دریایی مزرعه باد در افق در بهبهان?

زمین مبتنی بر توربین های بادی را تبدیل به یک دید مشترک در بخش هایی از جنوب کالیفرنیا اما مزارع بادی دریایی ناد

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

زمین مبتنی بر توربین های بادی را تبدیل به یک دید مشترک در بخش هایی از جنوب کالیفرنیا اما مزارع بادی دریایی نادر و منحصر به فرد مجموعه ای از سوالات. گفتگو در مورد بادی دریایی در کالیفرنیا شده اند برای چندین سال و در تاریخ 1 ژوئیه Congressmember Salud کربجل امن توسعه انرژی بادی دریایی در سواحل Morro Bay در سن لوئیس Obispo شهرستان به عنوان بخشی از 2021 ملی دفاع مجوز عمل (☀).

این ایده هنوز در مراحل اولیه آن. در گذشته نیروی دریایی ایالات متحده تا به حال رزرو در مورد پروژه های دریایی است که با دخالت نظامی فعالیت است. با توجه به رسانه های محلی گزارش کربجل کار کرده است ماهانه با نیروی دریایی آمریکا در کالیفرنیا کمیسیون انرژی صندلی و معاون وزیر دفاع رابرت مک ماهون به شناسایی مکان های بالقوه برای بادی دریایی. در اوایل سال 2020 نیروی دریایی را کاهش داده بود اعتراض خود را به توربین شناور در نزدیکی Morro Bay.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در ساحل غربی مزارع بادی باید به ستیزه با اقیانوس آرام شیب افت در عمق همین دلیل است که مورو بی توربین می توان مهندسی به صورت شناور. در حالی که مزارع بادی در زمین تمایل به تحت تاثیر قرار محلی حیات وحش به خصوص پرندگان به اندازه کافی تحقیقات انجام شده در مورد بادی دریایی برای تعیین اینکه آیا پرندگان دریایی و دریایی دیگر زندگی را تحت تاثیر قرار Morro Bay پروژه. کالیفرنیا کمیسیون انرژی ایالات وب سایت است که تمام مزارع بادی دریایی در کالیفرنیا خواهد بود حداقل سه مایل دورتر از ساحل.

نیروی دریایی نه امضا کردن در یک توسعه خاص در عین حال اما ☀ ممکن است پرش شروع این فرآیند. اگر این لایحه به تصویب وزیر دفاع را به مشورت با کنگره قبل از اعتراض به آینده دریایی پروژه های انرژی. علاوه بر این وزیر دفاع انجام خواهد شد یک جلسه به ارائه به روز رسانی در مذاکرات با ساحل مرکزی بادی دریایی گروه کاری است که در تلاش برای تعیین حداقل دو دریایی مکان های که کار می کنند برای همه ذینفعان. نظر عمومی این است که پذیرفته شدن در مفهوم.

این پروژه نیز قرار دادن دندانه در کالیفرنیا تکیه بر قدرت هسته ای است. دیابلو دره نیروگاه در نزدیکی آویلا ساحل کالیفرنیا گذشته باقی مانده نیروگاه هسته ای این مجموعه به تعطیل در سال 2025 است. قبل از اتفاق می افتد که دولت را مجبور به پیدا کردن منابع انرژی تجدید پذیر برای پر کردن 2.2 گیگاوات برق تولید می کند -1 گیگاوات است همان مقدار از قدرت به عنوان بیش از 400 میانگین ابزار-توربین های بادی در مقیاس.

چند موانع باقی می ماند قبل از بزرگتر 2021 ☀ است به قانون مصوب. این لایحه را به مجلس در هفته آینده توسط مجلس سنا. رئیس جمهور تهمت قول داده است به حق وتو $740 میلیارد لایحه اگر آن را شامل اصلاحیه که نیاز به پنتاگون به re-نام پایگاه در حال حاضر به نام بعد از مؤتلفه رهبران نظامی. آن باقی مانده است دیده شود که آیا حق وتو ریاست جمهوری یا کنگره باطل است که حق وتو — در فروشگاه.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب