هنر نویسنده فوق العاده: Josef دارد

عکس: پگی گراسمنجو دارد مادام العمر سانتا باربارا هنر روزنامه نگار و نوازنده Josef دارد نوشت: برای مستقل's پیشی

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399
عکس: پگی گراسمنجو دارد

مادام العمر سانتا باربارا هنر روزنامه نگار و نوازنده Josef دارد نوشت: برای مستقل's پیشینیان به اخبار و نقد و بررسی و هفتگیو بنابراین با این مقاله از یک روز. برای این هفته نسخه Woodard مصاحبه سانتا باربارا–مدیر مطرح حداکثر Barbakow که فیلم پالم اسپرینگز در حال شکستن رسانه های جریان پرونده.

گروه خود flapping زدن [CQ] به تازگی با آلبوم جدید. آنچه یک نوازنده زندگی مانند طول COVID?
خوشبختانه ما تا به حال به پایان رسید تمام پیگیری و بسیاری از مخلوط کردن در زمان عزلت/مستند بنابراین ما قادر به انتشار به ما آلبوم seeyoutonite, توسط, ما, مادر, پیر و تازه گروه راک flapping زدن. همه گیر شده بود و به شدت مجازات اثر زنده موسیقی و نوازندگان اما یکی مثبت است صرف زمان کار بر روی موسیقی جدید گدایی برای ایده ها از الهه شعر و موسیقی, و, در مورد یادگیری در مورد ضبط از راه دور.

شما تحت پوشش نمایشی منتشر شد فیلم برای ما برای سال, اما پالم اسپرینگز در آمد Hulu. افکار خود را بر روی در مقابل جریان سنتی فیلم منتشر شده خود را ؟
مثبت دیگر در مورد این دوره است که زمان اضافی برای گرفتن سینما — و "خوب" تلویزیون — از قدیمی به دوره مدرن است و هیجان غرق شدن به یک دمدمی feelgood گنج مانند پالم اسپرینگزهمراه با جمعی از غرور مدنی از Barbakow نخست در زمان حاضر است. که گفت:, من به شدت از دست این مدرسه قدیمی فضائل فیلم-خانه تجربه راه فیلم قرار است دیده می شود. این یک تجربه مشترک با صفحه نمایش عظیم و بسته بندی در اطراف, صدای کل چسبنده-floored enchilada. برخی از روز....

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن