برکلی شورای شهر کلاه غذایی برنامه تحویل هزینه در میان COVID-19

برکلی شورای شهر به اتفاق آرا تصویب یک فرمان معرفی شده توسط Councilmember Rashi Kesarwani به طور موقت محدود تحو

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

برکلی شورای شهر به اتفاق آرا تصویب یک فرمان معرفی شده توسط Councilmember Rashi Kesarwani به طور موقت محدود تحویل مواد غذایی برنامه هزینه های آن در طول پنج شنبه نشست.

با توجه به Kesarwani او معرفی این فرمان در پاسخ به رستوران محلی صاحبان نگرانی در مورد "بیش از حد بالا" شخص ثالث تحویل مواد غذایی برنامه هزینه.

در پاسخ به این نگرانی ها Kesarwani گفت: فرمان را تنظیم 15% محدودیتی در هزینه های تحویل درپوش هزینه های دیگر در 5% و منع از برنامه های کاهش راهنمایی برای تحویل مواد غذایی رانندگان است.

با توجه به این قانون رستوران ها باید, به خصوص با تکیه بر برنامه های میان COVID-19 بیماری همه گیر.

"بالا هزینه های شارژ توسط شخص ثالث برنامه های تحویل مواد غذایی – تا آنجا که 30% هر سفارش آنلاین – ساخت آن غیر ممکن است برای آنها برای زنده ماندن در طول این زمان دشوار است" Kesarwani گفت: در یک ایمیل.

Grubhub سخنگوی جینا DeMarco گفت: در یک ایمیل پلت فرم آن است که بر اساس یک هزینه برای خدمات در آن رستوران می توانید انتخاب کنید به انتخاب کردن به خدمات مختلف از جمله تحویل.

"این هزینه به طور کامل اختیاری; یک رستوران می توانید انتخاب کنید به استخدام خود را تحویل تیم و پرداخت هزینه های مرتبط" DeMarco گفت: در ایمیل.

با توجه به DeMarco, Grubhub در حال حاضر به اتهام 10 درصد هزینه تحویل.

DeMarco اضافه شده که هزینه کلاه را کاهش حجم سفارش به رستوران های, افزایش هزینه های, افزایش قیمت برای مشتریان و کاهش درآمد فرصت برای رانندگان است.

"ما باور داریم که هر کلاه در هزینه های نشان دهنده حد خود تجاوز توسط مقامات محلی و نه مقاومت در برابر یک چالش قانونی" DeMarco گفت: در ایمیل.

Uber سخنگوی رامونا پریتو گفت: در یک ایمیل هزینه کلاه خواهد نیروی UberEats به "اساسا" تغییر مدل کسب و کار خود.

DoorDash خواهد شد و در صورت تغییرات مشابه به مدل کسب و کار خود در نور از فرمان به گفته سخنگوی کاترین مک کورمک, که همچنین گفت: هزینه کلاه می تواند به کاهش رستوران محلی فروش.

مک کورمک گفت که DoorDash است "نا امید" توسط کلاه اضافه شده است که کمیسیون کمک DoorDash پوشش هزینه های نمایندگی از رستوران ها کار می کند.

مک کورمک همچنین گفت: هزینه کلاه می تواند به نوبه خود در بالا بردن میزان مشتریان پرداخت در حالی که با استفاده از پلت فرم.

الکس ناکس مدیر اجرایی تلگراف بهبود کسب و کار منطقه گفت: او معتقد است محلی صاحبان رستوران ها می توان با فرمان.

Knox اضافه شده است که آگاهی از هزینه های بالا در برنامه های تحویل مواد غذایی از رستوران ها.

"کسب و کار نیاز به حمایت تا آنجا که آنها احتمالا می تواند دریافت" ناکس گفت.

او پیشنهاد کرد سفارش به طور مستقیم از رستوران های محلی — و نه از طریق نرم افزار — برای جلوگیری از شارژ بودن هزینه های تحویل و برای حمایت از کسب و کار در میان زمان فشار مالی از COVID-19.

تماس با هانا, Lykke در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @hannaathearstDC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب