سوئد سوال

سیاستمداران ما را ساخته اند زندگی ما پر از بدبختی است. خرید در بازار مواد غذایی این دو هفته گذشته به یاد من چ

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

سیاستمداران ما را ساخته اند زندگی ما پر از بدبختی است. خرید در بازار مواد غذایی این دو هفته گذشته به یاد من چگونه من احساس می کنم در فرودگاه بررسی امنیت خط. کاملا وجود دارد هیچ شادی در تجربه. نبود این بد در اوج این بیماری همه گیر در ماه مارس است. منحنی شده است پهن بيمارستان غرق شده نیست و هنوز هیچ پایانی در چشم از این ظالمانه مستند. چرا دست سنگین در مه ؟

سازمان بهداشت جهانی می گوید سوئد است این مدل در مورد نحوه رسیدگی به COVID-19 — چرا ما هنوز هم در مستند? ما از مقامات دولت عدم توجه به علم ؟

دولت ما است محروم کردن ما از زندگی با خیال راحت. من یاد گرفتم این هفته که من نمی تونم حیوانات خانگی واکسینه شوند. آن را "غیر قانونی" تا زمانی که دولت آسانسور محدودیت. به نظر می رسد غیر مسئولانه به من.

این هفته گذشته من دریافت یک نامه تهدید از سرپرست دس ویلیامز هشدار که من باید اطاعت کنند و یا او را "مجبور" به سواحل سانتا باربارا. من تابع او است که او می تواند به دور من امتیازات با معافیت از مجازات ؟ آیا سیاستمداران ما به دست آوردن قدرت برای اجرای بیش از ما حقوق ؟ —Cheryl Trosky S. B.

یادداشت سردبیر: در مورد حیوانات واکسن و سوئد ما خواسته بهداشت عمومی. آن حیوان کنترل بخش پاسخ داد که هفتگی واکسن درمانگاه به حالت تعلیق درآمد اما منطقه دامپزشکان ممکن است اجازه می دهد واکسیناسیون بسته به اینکه چگونه آنها عامل در بهداشت و درمان اضطراری.

سوئد نشد; آن را محدود اجتماعات به 50 و خواسته افراد مسن و بیمار را به پناهگاه. ما توجه داشته باشید جمعیت آن قابل مقایسه است به لس آنجلس حدود 10 میلیون نفر است. تعداد افرادی که مرده ام از COVID در سوئد بیش از 2700; برای L. A. آن است که بیش از 1200. برای سوئد همسایه نروژ و فنلاند که نیمی از جمعیت آن و تحمیل محدودیت تعداد مرگ و میر بالای 200.

دکتر هنینگ Ansorg این شهرستان افسر بهداشت اعلام سوئد ممکن است جمعیت لس آنجلس است اما به اندازه کالیفرنیا در نتیجه آن تراکم جمعیت بسیار متفاوت است. همچنین نیمی از بزرگسالان در سوئد کنگره استکهلم به تنهایی زندگی می کنند. "کالیفرنیا دارای پتانسیل برای یک بزرگ نمایی افزایش موارد اگر اجتماعی فاصله خواهد بود نه به دنبال" دکتر Ansorg اعلام کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن