تابستان طالع بینی: قرنطینه نسخه

تابستان COVID-19 است بر ما و حتی اگر شما تنظیم, شما هنوز هم ممکن است احساس کمی می ترسم از همه عدم قطعیت است. ه

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

تابستان COVID-19 است بر ما و حتی اگر شما تنظیم, شما هنوز هم ممکن است احساس کمی می ترسم از همه عدم قطعیت است. هرگز ترس! ما در مسدود کرده اند کنار هم قرار دادن برخی از بینش در مورد ماه آینده برای شما! با سلام اگر شما نمی توانید اعتماد خود را به همه از تصمیم گیری های مهم در این ماه حداقل اعتماد ستاره. آنها به شما کردم.

سرطان

بصری و دلسوز سرطان در این تابستان است و وقت خود را به درخشش است. شما احساس وزن جهان در حال حاضر, اما در حالی که شما همه چیز را در, مطمئن شوید که به زمان خودتان را بیش از حد! منظورم این است که آن را روز تولد خود را! ریخت و پاش در حال تولد شما تا به حال چشم خود را بر روی و یا رفتن به تفریح شورت زنانه,. اما فراموش نکنید که برای تماس که دوستان که تولد دو هفته پس از شما! شما به یاد حق است ؟

لئو

خوب درام ملکه قرار دادن قدرت یا اقتدار سلطنتی. شما به خود مطمئن است که شما فراموش نکنید که برای گوش دادن به افراد دیگر. را تشکیل می دهند که برای مبارزه شما آغاز شده با انجام کاری مانند چیدن یک میان وعده های جالب خود را برای هم اتاقی و یا حداقل آنها را به یک وعده غذایی که شامل نیست مک و پنیر برای یک بار. و در حالی که شما در آن هستید انجام کاری خوب برای خودتان! کمی عشق به خود نمی خواهد به شما صدمه دیده است!

برج سنبله

پرتاب عملی از پنجره به بیرون برج سنبله. جهان درهم و برهم و شاید آن زمان برای شما برای رفتن وارونه حق با آن است. پرتاب احتیاط به باد و طرح یک ساحل کوچک ماجراجویی به جای ماندن در داخل خود را با لپ تاپ و مطالعه. خوب ترین توصیه های عملی, اما حداقل شما می توانید کار خود را قهوهای مایل به زرد (که من مطمئن هستم که شما را برنده امتیاز در جایی اگر در مسابقه).

ترازو

حوصله این تابستان ؟ شما ممکن است احساس کردن تا 12 جولای زمانی که جیوه در نهایت حرکت از رتروگراد. در این ماه برنامه ریزی در ساخت تغییرات هیجان انگیز در زندگی خود را, اما برای اولین بار یک دقیقه به تعیین اگر چه شما نیاز جسمی یا فکری را تغییر دهید. برای مثال آیا شما نیاز به بلند شدن از تخت و رفتن برای پیاده روی و یا شما نیاز به جلوگیری از پر کردن ذهن خود را با املاک و مستغلات درام از "فروش Sunset" در Netflix بکشد ؟ و یا هر دو ؟

عقرب

شما باید سخت کار شده این چند هفته گذشته! شور و شوق خود را الهام بخش است اما شما ممکن است به خودتان پیدا کنید در هدف قرار دادن یک دیوار. هل دادن خودتان به طور طبیعی می آید به شما اما از آن زمان به خارج از منطقه راحتی خود و مقابله با این پروژه شما شده است تلاش برای فراموش کردن در مورد. شما می دانید که یکی از. نه که چیز دیگر! نمی شروع تا 12 هر چند قبل از آن شما باید بیش از حد بزرگ بی پایان گیر کرده دوباره.

صورت فلکی قوس

شما به طور طبیعی کنجکاو و ماجراجو اما در این دوره عدم فعالیت شما رو به سعی کنید به وضع کم و اقامت در سرما. فقدان فعالیت ممکن است باعث بی پایان خود را وعده بنابراین مطمئن شوید که به تمرکز بر روی اینکه آیا شما در واقع نیاز به روزی یا فقط خسته شدم. یا حداقل قرار دادن کسانی که داغ Cheetos و انتخاب کنید تا یک هویج چوب — معده خود را پوشش بر روی آن بستگی دارد.

برج جدی

ماه جولای به آن اهمیت زیادی برای روابط خود را و جولای 20 نشانه یک ماه جدید — شما می دانید آنچه که کلاه! زمان به خارج وجود دارد! بررسی در با این نوع از له نوع از دوستان شما را به صحبت نکرده در حالی که. حالا که ستاره ها را در کنار خود هیچ راهی وجود دارد شما می توانید خودتان را شرمسار! شاید به لحاظ اجتماعی فاصله درخاکسپاری تاریخ است در آینده خود را?

برج دلو

شما شده اند پر رونق در این دوره از اجتماعی فاصله. (شما نیاز به یک استراحت پس از گیج کننده شروع به سال.) خرید آنلاین به دوستان خود شده است و روی نیمکت در نهایت یک دندانه است که اندازه دقیق از بدن خود را بر روی آن! لذت بردن از داشتن زمان برای خودتان اما فراموش نکنید که به نگه داشتن در تماس با دوستان و خانواده خود را, برج دلو! نه هر کس است که با در نظر گرفتن این دوره به عنوان به خوبی به عنوان شما و خود را در اعماق روح می تواند کمک بزرگی به یک مشکل ،

برج حوت

احساس کمی پایین به تازگی ؟ مطمئن نیستید از خودتان است ؟ به خودتان برخی از کساد و تمرین کمی عشق به خود! یک مسابقه دو ماراتون از تمام فیلم های مورد علاقه خود را با سطل از پاپ کورن برای تلفن های موبایل مناسب است. جلوگیری از داشتن آن گفتگو با له خود را تا بعد از 12 — آن را به خوبی قبل از آن. اما هنگامی که شما صرف نیمی از ماه دوست داشتن خود, شما آماده برای کسی که به عشق شما حق بازگشت! کسی نیست که سگ خود را است. کرکی در حال حاضر شما را دوست دارد.

برج حمل

شما بوده ام به یک مشکل کمی تمرکز بر روی کار خود را به تازگی بنابراین تکیه به ماهیت رقابتی برج حمل! که بچه ها در بخش خود را نگه می دارد که درخواست متفکر سوالات در کلاس ؟ آنها را به پایین. شما باید تبدیل به سوال های کارشناسی ارشد و کسب جایگاه بر حق تاج و تخت! همچنین جلوگیری از صرف تمام وقت خود را به تماشای پیر "بازی تاج و تخت" قسمت.

برج ثور

واگذاری کنترل و اجازه دهید ستاره ها شما را در این ماه برج ثور. دوستان خود را بر شما بستگی دارد به عنوان یک صدای عقل و آرام, اما شما ممکن است دریابید خودتان نا امید شدن و گفتن چیزهایی که شما واقعا نمی partway از طریق این ماه است. این یک فرصت خوب برای شما به اجازه از برخی عصبانی انرژی اما شاید لحن رقابت در آن خانواده شب بازی.

برج جوزا

Gemini بستن همه زبانه ها بر روی لپ تاپ خود را قبل از تلاش برای شروع به کار شما! منظور من, من می دانم که وجود دارد مقدار زیادی در رفتن در حال حاضر و که درمان های خرده فروشی بسیار فریبنده اما آیا شما واقعا نیاز به یکی دیگر از $40 بطری آب? خوب حداقل شما ماندن هیدراته در طول ماه های گرم تابستان. تکیه به حس کنجکاوی خود را و طبیعت کنجکاو برای پیدا کردن یک طراوت راه جدید به صرف زمان خود را که شکستن نیست کیف پول خود را.

تماس با Elysa Dombro در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب