ASU گزارش می دهد 807 دانش آموز، 18 کارمند COVID-19 تا روز کارگر

کایلا وایت آریزوناجمهوری منتشر شده 12:24 هستم EDT سپتامبر 8, 2020دانشگاه ایالتی آریزونا شامگاه دوشنبه اعلام کر

توسط NEWSWORLDS در 18 شهریور 1399

دانشگاه ایالتی آریزونا شامگاه دوشنبه اعلام کرد که تعداد دانشجویانی که تا روز یکشنبه به COVID-19 معروف بودند، اکنون 807 نفر بوده است که از 957 نفر گزارش شده در روز پنجشنبه کاهش یافته است.

تعداد کارکنان با COVID-19 نیز از 26 سه روز قبل به 18 نفر کاهش یافته است.

این دانشگاه توضیح نداد که چه چیزی باعث کاهش ها شده و بلافاصله به سوال جمهوری آریزونا در این باره پاسخ نداد.

به گزارش ASU، حدود ۴۷۰۰ آزمایش COVID-19 دیگر در سه روز گذشته انجام شده بود که تعداد کل آزمایش های انجام شده بر روی جامعه ASU را به ۴۸۱۵۲ آزمایش رسید.

از آنجا که مشخص نبود که آیا تعداد منعکس کننده کل موارد از ترم آغاز شده است یا تنها افرادی که در حال حاضر بیمار هستند، نمی توان محاسبه کرد که چه درصدی از آزمایش ها مثبت برمی گردد.

بر اساس داده های گزارش شده در پنجشنبه گذشته، ASU نرخ پوزیتیوی حدود 2.3 درصد داشت. نرخ پوزیتیویته ۵٪ معیار خوبی محسوب می شود که گسترش تحت کنترل است.

به گزارش ASU، از 807 دانش آموز بیمار تا روز یکشنبه، حدود 71 درصد در خارج از محوطه دانشگاه در دره زندگی می کردند. فقط 202 در انزوا در پردیس تمپه بودند، پایین از 369 هفته گذشته.

پردیس پلی تکنیک در مسا حداقل یک مورد برای اولین بار از زمانی که ASU شروع به گزارش اطلاعات موردی در ۲۸ اوت کرد، داشت. این دانشگاه نگفت که هر کدام به دلیل «نگرانی هایی که افراد خاص در غیر این صورت می توانند از تعداد شناسایی شوند» هر کدام در پردیس های پلی تکنیک، غرب یا مرکز شهر فینیچ چند مورد بوده اند.

ASU روز یکشنبه به سوال جمهوری در مورد اینکه آیا کسی با COVID-19 در جامعه ASU در بیمارستان بستری شده است، پاسخ نداد.

این دانشگاه قصد داشت عصرهای دوشنبه و پنجشنبه اعداد به روز شده را منتشر کند.

رسیدن به سردبیر اخبار فوری Kaila وایت در kaila.white@arizonarepublic.com یا در توییتر @kailawhite.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب