کمپینگ در طول COVID

به محض این که من به عنوان خوانده شده ایمیل, اطلاع رسانی, من پریدند در دریاچه Cachuma این وب سایت محفوظ و متعلق

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

به محض این که من به عنوان خوانده شده ایمیل, اطلاع رسانی, من پریدند در دریاچه Cachuma این وب سایت محفوظ و متعلق به یک سایت کمپینگ. آن را در اواخر مارس و شهرستان سانتا باربارا پارک اعلام کرد و آن را آغاز پذیرش رزرو برای افتتاح آن در ماه ژوئن 1. پس از چند ماه از رفتن بیش از چند مایل از خانه امکان گذراندن دو شب در Santa Ynez ولی من مبتلا به دوار سر با پیش بینی.

شریک زندگی من و من در حال گردشگران و ساخته شده اند چندین هفته سفر شمال تبادل ما چادر در پارک دولت از سانتا کروز به آرکاتا. ما حتی سفر به گراند کانیون و در سراسر ایالت یوتا و در عین حال ما تا به حال هرگز به صرف تعطیلات آخر هفته در دریاچه Cachuma. ما تمایل به اخراج آن را به عنوان یک مقصد به دلیل آن است که بسیار نزدیک به خانه.

اما همه گیر است و ما تغییر دیدگاه از بسیاری از چیزهای. ناگهان رانندگی بیش از کوه ها به صرف تعطیلات آخر هفته خود ما پچ از طبیعت مملو از گودال آتش در پارک و درختان بلوط — احساس مانند یک ماجراجویی است. ما splurged و محفوظ زیادی دریاچه-مقابل نقطه.

ما کمپینگ خواب وضعیت همواره چادر اما برای این سفر ما در سبک. در طول مستند شریک زندگی من تا به حال ساعت را صرف اصلاح خود ابزار تریلر به دو برابر به عنوان یک "camper." او نصب پانل های خورشیدی در سقف به صورت برق و قرار دادن عایق بین پوسته آلومینیوم و هیئت مدیره ذرات داخلی و قرار دادن چراغ در اطراف سقف در میان دیگر دنج جزئیات.

در جمعه 5 ژوئن پس از کار ما لود کردن تریلر با ما کمپینگ دنده پر تخت کامیون با هیزم و شروع به 40 دقیقه رانندگی به دریاچه Cachuma. باد شلاق کردن دریاچه در یک سرعت است که ساخته شده آن را غیر ممکن است برای نگه داشتن شعله در اردوگاه ما اجاق گاز روشن. ما پخته شده داغ ما سگ در firepit کوره به جای. شب سقوط کرد و ما نشسته در مقابل از ما سوسوی آتش صدای جیرجیرک برگ درخت سر و صدا و دور گفتگو از دیگر اعضای کمپ شناور به گوش ما. به عنوان باد رشد شدید ما انصراف به ما تریلر که در آن ما خواب راحتی.

روز بعد کامل بود تنبل شنبه. من در زمان یک پیاده روی طولانی در اطراف زمین و چک کردن اردوگاه فروشگاه. اگر چه در زمین بازی و استخر بسته شد و فاصله فیزیکی و ماسک-پوشیدن لازم بود در حمام و فروشگاه من احساس دور از وفقه COVID-19 نگرانی. بودن در خارج از منزل به مدت دو روز ما در بر داشت فضای گسترده ای باز صدای دریاچه زني در ساحل و حتی بی امان باد به ضد شوره سر که آرامش ما تاکید روح و روان به عنوان تنها طبیعت می تواند.

ببینید sbparks.org.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب