توصیه طرح آدلین کریدور در سپتامبر

پس از پنج سال برنامه ریزی جامعه و بیش از سه ماه بحث، توصیه نهایی در مورد کریدور آدلین در ماه سپتامبر به کمیسیو

توسط NEWSWORLDS در 31 مرداد 1399

پس از پنج سال برنامه ریزی جامعه و بیش از سه ماه بحث، توصیه نهایی در مورد کریدور آدلین در ماه سپتامبر به کمیسیون برنامه ریزی برکلی ارائه خواهد شد.

کریدور آدلین یک بخش تقریباً ۱٫۳ مایلی از هر دو خیابان آدلین و خیابان شاتلاک در نزدیکی مرز برکلی-اوکلند است. به طور رسمی با عنوان طرح خاص کریدور آدلین، پیش نویس فعلی به تشریح استفاده از زمین، استطاعت مسکن، توسعه اقتصادی، حمل و نقل و فضای عمومی می گوید. کمیسیون برنامه ریزی آدلین کریدور توصیه کمیته فرعی طرح خاص ترویج مسکن مقرون به صرفه، طراحی مجدد جاده و مزایای برای ساکنان موجود، با توجه به برنامه ریز اصلی پروژه آلیساشن.

شن گفت: پیش نویس طرح و توصیه اجزای زیادی دارد که بر ترویج و تسهیل مسکن مقرون به صرفه تمرکز دارد.

به گزارش شن، یکی از اهداف این طرح داشتن 50 درصد مسکن جدید در این منطقه مسکن مقرون به صرفه است. او افزود که این طرح همچنین تلاش می کند به نگرانی های جامعه در مورد جنتریفیکاسیون در برکلی جنوبی رسیدگی کند.

ترزا کلارک، یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان مدافع جامعه ساوت برکلی اینک، گفت که فکر می کند بخش هایی از پیش نویس طرح در واقع مسکن را از ساخته شدن دلسرد خواهد کرد. کلارک افزود: در حالی که تقاضا برای مسکن در برکلی بسیار بالا است، عرضه بسیار کم است.

کلارک گفت: همه در حال حاضر به مسکن نیاز دارند. "اما برخی از اقدامات آنها میزان توسعه مسکن را که می توانستیم بلافاصله داشته باشد کاهش می دهد."

به گفته کلارک، میزان ترافیک خودرو در خیابان آدلین تا حد زیادی غیرضروری است، چرا که خیابان های نزدیک بیشتر ترافیک را می گیرد. او به جای یک جاده بزرگ چند خطه گفت که ترجیح می دهد گزینه یک جاده دو خطه مورد مطالعه و اجرا قرار گیرد.

پیش نویس شامل طراحی مجدد جاده و تصور با استفاده از بخشی از فضای بهبود یافته برای فضاهای باز به جای اتومبیل، با توجه به Shen. شن افزود: طراحی مجدد نیاز به تحقیقات بیشتری خواهد داشت اما ممکن است شبیه فضای پلازا یا گرین وی باشد.

کلارک گفت فرصتی برای ایجاد یک اتصال عابر پیاده در محله با اضافه کردن خطوط دوچرخه سواری و یک گرین وی وجود دارد. با این حال کلارک اشاره کرد که کم کم از این موضوع در نسخه فعلی این طرح گنجانده شده است.

کلارک می گوید: «در مجموع این طرح اهداف بزرگ و ایده های بزرگی دارد، اما اگر آن را به چیزهایی ترجمه نکنید که در واقع قرار است اجرا شوند، ما چیزی را حل نمی کنیم.»

شن گفت: طرح خاص کریدور آدلین چشم انداز و چارچوب جامعی را برای زیرساخت های عمومی آینده و پروژه های توسعه اقتصادی تعیین می کند.

جردن کلاین، مدیر موقت اداره برنامه ریزی و توسعه شهر افزود کارکنان برای اجرای بازخوردهای جامعه تلاش زیادی کرده اند، اما او فکر می کند بدون در نظر گرفتن آن انتقاداتی وجود خواهد داشت.

کلاین می گوید: «ما برای دریافت آن بازخورد، برقراری ارتباط آن به سیاست گذاران و نهایی کردن این طرح سخت تلاش می کنیم.» "این مهم است که ما به جلو حرکت به اجرا به طوری که ما می توانیم شروع به تبدیل این چشم انداز به یک واقعیت است."

تماس با وانی Suresh در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @vanisuresh_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن