نبرد لا: NBA کنفرانس غرب حذفی پیش بینی

از آن شده است بیش از دو ماه پس از NBA فصل متوقف شد و برای اولین بار از امید وجود دارد که فصل خواهد شد. با توجه

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399

از آن شده است بیش از دو ماه پس از NBA فصل متوقف شد و برای اولین بار از امید وجود دارد که فصل خواهد شد. با توجه به محدودیت زمان باقی مانده از فصل به طور منظم احتمالا نمی گیرد. با استفاده از این در ذهن, در اینجا برخی از پیش بینی ها برای چگونه کنفرانس غرب ممکن است بازی بر اساس رده بندی فعلی.

دور 1

لس آنجلس لیکرز در مقابل ممفیس گریزلیز

شماره 1 دانه نیروگاه لس آنجلس لیکرز (49-14) را در fiesty شماره 8 دانه ممفیس گریزلیز (32-33). LeBron James هرگز از دست یک دور اول حذفی سریال و که خط بعید است که تا پایان این فصل است. لیکرز برنده خود را در فصل های سریال برابر ممفیس 3-1 و دو MVP نامزدها در LeBron و آنتونی دیویس. ببخشید Ja زمان خود خواهد آمد اما در این سال نیست.

نتیجه: لیکرز پیروزی 4-0.

لس آنجلس کلیپرز مقابل دالاس ماوریکس

دیگر لا غول کلیپرز (44-20) را به عنوان آسان حریف برای شروع است. این لوکا Dončić-led ماوریکس (40-27) گرفته اند همه را شگفت زده و نمی خواهد اجازه می دهد گردیده پیروزی کلیپرز. Mavs نه تنها MVP نامزد Dončić بلکه همه ستاره Kristaps Porzingis و قهرمانی سر مربی ریک کارلایل. در نهایت هر چند سوپراستار دو Kawhi Leonard و پل جورج با ترکیب کلیپرز' نخبگان عمق خواهد بود بیش از حد حتی برای ماوریکس' No. 1 جرم.

نتیجه: کلیپرز پیروزی 4-2.

دنور ناگتس در مقابل هیوستون راکتس

در آنچه که باید نزدیک ترین سری در دور اول دنور ناگتس (43-22) را مجبور به رفتن در برابر NBA گلزن برجسته جیمز هاردن و بقیه Houston Rockets (40-24). راکت شده اند متناقض در بهترین حالت به تازگی و پس از انجام معاملات Clint کپلا آنها هیچ مرکز برای مقابله با سوپراستار نیکولا Jokić. موشک' تناقض و عدم اندازه می تواند منجر به خود نابهنگام.

نتیجه: قطعات پیروزی 4-3.

Utah Jazz vs Oklahoma City Thunder

4-5 matchup است که معمولا بیشتر به عنوان به طور معمول آن است که دو تیم تقریبا یکسان سوابق رفتن سر به سر. نه این زمان. یوتا جاز (41-23) ممکن است تنها یک بازی پیش از شهر اوکلاهما تندر (40-24) اما سوابق آنها گمراه کننده است. انتظار می رود این سری به مطلق عدم تطابق. جاز بدنام برای مشکل خود را در دفاع میانی خود را به دلیل دو بار بازیکن دفاعی سال رودی Gobert مبارزات برای دفاع از خارج از رنگ. تندر رهبری هستند Chris Paul, بهترین میانی تیرانداز در میان کسانی که حداقل چهار نفر از جمله عکس در هر بازی. پل مطمئنا جشن آهسته پا, جاز, فقط به عنوان او دو فصل پیش به عنوان یک موشک زمانی که او به ثمر رساند حذفی بالا از 41 امتیاز.

نتیجه: تندر پیروزی 4-1.

دور 2

لیکرز در مقابل رعد و برق

بر خلاف جاز لیکرز باید بدون مشکل با تندر. لیکرز برنده فصل سری 3-0 و در سومین بازی حتی نمی باید ستاره LeBron و دیویس. در دو بازی اول پل برگزار شد فقط 11 امتیاز در هر بازی و 33% عکسبرداری از میدان. انتظار می رود تا حدودی رقابتی رفت و برگشت.

نتیجه: لیکرز پیروزی 4-0.

کلیپرز در مقابل قطعات

کلیپرز' بزرگترین ضعف تمام فصل شده است و خود را مرکز و موقعیت. آنها Ivica Zubac که آهسته پا و ضعیف دفاعی و آنها را Montrezl Harrell که سریع و گلزن (18.6 امتیاز در هر بازی) اما در 6'7" بیش از حد کوچک است برای دفاع از ترین مراکز. بنابراین کلیپرز خواهد دست خود را کامل با قطعات که دریافت می کنید به رول کردن Jokić مسلما بهترین مرکز در لیگ. این 7 پا هیولا به طور متوسط است 20.5 امتیاز و 12 ریباند در 56% تیراندازی در دو جلسه در برابر کلیپرز در این فصل است. فصل سری تقسیم شد 1-1. بر روی کاغذ این کار را باید یک پیروزی آسان برای کلیپرز زیرا آنها به وضوح برتر فهرست و بهترین بازیکن Kawhi. اما این سری خواهد بود و با کمال تعجب دید که آنها هیچ کس مناسب برای محافظت Jokić.

نتیجه: کلیپرز پیروزی 4-3.

کنفرانس نهایی

لیکرز در مقابل کلیپرز

رقابت همه شده است انتظار برای نبرد لا. لیکرز در مقابل کلیپرز. LeBron در مقابل Kawhi. که سلطنت عالی? در سه matchups این فصل کلیپرز برنده دو نفر از آنها و یکی از کسانی که بدون جورج همه ستاره. هر دو از کلیپرز' برنده شد قبل از سال جدید پس از آن آسان نیست برای پایه کل سری حذفی در دو بازی که تقریبا نیمی از یک سال پیش. های اخیر خود را مارس matchup دارای بیشترین وزن و همچنین تنها بازی لیکرز به دست آورد. در پایان آنچه در این سری پایین خواهد آمد به این است که لیکرز "بالا دو بازیکن LeBron و دیویس در حال بهتر اواز یا موسیقی دو نفری از کلیپرز' Kawhi و جورج. انتظار لیکرز در فینال پس از 10 سال خشکسالی است.

نتیجه: لیکرز پیروزی 4-2.

تام Aizenberg پوشش زنان شنا و شیرجه رفتن. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن