در 100 سال این جنگ جهانی دوم کهنه دیده می شود هر دو از دست دادن و چراغ زندگی

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 6:00 AM EDT 21 مه سال 2020یکی از بازماندگان ایستاده بود و با افتخار در

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

یکی از بازماندگان ایستاده بود و با افتخار در درب خود را که مزین به پرچم آمریکا.

او بر روی یک روز دیگر خورشید شکستن را از طریق ابر.

چهره اش روشن از طریق تمام آن سال است.

"من handiest آپارتمان در اطراف" دیل چپمن گفت: در این هفته.

فقط چند پا دور اصلی و ورودی به خود پیچیده در لبنان است. او طول می کشد پیاده روی در امتداد برافراشته راهرو و شش و هفت بار در روز. او را دوست دارد به نشستن بر روی نیمکت به خوش آمد می گوید هر کس که می گذرد.

چشمان او خوب نیست بنابراین او صرف زمان خود را با دعا رفع وعده های غذایی ساده و به دنبال از طریق نمایش بزرگ از زندگی خود را. او یکی از آخرین هنوز هم قادر به توصیف رکود بزرگ و خدمت در جنگ جهانی دوم است. او نه حداقل کمی از مطالب با ادامه محدودیت از این بیماری همه گیر کوروناویروس اما او زنده مانده و به اندازه کافی هنوز دوباره.

او تبدیل 100 ماه گذشته.

همیشه یکی دیگر از روز یادبود شرح زیر است به سرعت.

"یک روز در یک زمان ... من نمی توانید شکایت کنید. من از پروردگار خوب من خوب بچه ها. اگر من نیست که من زندگی نمی تواند ارزش یک نیکل" چپمن گفت.

"من افتخار زندگی من است."

از کشاورز به جنگ جهانی دوم سرباز

داستان او یکی از چگونه یک جنگ جهانی به او بزرگترین هدیه و زیان پس از آن شکل کار خود را و ایمان را برای بقیه عمر خود را.

کسانی که مانند او در حال ترک تا کنون با سرعت بیشتری در حال حاضر عجله توسط COVID-19 و آن اثرات مخربی بر افراد مسن. از 16 میلیون آمریکایی که به خدمت در جنگ جهانی دوم تنها حدود 300,000 باقی می ماند. از کسانی که جانبازان 24,000 یا بیشتر اقامت در پنسیلوانیا است.

آنها ماندگار عهد به غلبه بر موانع بزرگ و به از خود گذشتگی. آیا هیچ جای تعجب بسیاری از خود شکیبایی به فشار از طریق یک ویروس همه گیر 75 سال بعد ؟

چپمن شانه ای بالا انداخت وقتی پرسیده شد که در مورد چنین چیزهایی به تازگی توصیف چگونه زندگی خود را سفر واقعا از زمانی شروع شد که آن را در نهایت زمان به ترک مزرعه خانواده. که کار خود را با برادر و پدر و مادر در شهر های کوچک اوهایو بود و همه او تا به حال شناخته شده — برش ذرت و خرمن کوبی گندم با دست شخم مزارع با قاطر و تمیز کردن مرغ coops.

خانه خود را روشن شد نفت سفید است. برق نداشت.

او بیش از حد با ارزش از یک کارگر حتی پایان مدرسه ابتدایی و او هنوز هم با ابراز تاسف هرگز یادگیری به عنوان خوانده شده هست. جنگ-زمان ارتش خواهد بود فرار او در 21.

بیشتر: یک coronavirus تولد: نیویورک شهرستان, مرد جشن خود را 90 بر کار در Saubel بازار

بیشتر: "تمام قهرمانان من می دانم که به جایی': چگونه جنگ جهانی دوم دامپزشک به یاد می آورد ایوو جیما

اولین برکت آمد و در مدت کوتاهی پس از زمانی که او معرفی شد به همسر آینده اش مارگارت در حالی که مستقر در فورت Indiantown شکاف. آنها به پایان رسید تا ازدواج چند روز قبل از او فرستاده شده بود خارج از کشور.

چپمن به سرعت سرآمد به عنوان یک نظامی راننده کامیون که تبدیل به یکی از خطرناک ترین مشاغل است. او توضیح nerve-wracking وجود رانندگی لوازم از جمله بنزین از طریق فرانسه به کمک نشستم سرهنگ ژنرال جورج پاتون سوم ارتش در جبهه بود که مسابقه به سمت مرز آلمان.

چپمن وظایف تراز وسط قرار دارد با مشهور توپ قرمز اکسپرس 24 ساعت یک روز کاروان 6,000 عرضه کامیون که پیمایش صدها مایل از باریک سنگ-جاده های پر از سواحل نورماندی به خط مقدم — مسیر مشخص شده توسط توپ قرمز بنابراین رانندگان نمی خواهد از دست داده است. این عملیات بسیار مهم به دست آورده شهرت به عنوان بسیاری از رانندگان شد آفریقایی-آمریکایی مارک اولین بار ارتش ایالات متحده desegregated در جنگ جهانی دوم است.

کامیون خود را به طور مداوم در زمان تیرانداز از خفا و آتش هوایی در حالی که dodging معادن زمین. آنها تا به حال برای جلوگیری از کوه در می رم کردن طرف کسانی که خام در جاده ها در حالی که ماندن بیدار در وسط شب. آنها به سرعت تبدیل شد را تغییر مکانیک مجبور به تعمیر هر چیزی که اشتباه رفت و در این لحظه است.

بیشتر: هانوفر جانباز پا از دست داده در جنگ جهانی دوم و تا به حال یک داستان برای گفتن

حفاظت در آمد فقط از کیسه های شن بانکها و کامیون floorboards و سوار همراه دستگاه-توپچی ها برای تماشای دشمن.

چپمن گفت: خرد قریب به اتفاق سر و صدا از این همه هنوز هم میشکافد در ذهن خود — غرش کامیون موتورهای انفجار بمب آتش تفنگ فلش از پشت سر خود را.

"من عصبی تمام وقت. کسانی که اسلحه خیلی پر سر و صدا آنها می خواهم تغییر کل کامیون.

"من بسیار خوش شانس بود," او گفت:. "من دعا زیادی برای حفاظت است."

کسانی که عرضه اجرا می شود و در نهایت او را به نبرد برآمدگی است که به نام "آمریکا بزرگترین نبرد جنگ است." آن را نیز خونین ترین.

چپمن نگه داشته رانندگی در طول آن شش منجمد هفته مبارزه در بلژیک Ardennes جنگل به عنوان 1944 تبدیل به '45. در آدولف هیتلر نهایی از جان گذشته حمله نیروهای آلمانی وارد 75,000 ارتش ایالات متحده تلفات — برخی از دوستان و آشنایان از Chapman.

شکستن رکورد سرد میان برف عمیق بود تقریبا به عنوان خطرناک به خسته مردان در هر دو طرف.

بیشتر: "یک سازمان است که می رود بالا و فراتر از': ارتش دامپزشک با الهام از محبت از ریشه چکمه

بی امان بمب و تفنگ آتش پاره پاره از طریق زمین مانند یک گردباد خوراکی درختان به ذرات مسطح ترین همه چیز را در دید.

صحنه را برای همیشه از کار افتاده بازماندگان است.

چپمن را شکست تا کمی در این هفته هنگامی که صحبت کردن در مورد کسانی که او را از دست داده در طول جنگ. او گفت که او نمی تواند به یاد داشته باشید بسیاری از جزئیات این نبرد دیگر.

همه او می تواند ارائه دهد به اعتراف چگونه خوش شانس او برای زنده ماندن. در این ماه است که به دنبال او گفت که او کمک به آزادسازی زندانیان جنگ آغاز شد پلیس آلمان جنگ زده جمعیت پس از آن رهبران نازی تسلیم شد.

در حالی که همه او فرستاده او را ماهانه $22 ارتش ایالات متحده بررسی خانه به همسر جدید خود را.

آوردن ارتش به خانه

چپمن در بازگشت به امریکا در سال 1945 شامل سوار شدن قطار از اوکلاهما به پنسیلوانیا است. او و مارگارت خواهد حرکت به طور خلاصه به اوهایو قبل از بازگشت به لبنان ، آنها به افزایش سه دختر یکی از مارگارت اول ازدواج.

و او هرگز ، او همیشه به نظر می رسید که دو یا سه شغل در یک بار بیشتر مربوط به رانندگی کامیون. او به نظر می رسید قادر به تعمیر هر چیزی اجرا هر نوع از تجهیزات را به یک ماشین و موتور از هم جدا و آن را به عقب با هم.

آن قسمت از خدمات و هرگز او را ترک کرد.

دختر وندی Morrissey در حال حاضر 66 به یاد زندگی برای کسانی که در اواخر بعد از ظهر سواری با پدر او به عنوان یک بچه هیجان زده به ضربه شاخ به عنوان طولانی به عنوان آنها می خواستند در امتداد جاده های کشور.

"ما مقدار زیادی از پول در حال رشد اما ما تا به حال هر آنچه که ما نیاز," او گفت:. "ما هرگز از خرید هر چیزی بر اعتبار او را نجات داد برای آنچه که او خریداری شده است. او ارزش پول و جایی که آن رفت."

چپمن شوخی قطع شود. "من هرگز تا به حال مشکل گرفتن یک کار."

او نگه داشته در حال کار مطمئن شوید به اندازه کافی پس از بازنشستگی که شامل کیسه مواد غذایی و تمیز کردن در Weis Markets.

دخترش گفت او چمن mowed به 90s و تنها به گواهینامه رانندگی خود را چند سال پیش.

ایمان خود شده است فشرده شده است برای اطمینان حاصل کنید. درگذشت همسرش نزدیک به سه دهه پیش آن را خوانده.

او نمی تواند مدیریت یادبود روز پیکنیک دیگر همه آنها از روی علاقه به یاد داشته باشید. او هرگز نمی تواند تحمل به تماشای یک فیلم جنگ.

اما او هنوز هم می یابد نور در زندگی است.

او به نظر می رسد به جلو به رفتن به رستوران ها دوباره و به گرمتر آزادتر روز برای نشستن بر روی نیمکت فقط در خارج از درب خود را و صحبت کردن با هر کس مایل است.

او perked توصیف او تعجب تولد 100 جشن در آپارتمان پارکینگ. شهردار لبنان خواندن یک اعلامیه و یک کامیون آتش blared آن آژیر.

آنها ادای احترام کردند جنگ قهرمان که هرگز در نظر گرفته شده خود را به یکی.

"آنها ایستاده و تکان دادن به من. که او گفت:" لبخند دوباره "بهترین بهترین من تا به حال."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن