'یک شریک ارزشمند': Leah Simon-Weisberg اجرا می شود برای انتخاب مجدد در برکلی اجاره مدیره

لی Simon-Weisberg مستاجر وکیل است که مبارزه برای حقوق مستاجر تقریبا کل حقوقی حرفه ای در حال اجرا است برای انتخ

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

لی Simon-Weisberg مستاجر وکیل است که مبارزه برای حقوق مستاجر تقریبا کل حقوقی حرفه ای در حال اجرا است برای انتخاب مجدد در برکلی اجاره تثبیت هیئت مدیره.

به عنوان زمان معاون صندلی اجاره هیئت مدیره سیمان-Weisberg حقوقی و سیاستگذاری تجربه است که بخشی از آنچه که باعث می شود او یک عضو مهم از هیئت مدیره با توجه به برکلی شهردار جسی Arreguín. اگر مجددا انتخاب سیمون-Weisberg امیدوار به تقویت مستاجر حمایت و افزایش اجاره بها کنترل در برکلی است.

"Leah شده است یک شریک ارزشمند با دفتر من و شورای شهر در تلاش های ما برای حفاظت از اقتصادی و فرهنگی و تنوع و گسترش مقرون به صرفه مسکن" Arreguín گفت: در یک ایمیل. "او یک پیشرو وکیل در اخراج دفاع مشترک و متخصص و ایالت رهبر اجاره کنترل مستأجر قانون و سیاست مسکن."

با تجربه قانونگذار سیمون-Weisberg نوشته است دولت های ایالتی و محلی قوانین مسکن و همچنین اجاره بها سیاست های کنترل برای بسیاری از کالیفرنیا شهرستانها از جمله ریچموند اجاره کنترل فرمان.

Simon-Weisberg نیز کاونتی بیش از 1000 اخراج موارد بیش از هشت سال دوره و عضو موسس کالیفرنیا ایالت مستاجران' گروه حقوق مستاجران با هم. داشتن نمایندگی بچه 4, مسکن, Simon-Weisberg مبارزه کرده است به طور گسترده ای برای مستاجر حمایت.

"این کار روز به عنوان" سیمون-Weisberg گفت. "من شده اند بسیار درگیر در گسترش محلی حمایت و همچنین کار در سطح دولت است."

برکلی یکی از معدود شهرهایی است که دارای یک انتخاب اجاره هیئت مدیره که سیمون-Weisberg گفت: مهم است که برای محافظت از. او اضافه کرد که زندگی در برکلی او می بیند خدمت در اجاره هیئت مدیره به عنوان چیزی است که هر کس باید به نوبه خود در.

در دوره اول در اجاره هیئت مدیره از سال 2016 تا 2020 سیمون-Weisberg کمک به قوانین و مقررات نوسازی زمان اجاره کنترل فرمان. او همچنین به تصویب یک قطعنامه که پیشنهاد حمایت برای اجاره هیئت مدیره و گفت که او هیجان زده است برای این قطعنامه به قرار دادن در انتخابات.

اگر او مجددا انتخاب او همچنان به حمایت از مستاجرین حقوق. با توجه به Simon-Weisberg یک قانون کالیفرنیا در حال حاضر محدودیت اجاره کنترل و حمایت از آن ارائه می کنند. اما گزاره 21 در انتخابات ماه نوامبر می تواند اصلاح این قانون و اجازه می دهد تا به صورت گسترده تر پیاده سازی کنترل اجاره.

"من امیدوار هستم که سرپا نگه داشتن. 21 خواهد شد," سیمون-Weisberg گفت. "ما خواهد شد در یک موقعیت برای تقویت اجاره کنترل می شود و قادر به کاهش اجاره بها و دوباره آنها را مقرون به صرفه برای مردم است."

او گفت: اجاره هیئت مدیره به این آدرس و باید با تمام اثرات COVID-19 در کمبود مسکن است.

تماس با وانی Suresh در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @vanisuresh_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب