همه آمریکایی ها باید کمک های سیاه و سفید زندگی می کند ماده

هیئت تحریریه روزانه کالیفرنیا هیچ سیاه اعضا; در به رسمیت شناختن این واقعیت ما منتشر کرده اند توجه داشته باشید

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

هیئت تحریریه روزانه کالیفرنیا هیچ سیاه اعضا; در به رسمیت شناختن این واقعیت ما منتشر کرده اند توجه داشته باشید از Editor-in-Chief در مورد تعهد ما به بهبود تنوع در کارکنان ما در اینجا.

موسسات آمریکایی را آزار و بهره برداری سیاه و سفید آمریکایی ها از این کشور آغاز شد.

برخی از نهادهای سرکوب مردم سیاه و سفید — بالاتر از همه برده داری — قبل از ایالات متحده, اما باید آگاهانه و عجین هر بخشی از فرهنگ مدرن ما است. نژادپرستی نهادی بافته شده است به کسب و کار و دولت از هنر و علم طب و رسانه ها قوانین ما و زندگی روزمره ما است. و تقریبا هیچ نهاد امروز می تواند ادعا کند که به شکست سیاه آمریکایی — از جمله روزانه کالیفرنیا.

در مه 25, زمانی, مینیاپولیس, افسر پلیس کشته جورج فلوید 46-سال-پیرمرد آن شد و در نتیجه هیچ ما موسسات شکسته: فلوید مرگ ما نشان داد موسسات مشغول به کار به عنوان طراحی شده است. در سراسر کشور مردم سیاه و سفید مرگ در دست پلیس با هولناک فرکانس و اکثر رهبران پرداخت تنها خدمات لب به نیاز فوری برای اصلاحات نهادی.

پس از شروع آن در سال 2013 Black Lives Matter جنبش پدید آمده است به عنوان ملت مهمترین سازمان دفاع نژادی عدالت — و قاطع برای پایان دادن به نژادپرستی نهادی. در پاسخ به مرگ فلوید, سیاه زندگی مهم بسیج است, تظاهرات دوباره به نگرانی ملی ما اپیدمی ضد سیاه خشونت است. در این لحظه هر آمریکایی باید ایستاده در همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش — living legacy جنبش حقوق مدنی — و شرکت در بتن عمل به نمایندگی از زندگی و آزادی.

برای پایان دادن به فرهنگ ملی ما از سفید برتری غیر آمریکایی های سیاه و سفید نیاز به کمک با این حال آنها می تواند به زندگی ماده, سیاه فعالان و سیاه و سفید متعلق به کسب و کار. غیر آمریکایی های سیاه و سفید نیاز به تصدیق سیاه تروما بدون گسترش آن به جشن فرهنگ سیاه و سفید بدون اختصاص آن به حمایت از سیاه و حرکات بدون مانع آنها است. و غیر سیاه و سفید آمریکایی ها باید بپذیرند که این جنبش خود را — و نه لحظه ای خود را به منجر شود.

مهمتر زمانی که این لحظه از توجه ملی به پایان می رسد جنبش را نمی خواهد و حمایت صادقانه به معنی پایدار پشتیبانی می کند. متحدان Black Lives Matter جنبش باید همچنان به کمک خود را به بودجه خود را در زمان و توجه خود را به خوبی پس از تمرکز رسانه فروکش.

منطقه خلیج دارای میراث غنی از روشنفکران سیاه و هنرمندان و رهبران سیاه و سفید و سیاه و سفید فعالیت: غیر-ساکنان سیاه باید آموزش خود را در مورد منطقه خلیج تاریخ سیاه و کمک به سازمان های محلی و حرکات پیشبرد نژادی عدالت است.

به عنوان جامعه ما به دنبال آموزش خود را از محلی خرید سیاه و سفید متعلق به کتابفروشی ها. احترام به دستورالعمل های بهداشتی در حالی که با بهره گیری محلی سیاه متعلق به رستوران (لیست آن در حال گردش در رسانه های اجتماعی) سفارش بایگانی اطلاعات و یا تحویل. سیاه و سفید متعلق به کسب و کار از همه نوع خود را سزاوار و پشتیبانی; سرپرستی آنها. بالاتر از همه فعال سازمان نیاز به منابع در حال حاضر: کمک به سازمان های ملی مانند سیاه و سفید زندگی می کند موضوع و به محلی وثیقه بودجه و نژادی طرح های عدالت.

عدالت برای آمریکایی های سیاه و سفید شده است قرن ها به تأخیر افتاد اما هر آمریکایی باید کمک به اطمینان حاصل شود آن را رد کرده است.

لیست منابع: کمک های مالی و دیگر اشکال حمایت به شدت تشویق.

  1. دانشگاه برکلی سیاه اتحادیه دانشجویی که کار می تواند به دنبال در توییتر در اینجا است که ساخت منابع در دسترس برای کسانی که در اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی در آالمدا کانتی و منطقه خلیج است. برای حمایت از سیاه اتحادیه دانشجویی تماس بگیرید [email protected] و یا کمک مالی به طور مستقیم از طریق Venmo به حساب کاربری @calbsu. UC برکلی دانشجویان به شدت تشویق به حمایت از تلاش های BSU.
  2. این مینه سوتا آزادی صندوق "می پردازد کیفری وثیقه و باند مهاجرت برای کسانی که نمی توانیم به عنوان ما به دنبال پایان دادن به تبعیض آمیز اجباری و ظالمانه اسامی." در اینجااین صندوق نشان می دهد حمایت از سازمانهای همکار آن که همچنین کار برای حمایت از معترضان و پایان نژادپرستی نظاممند.
  3. این الا بیکر مرکز سازماندهی "با سیاه و قهوه ای و افراد کم درآمد برای ساخت قدرت و رفاه" در آن جوامع است. کمک های مالی به مرکز ممکن است در اینجا.
  4. این ملی وثیقه صندوق شبکه پشتیبانی از کسانی که کار با جامعه وثیقه بودجه در مبارزه خود را در "اساسا به تغییر محلی وثیقه سیستم و کاهش حبس." در اینجااین شبکه را فراهم می کند یک فهرست ملی قرار وثیقه بودجه به آن کمک های مالی ممکن است ساخته شده است.
  5. در منطقه خلیج ضد سرکوب کمیته "می ایستد در برابر سرکوب سیاسی" و فراهم می کند پشتیبانی برای ضد نژادپرستانه عمل است. کمک های مالی به کمیته جامعه وثیقه صندوق ممکن است در اینجا.
  6. این ضد پلیس-ترور پروژه است که "سیاه و سفید به رهبری, چند نژادی, بین نسلی ائتلاف که به دنبال ساخت یک تکرار و مدل پایدار برای از بین بردن پلیس ترور در جوامع رنگ." کمک های مالی به این پروژه ممکن است در اینجا.
  7. از شرق اوکلند جمعی است و یک led "عضو مبتنی بر جامعه سازماندهی گروه های سرمایه گذاری در خدمت جوامع از شرق اوکلند کار نسبت به نژادی و اقتصادی صاحبان سهام است." کمک های مالی به جمعی ممکن است در اینجا.
  8. منطقه خلیج سان فرانسیسکو فصل از ملی وکلا صنفی ارائه کرده است برای دفاع از کسانی که در حال حاضر اعتراض نژادی و بی عدالتی و کار می کنند "برای محافظت و دفاع از جوامع عدالت اجتماعی و جنبش های سیاسی و سازمان های مردمی و فعالان دفاع و سازماندهی برای آن دسته از حقوق است." کمک های مالی به محلی انجمن صنفی فصل ممکن است در اینجا.
  9. این سیاه و سازماندهی پروژه است "یک عضو رهبری سازمان اجتماعی کار به صورت نژادی و اجتماعی و عدالت اقتصادی از طریق مردمی سازماندهی و ساختمان جامعه در اوکلند کالیفرنیا." کمک های مالی به این پروژه ممکن است در اینجا.
  10. یک درخواست برای عدالت برای جورج فلوید و خانواده اش می توان یافت و امضا در اینجا. درخواست بیش از 15 میلیون نفر از 16.5 میلیون امضا آن در حال حاضر به دنبال.
  11. از صدور حکم یک پروژه کار کرده برای سه دهه به اصلاح نژادی و نابرابری در سیستم عدالت کیفری و برای پایان دادن به جرم حبس. کمک های مالی به این پروژه ممکن است در اینجا.
  12. به شورای ملی برای زندانی و قبلا زندانی زنان و دخترانسازمان در درجه اول به رهبری زنان است و کار به تغییر ایالات متحده آمریکا "از یک جنایتکار نظام حقوقی به, جامعه, رهبری, بشر, عدالت" به خصوص به عنوان تاثیر آن بر زنان از رنگ. کمک های مالی به شورا ممکن است در اینجا.
  13. رنگ تغییربه "بزرگترین آنلاین نژادی سازمان عدالت در کشور" سازماندهی مردمی فعالیت برای مبارزه با نژادی و بی عدالتی در سراسر کشور است. کمک های مالی به رنگ تغییر ممکن است در اینجا.
  14. در این میان پروژه 100که طرفداران یک "دستور کار برای ساخت سیاه آتی" است که در حال حاضر بسیج یک کمپین به نام "او امن ما امن" برای پایان دادن به خشونت جنسیتی علیه زنان و جنسیت-nonconforming افراد است. کمک های مالی به این پروژه ممکن است در اینجا.
  15. این ایالات نگرو کالج صندوق است, یک سازمان غیر انتفاعی است که سالانه جوایز بیش از 100 میلیون دلار کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان سیاه پوست حضور HBCUs یا به دنبال برنامه های کارآموزی و بورس. کمک های مالی به صندوق ممکن است در اینجا.
  16. این NAACP کار کرده است برای نسل برای تضمین حقوق مدنی آمریکایی های سیاه و سفید. کمک های مالی به NAACP ممکن است در اینجا.
  17. در میان تعداد بی شماری از سیاه و سفید دیگر منابع رسانه ای است که می تواند کمک به متحدان Black Lives Matter خود آموزش, رادیو عمومی ملی پادکست کد سوئیچ و نیویورک تایمز' پادکست 1619 هر دو از ویژگی های سازنده بحث در مسابقه, تاریخ سیاه و نهادی نژاد پرستی در امریکا است.

این لیست در نظر گرفته شده است به طور جامع و متحدان Black Lives Matter همچنین باید به دنبال منابع قابل اعتماد در رسانه های اجتماعی و در جوامع خود به آموزش بیشتر خود و پیدا کردن راه هایی برای کمک به کار سیاه فعالان و کسانی که در اعتراض به خشونت نژادی و تبعیض است.

سرمقاله نشان دهنده نظر اکثریت هیئت تحریریه به عنوان نوشته شده توسط تابستانی 2020 نظر سردبیر, Aidan باست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن