یک فارغ التحصیل ارشد مشاوره: چهار راه برای بهترین استفاده را از وقت خود را در دانشگاه برکلی

با ظاهر بی پایان کلاس ها جالب و بیش از 1200 سازمان های دانشجویی در دانشگاه UC برکلی می تواند یک کمی تهدید آمیز

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

با ظاهر بی پایان کلاس ها جالب و بیش از 1200 سازمان های دانشجویی در دانشگاه UC برکلی می تواند یک کمی تهدید آمیز است. بدانند که چگونه به استفاده از زمان خود را هنگامی که وجود دارد بسیاری از گزینه های باور نکردنی می تواند طاقت فرسا اما به نوعی همه ما موفق به دریافت از طریق. در پایان چهار سال, ما می خواهیم به فارغ التحصیل با دانش دوستی ها و تجربه است که ما را به خود جلب کرد این مدرسه در وهله اول.

به عنوان یک فارغ التحصیل ارشد, من احساس می کنم که من تازه دانشگاه برکلی تجربه را می توان تقسیم به چهار دسته که من می خواهیم هر ورودی سال اول, انتقال, و یا حتی ادامه به در نظر گرفتن اگر آنها در حال حاضر نمی. این دسته از مشاوره گسترده اما با توجه به آنها به شما کمک خواهد کرد بهترین استفاده را از وقت خود را در دانشگاه برکلی است.

متصل کنید

یکی از علمی مشاوران در دانشکده هاس کسب و کار استفاده می شود برای همیشه به یاد من "شبکه شما است که ارزش خالص خود را." در آن گیر کرده با من پس از سال اول به دو دلیل مهم است. آن را به من به یاد که من ارزش نیست تعریف شده تنها با دارایی های مالی یا چقدر پول من را بلکه توسط مردم در نزدیک من و حلقههای بسط داده شده. بیش از حد اغلب موش نژاد از دانشگاه برکلی را تشویق می کند در تعقیب پول و مانع از تعقیب خوشبختی یا تحقق است. دوم, آن را به من یادآوری می کند که موفقیت در کنترل من است.

استفاده از وقت خود را در این مدرسه را به کنترل خود موفقیت و تمرکز بر افراد به جای دلار است. حضور در شبکه های رویدادها مانند نمایشگاه حرفه ای و infosessions (آنها کمتر بی دست و پا در طول زمان) ارتباط خود را با اساتید و GSIs در ساعات اداری و بازی "کارت دانشجویی" به زمین اطلاعاتی و مصاحبه با افراد حرفه ای در زمینه خود را.

درگیر

شاید شما در اینجا آمد به تشویق یک تیم فوتبال و یا شاید شما نمی. در هر صورت دانشگاه برکلی است پر از فرصت های خود را در آغوش روح مدرسه و تشویق طلایی خرس. زمان را در طول چهار سال به درگیر شدن در دانشگاه برکلی هر دو مدرسه و فرهنگ آن. شما باید حضور در سهم عادلانه خود را از فوتبال و بسکتبال بازی ها و پیوستن به دانش آموز بخش در هر دیوانه شعارهای آن منجر شده است. رفتن به بازی روز احزاب خود را با دوستان, عرشه در آبی و طلا و آواز کال نوشیدن آهنگ. خوردن ناب برکلی مواد غذایی و آمار بهترین نقاط در محوطه دانشگاه. آن را تنها چهار سال; در آغوش مدرسه شما را انتخاب کرد و بهترین استفاده را از زمان خود را به عنوان یک خرس طلایی.

خارج شدن وجود دارد

وجود دارد بیش از 30000 دانشجویان در این مدرسه اما اگر شما خودتان را در خارج وجود دارد, از آن خواهد شد بسیار سخت به دوستی مادام العمر. پیوستن به سازمان های دانشجویی خود را برای پیدا کردن افراد در اوایل: روزانه کالیفرنیا به ASUC یونانی زندگی و یا هر چه تو رفتگی در دیوار باشگاه توطئه شما بیشتر است. اکثر مردم این را نمیفهمد به طوری که آنها پیوستن به یک گروه که آنها را دوست دارم اما سپس آنها را متوقف کند. آنها پیوستن به یک intramural تیم فوتبال خود را در طول ترم اول در دانشگاه برکلی, پیدا کردن دوستان خود را و هرگز پیوستن به سازمان های دیگر. آنها دست در هفت ترم از ملاقات با دوستان جدید و رو به رشد خود را در محافل. چرا شما را متوقف پیدا کردن دوستان جدید هنگامی که شما بیش از 30000 دیگر مردم شگفت انگیز برای ملاقات کرد ؟

شروع

آنها در حال دروغ گفتن نیست زمانی که آنها می گویند کالج مگس در یک چشم بر هم زدن. اگر شما توجه نمی, شما ممکن است از دست ندهید فرصت های بزرگ برای پرش شروع زندگی حرفه ای خود را و یا باور نکردنی کلاس. نگه داشتن خود را پایان دادن اهداف در ذهن از همان ابتدا و فکر می کنم در مورد آنچه شما می خواهم به انجام این کار پس از فارغ التحصیلی و آنچه شما باید انجام دهید برای دریافت وجود دارد. آیا منتظر نیست برای استخدام برای کارآموزی تابستان باشگاه و یا شغل تا ترم دوم; شروع ASAP! آن را هرگز خیلی زود به خودتان را برای موفقیت و شما خواهید یاد بگیرند که بسیاری در طول برنامه فصل است. یکی از سخت ترین قسمت استفاده از فرصت های جدید است که به سادگی شروع, اما همه آن را می پردازد به عنوان طولانی به عنوان شما را در رفتن.

از آمدن به دانشگاه برکلی می تواند طاقت فرسا به خاطر تمام باور نکردنی افراد در سازمان ها و فرصت های این مدرسه را ارائه کرده است. از آن آسان است به از دست دادن آهنگ از آنچه شما در اینجا آمد به انجام است که به احتمال زیاد برای دریافت آموزش و پرورش برجسته, ملاقات دوستان مادام العمر رشد شبکه خود و جذب که همه برکلی را ارائه کرده است. امیدوارم این لیست به شما یادآوری چگونه برای دریافت بیشتر از دانشگاه برکلی; درگیر متصل شود خارج وجود دارد و شروع کنید!

تماس با Brookey بیانوبا در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن