کمیسر بیمه به برگزاری مجمع صاحب خانه سیاست ها و آتش سوزی

به آدرس بیمه صاحب خانه در آتش سوزی فصل و کسب و کار وقفه بیمه سانتا باربارا قانونگذاران را به پیوستن به نیروهای

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

به آدرس بیمه صاحب خانه در آتش سوزی فصل و کسب و کار وقفه بیمه سانتا باربارا قانونگذاران را به پیوستن به نیروهای با کمیسر بیمه ریکاردو لارا در یک ویدیو فروم برای چهار شنبه 8 ژوئیه در 5:30 p. m.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


لارا برقرار تعدادی از مکث و یا کاهش سیاست های, اعم از زمان بیشتری برای متقاضیان از نوامبر 2018 آتش سوزی به صورت خودکار سیاست کاهش است. برای اولین لارا اظهار داشت COVID محدودیت هایی که نگه دارید تا بازسازی در نظر گرفته شود خوب علت الحاقات از زمان. برای بار دوم او اظهار داشت: حق بیمه کاهش به ترتيب به دلیل کمتر رانندگی و تصادفات کمتر صورت گرفت نسبت به پیش بینی از مارس تا ماه مه به دلیل بیماری همه گیر. در مورد 1 میلیارد دلار بود و بازگشت به دارندگان سیاست و دیگری $180 میلیون ذخیره شد در کاهش سیاست های آینده را افزایش می دهد, او اعلام کرد.

در جولای 8, لارا Assemblymember Monique لیمون, دولت, سناتور, هانا-بث جکسون و Congressmember Salud کربجل خواهد شد پاسخ به سوالات است که می تواند ایمیل فرستاده شده از قبل به assemblymember.limon@assembly.ca.gov 5 p. m. در ژوئیه 1. جلسه زنده رود در caasm.زوم.ما/j/93252354773. تماس (669) 900-6833 و با استفاده از کد دسترسی 93252354733#. لیمون را نیز در جریان این جلسه زنده در Facebook صفحه و ارائه خواهد شد ضبط در وب سایت خود را.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب