7 عامل در انتخاب تامین کننده معتبر ورق فولادی

در بازار پرتلاطم و رقابتی صنایع خودروسازِی، پتروشیمی و پروژه های عظیم ساخت و ساز در کشور، برند سازی و نام نیک

توسط NEWSWORLDS در 27 آذر 1401

در بازار پرتلاطم و رقابتی صنایع خودروسازِی، پتروشیمی و پروژه های عظیم ساخت و ساز در کشور، برند سازی و نام نیک برای فعالان این حوزه، دوچندان حائز مهم است.

ورق فولادی یکی از مهمترین مواد اول در این صنایع محسوب می شود، به این ترتیب چالش بزرگ مهندسان، برج سازان و موسسه های بزرگ و معتبر شهر سازی و پل سازی، انتخاب یک تامین کننده معتبر انواع ورق فولادی است، که علاوه بر داشتن سبد فروش متنوع، قابلیت تامین به موقع، اهمیت ارزش مطلوب و میزان مرغوب بودن بالای محصولات خویش را تضمین کند.

به همین دلیل در این مقاله علاوه بر این‌که به بیان "7 نکته اصلی که بایستی در موقع تعیین تامین کننده ورق فولادی به آنها توجه کنید"، میپردازیم، بازرگانی همراه  فلز را به عنوان یک تامین کننده و فروشنده ی معروف، نام آشنا و معتبر در این حوزه، به شما معرفی می‌کنیم.

 

استدلال اول: تامین ورق فولادی با کیفیت بالا

 اولین سوالی که ذهن شما را درگیر می کند این میباشد که "آیا ورق فولادی که خریداری می نمایید از کیفیت مطلوب و طبق استانداردهای روز دنیا برخوردار میباشد یا خیر؟"

 کنترل کیفیت، یکی از شاخص های اصلی در تولید و توزیع ورق فولادی است. از آنجا که کیفیت ورق، در صدر فهرست قرار دارد، تامین ‌کننده‌ای را پیدا کنید که میزان مرغوب بودن را به اندازه شما جدی می‌داند، خیال شما را از تامین ورق با کیفیت، که کل استانداردهای روز عالم را داراست، راحت می کند و انواع تستهای کنترل کیفی را روی محصولات خویش انجام می دهد.

 

برهان دوم: تحویل به موقع ورق فولادی

شتاب و زمان  تحویل سفارشات بسیار مهم و  اساسی است. می بایست تامین کننده ای را تعیین کنید که به شما اطمینان بدهد که، به تاریخ تحویل به موقع پایبند باشد. اطمینانی که یک تامین کننده بامسئولیت به شما می دهد، مانع از تولید دغدغه ذهنی، در موقع انجام پروژه می‌گردد.

با دقت به عکس العمل مشتریان، فروشگاه اینترنتی همراه فلز، به عنوان یک تامین کننده معتبر انواع ورق فلزی، به تاریخ تحویل پیشنهاد  متعهد می باشد و به شما این اطمینان را می‌دهد که نه تنها سفارشات شما را در تاریخ موعود، بلکه سالم بودن و سلامت سفارش شما را در مراحل بسته بندی، بارگیری و حمل و نقل از محل بارگیری تا مقصد تضمین می‌کند.

این شرکت با داشتن سیستم حمل و نقل استاندارد، نیاز شما را از شرکت‌های حمل و نقل ثالث، جهت بارگیری، مرتفع کرده و خیالتان را از سلامت کالا و تحویل به موقع و هزینه های اضافی، راحت می‌کند.

 

عامل سوم: اعتبار شرکت تامین کننده ورق فولادی

شهرت و نام معتبر  فروشنده و تامین کننده ی ورق فلزی و سابقه کار آن بسیار حائز اهمیت است. هر چند شاید این دو عامل لزوما به هم ارتباط  ندارند، اما تامین کننده معتبر، به دلیل اعتبار و سوابق درخشانی که دارد، در این بازار آشفته، می تواند بقای خویش را حفظ کند.

پایبندی به قیمت، استفاده از تکنولوژی روز و سرمایه گذاری حرفه ای، از واژه های با اطمینان از سلامت یک سیستم تامین و توزیع معتبر در حوزه آهن آلات و مقاطع فولادی در ایران است. همچنین مشاوره گرفتن از اطرافیان و گوش دادن به نظرات دیگران ضرری ندارد، شما می توانید اطلاعات زیادی در مورد یک قروشگاه معتبر آهن و فولاد، با توجه به نظرات مشتریان و همکاران، پیدا کنید.

 

عامل چهارم: تامین ورق فولادی با بهترین قیمت

 در زمان انتخاب و گزینش یک کمپانی تامین کننده ورق فولادی به دو نکته باید توجه کنید:

1-     آیا سفارش  شما با بهترین قیمت به شما ارائه می شود؟

2-     آیا قیمت ها رقابتی هستند؟

تامین ورق فولادی با مرغوبیت بالا و به ارزش و قیمت درب کارخانه از مهمترین رویکردها و اهداف فروشگاه اینترنتی همراه فلز است. البته در بعضی مواقع، پایین بودن قیمت بخش حساس قصه نیست و میزان مرغوب بودن حرف اول را می زند، ولی این شرکت تضمین می نماید تامین و توزیع با کیفیت‌ترین محصولات، با بهترین قیمت، در راستای بهینه سازی پروژه و در جهت کسب رضایت شما گام بردارد.

علاوه بر این، شرکت همراه فلز به دلیل تعهد به مشتریان خود، قابلیت و امکان خرید اعتباری را نیز آماده کرده است.

 

برهان پنجم: پاسخگویی در کوتاهترین زمان و در دسترس بودن مجموعه بازرگانی و پشتیبانی

 این‌که چه مقدار گروه فروش در دسترس و پاسخگو باشند، در چه فاصله و بازه زمانی به تماسها و پیامها جواب بدهند، میزان کیفیت رابطه و راهنمایی نمودن چه میزان بالا باشد، از نکات مهمی هست که در زمان انتخاب و گزینش یک شرکت تامین و توزیع مقاطع فولادی می بایست مورد توجه قرار بگیرید.

علاوه بر این عوامل، توجه به این نکته که طرز پیگیری سفارشات و به دست آوردن رضایت مشتری، چه میزان برای این شرکت باارزش محسوب می شود، هم از نکته ها حائز کلیدی است.

یک شرکت معتبر با نامی درخشان، باید قدرت کار با مشتریان جهانی با زمان‌بندی فشرده و توانایی مدیریت تغییر خواسته‌های مشتری در حین خرید، را داشته باشد.

 اطمینان حاصل کنید که با  تامین کننده ای همکاری می نمایید که بتواند با ماهیت پویای نیازهای شما مطابقت داشته باشد و در کنار شما تلاش کند تا پروژه به بهترین بازدهی برسد.

 

ادله ششم: میزان چالش پذیری تامین کننده ورق فولادی

آیا تامین کننده شما مایل به پذیرش معضل های پیش رو هست یا از آنان فرار و گریز می کند؟ یک مشارکت واقعی، علاوه بر مقدار اعتماد، به تمایل ریسک پذیر بودن طرفین نیز، نیاز دارد. رشد کسب و کار شما به معنای کشف و دستیابی به بازارهای جدیدی می باشد که به شما همین امکان را بدهد تا از رقبای خود برتر باشید. تامین کننده ای را پیدا کنید که به اندازه شما ریسک‌پذیر بوده و در جهت دستیابی به اهدافتان شما را یاری کند.

 

دلیل هفتم: مقدار مسئولیت پذیری تامین کننده ورق فولادی

آیا تامین کننده شما مسئولیت اشتباهات خویش را می پذیرد یا خیر؟ مسئولیت پذیری اساس اعتماد میباشد و اعتماد زیربنای یک رابطه کاری طولانی مدت میان تامین کننده و خریدار است. به این نکته دقت کنید که چنانچه در مواقعی، برخی کارها مطابق برنامه پیش نرود، آیا تامین کننده ورق فلزی، مسئولیت اشتباهات تیم خویش را می پذیرد و در جهت بهبود ارتباط تجاری مهم شما کار می کند یا خیر؟ در صورتی که نه، بایستی یک تامین کننده معتبرتر ورق فلزی پیدا کنید.

خلاصه مطلب: نقش یک کمپانی تامین و توزیع ورق فولادی، در سرانجام بخش بودن یک پروژه، بر هیچ کس پوشیده نیست. تامین به موقع یک کالای حیاتی با کیفیت و مهم با قیمت مناسب، بوسیله یک شرکت معتبر که علاوه بر پاسخگویی 24 ساعته، آمادگی پذیرش انواع بحران ها و مسئولیت ها را دارد، این اطمینان قلبی را به شما می دهد که تا انتهای مسیر یار شماست و اولویتها و دغدغه های شما، اولویت و دغدغه آنهاست.

تیم بازرگانی همراه فلز، با سابقه درخشان در تامین و توزیع انواع ورق فولادی نورد سرد و گرم، با رویکرد تامین کالای با کیفیت و با قیمت رقابتی، با هدف حذف واسط، به نفع مشتریان عزیز گام برمیدارد.

علاوه براین، کلیه خدمات برشکاری، خم کاری، فرمینگ، سوراخکاری، پانچ و رنگ آمیزی ورق فولادی، به توصیه مشتریان به وسیله این شرکت، امکان پذیر است. برای استعلام قیمت و خرید انواع ورق فولادی هم اکنون وارد وبسایت همراه فلز شوید و با خیال آسوده، تامین ورق خود را به ما بسپارید. ما همواره می کوشیم اعتمادی پولادین بسازیم.

منبع: https://www.shomanews.com/fa/tiny/news-1025426

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن