از ما می تواند و باید در حفظ و صیقل مهارت های ما. من می دانم که من قطعا نسبت به آن است. به سادگی خواندن مقالات بیشتر (مثل این یکی!) به ما کمک می کند تبدیل به راحت تر (به خصوص شما کسی که پرش بیش از هر کلمه ای در حمایت از این عکس).

و اگر شما واقعا معتقدم که شما نمی توانید بهبود هر بیشتر در یک زبان است, چرا را انتخاب کنید تا دیگر ؟ از آن خواهد شد تمام جهان جدید است.

تماس با شین چان در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب