اهل بیت از شهرستان سانتا باربارا در شل

ادگار C. Delgado راه دور از یک زندان ایالتی در سلدد دیروز که در آن او خدمت شد و چهار سال در وزارت امور خارجه ا

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

ادگار C. Delgado راه دور از یک زندان ایالتی در سلدد دیروز که در آن او خدمت شد و چهار سال در وزارت امور خارجه از اصلاحات اظهار داشت: صبح امروز در آزادی مطبوعات. او وارد دره سالیناس زندان ایالتی پس از محکومیت در شمال سانتا باربارا شهرستان در اواخر سال 2018 برای گناهکار در اختیار داشتن اسلحه گرم و مواد تحت کنترل برای فروش. او تاریخ انتشار شده بود در ماه ژوئن 2021.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Delgado توضیح داده شده است به عنوان یک زن 37 ساله اسپانیایی مرد 5'7", 156 پوند goateed و پوشیدن خاکستری sweatpants و پیراهن هنگامی که او در بر داشت از دست رفته از حداقل حمایت از تاسیسات در سلدد حدود 8:20 بعد از ظهر روز سه شنبه.

مقامات زندان درخواست که افرادی که نقطه Delgado تماس 9-1-1; اگر آنها می دانند که از محل خود تماس بگیرید زندان دیده بان فرمانده در (831) 678-5500 x5542.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن