کل Neu ، چه کال بیس بال فصل می تواند مانند نگاه

به صورتی روشن آسمان حلق آویز بیش از Evans الماس شب 10 مارس بود قابل توجه کسی که با این وعده به همان اندازه برق

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

به صورتی روشن آسمان حلق آویز بیش از Evans الماس شب 10 مارس بود قابل توجه کسی که با این وعده به همان اندازه برق بیس بال. آن تضمین شد قطعا تحویل — سفید-بند 9-8 مسابقه بین کال و ایالتی سن خوزه داد زحمتکش خرس دوم خود را برنده بیش از هشت بازی کشش با بمب از ناتان Martorella و اعطای Holman کمک از پشت سر پیروزی.

و سپس آن شد. با سنگین نفع خود به مناسبت پایان nonconference بازی کال بیس بال ممکن است فقط به یک محوری دستیابی به موفقیت قبل از رقابت در برابر واشنگتن چند روز پس از به پا زدن کردن Pac-12 عمل است. خرس batted مانند آنها تبدیل یک گوشه اما در اطراف آن خم شد و صخره — ناگهانی غیر منتظره افت فراتر از آن وجود دارد که هیچ ورزشی در کل این 2,800 مایل گسترده کشور و تقریبا همه از این سیاره است. هشت نوبت که reinvigorated کال وفادار ناگهان تبدیل به چه شد احتمالا آخرین زنده رویداد های ورزشی بسیاری را شاهد با درخشش از غروب آفتاب سوخته به حافظه خود را به عنوان نهایی سخن از ورزش برای چه چیزی می تواند یک زمان بسیار طولانی است.

اگر چه 2020 فصل برای همیشه خواهد بود خلاصه یکی نمی تواند کمک کند اما به گمان آنچه که ممکن است در اطراف گوشه وجود دارد و اگر تا به حال نشده است در نزدیکی زمین شناسی بیماری همه گیر. در اینجا دو راه خرس' فصل ممکن است به پایان رسید اگر آنها تا به حال شانس به همه چیز.

بازیکنان جدید افق های جدید

کال در بر داشت خود را در قلمرو ناشناخته در ابتدای این فصل پس از خروج از سال گذشته هسته ای به این رشته. با فهرستی از سوراخ و کفش برای پر کردن چندین ترم اول شانس به گام تا بشقاب نمایش در وعده های خود و در خفاش. اول Martorella و Keshawn Ogans بریده شده چهار homers ترکیب قبل از پایان فصل در حالی که جالب توجه اتان Hamed carted یک .967 فیلدینگ درصد درخشان کلاس 2023 بالقوه است.

از اواسط هفته پیروزی در برابر اسپارتها در حالی که هنوز کامل آشنا خطا مشخصه اوایل فصل عادت به کال چیزی رمان: حرکت است. در این سناریو nonconference برنامه اجازه خرس به آهن از معایب خاص خود را در حالی که به دانشجویان سال اول تجربه لازم در سطح دانشگاهی بنابراین در زمانی که این تیم رفت و پا به پا با در Cougars که در ریتم خود را.

"ما می تواند به راحتی خورده پس ما داد تا پنج اجرا می شود و بدیهی است که ما شده اند برنده بسیاری از بازی گفت:" سر مربی مایک Neu زیر کال پیروزی سن خوزه دولت است. "شما می خواهم برای دیدن برخی از مبارزه و من فکر می کنم تیم ما نشان داد که برخی از مبارزه به طوری که خوب بود."

حتی اگر خرس منتقل شده بود به چرخ دنده با یک ظالم Pac-12 برنامه خرس نمی ساخته اند یک کنفرانس killing — شماره 5 UCLA و شماره 9 ایالتی آریزونا بودند هر دو در دفتر ثبت دعاوی حقوقی و حتی میانه-of-the-پک تیم مانند آریزونا و USC را نقش برآب عمیق حذفی امیدوار است برای کال (اگر چه متوالی regionals ظاهر شده اند ممکن رسیده). اما حتی با چنین رقابت سختی خرس را هدایت چه بود شکل دادن به یک بازسازی فصل بدون در نظر گرفتن به یک بهار را صرف تخمگذار جامد رقابتی بنیاد برای سال آمده است. خوشبختانه همیشه وجود دارد در سال آینده و جلوگیری جهانی دیگری فاجعه استعداد های جدید می تواند این تیم دور در حال آمدن بهار است.

کشنده معایب و پایه های لرزان

به طور طبیعی وجود دارد می تواند یک جهان که در آن است که گوشه ای از خرس تبدیل شد و هنوز هم یک صخره اما فراتر از آن برنده شد و دیگر در هیچ کارت — و یا به جای آنها ساخته شده به نوبه خود در همه حمل پرچم خود را 5-11 فصل از حمله نادانی با آنها. کال تلاش شد از طریق nonconference بازی تلاش برای آمدن به شرایط با یک نام تجاری جدید کشت محکوم بازیکنان و حتی زور زدن به بازیکنان کهنه به تولید اشاره کرد در توسط تیم .226 طور متوسط پنبه حلاجی شده.

اگر برنده بیش از اسپارتها بود صرف fluke خرس شد و به احتمال زیاد محکوم به تحمل آنها نزاع در طول فصل این تیم را نشان می دهد یک نگاه اجمالی از پتانسیل برابر مشابه نگهداری تیم هایی مانند یوتا و ایالتی اورگان اما خواهد بود طفل شیرخوار پانچ توسط Pac-12 بزرگترین رقیب. زمین لرزان است که در آن شما خواهید بود در برابر hitters سنگین مانند UCLA و با 22 خطاها در 16 nonconference بازی آن را بعید است که خرس می شده اند قادر به تکیه بر دفاع ستارگان به نگه داشتن آنها را شناور در طول فصل.

با پراکنده تولید فیلم توهین آمیز و به همان اندازه بی ثبات فیلدینگ پایانی دور احتمال بسیار بسیاری از سری های کال بیس بال تیم را ضبط آن در بهبود طول سال 2020 فصل و در نتیجه postseason حضور برای سال آمده است.

البته ما هرگز نمی دانید که آیا این خرس را به دست آورد بزرگی در این فصل و یا تجربه رکود تنها یک سال پس از پیروزی 21 از خود گذشته 28 بازی های کنفرانس و آن را به regionals و راه اندازی به ملت 25. تا زمانی که ورزش را هر چند حدس و گمان است که همه ما — من حدس می زنم که باعث می شود آن را OK به افکار پوچ در مورد یک دنیای سری تروفی با کال نام در آن هر یک بار در در حالی که.

امیلی Ohman است ورزشی ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected]. او در توییتر دنبال کنید در @emilyohman34.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن