هزینه COVID-19 اشتباهات: بحران اقتصادی در پی ویروس دارای Pa. در حالت عدم اطمینان

سام رولند یورکدیلی رکورد منتشر شده در 7:52 صبح EDT اوت 12, 2020یادداشت سردبیر: COVID-19 کشته شدن ده ها هزار نف

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

یادداشت سردبیر: COVID-19 کشته شدن ده ها هزار نفر در شمال شرقی، باعث بیکاری گسترده و خراب اقتصاد. در یک سری داستان های مداوم، شبکه امروز آمریکا گروه آتلانتیک، ۳۷ سایت خبری از جمله سایت های جنوب مرکزی پنسیلوانیا، بررسی می کند که دولت در پاسخ به ویروس چه اشتباهی کرده است، چه سیاست هایی در نهایت کار می کرد - و چرا ما در صورتی که ویروس کوروناویروس در پاییز سخت تر حمله کند، آسیب پذیر می ماند.

فروش برای یک شرکت گرافیکی هریسبورگ ناپدید می شوند، و از کار می رسه.

یک مدل مو در Johnstown می دونه که سالنش داره بسته میشه و بلافاصله یک پروژه تعمیر خونه رو لغو میکنه

تلفن پیمانکار در جنوب مرکزی پنسیلوانیا زنگ نمی بندد.

در چند ماه گذشته، میلیون ها لحظه از این دست به یک واقعیت جدید تکان دهنده اضافه شد: همه گیر شدن ویروس های کوروناویروس بحران اقتصادی تمام عیاری را در آمریکا به وجود می اورد.

و این اتفاق یکدفعه افتاد، جری اولکسیاک وزیر کار و صنعت ایالتی گفت. "ما زمان بسیار کمی برای آماده سازی داشتیم."

در اصل یک فاجعه طبیعی بود که اقتصاد آمریکا را به یکدفعه ضربه می زد. اما بر خلاف سیل یا طوفان، هیچ نمی داند که آن را چه زمانی به پایان خواهد رسید.

میلیون ها آمریکایی در طول روزاز کار خارج شدند و زندگی عمومی به طور نامحدود تعطیل شد. بازار های مالی بیش از یک سوم کاهش پیدا کرد.

از ۱۵ مارس، نزدیک به ۳/۳ میلیون نفر از پنسیلوانیاها — حدود ۴۰٪ از نیروی کار ایالت — به دنبال مزایای بیکاری بودند که بالاترین نرخ در طول چهار دهه، طبق اعلام وزارت کار و صنعت ایالت است.

رابرت هالدسوورث، پیمانکار در جانزتاون و صاحب هالدسوورث بهسازی خانه، در حال مذاکره در یک شغل با یک مدل مو محلی به دنبال جایگزین کردن siding در خانه خود را هنگامی که یک ایمیل ظاهر شده بر روی تلفن خود: محل کار خود را خاموش بود.

هلدسوورث گفت: «مطمئن نیستم که دیگر قادر به انجام این کار باشم»

او در آوردن حدود 20،000 دلار از کار برنامه ریزی شده است ، اما در حال حاضر او به سختی می تواند به اجاره تجهیزات به کتاب های آینده است. مثل اکثر آمریکایی ها، رمان کوروناویروس به کارش ضربه سختی زد.

او درخواست وام فاجعه با دولت اما محروم شد. و به عنوان دولت تام ولف به اجرا در یک خاموشی در سراسر ایالت، او گفته شد که او نیاز به متوقف کردن تمام عملیات.

هلدسوورث پسر دارد. اون هزينه داره و او می ترسد که آن را خواهد بود مدت زمان طولانی قبل از او می تواند راه اندازی کسب و کار خود را دوباره، اگر همیشه.

او درخواست مزایای بیکاری کرد، اما ماه ها طول می کشه تا درخواستش رو پردازش کنه و اون فقط بخشی از چیزی که بدهکارش هست رو دریافت کرده، تا حالا.

در حال حاضر، او احساس می کند که او در یک حالت ایستاده است.

او گفت: "در این خاموشی کل برای همه استرس زیادی وجود داشته است." اما اين يکي از چند باري هست که تا حالا احساس نااميدي کردم

داستان در زیر ویدیو ادامه دارد.

چه چیزی اقتصاد پنسیلوانیا را شکست داد؟

در آغاز، این مسابقه ای علیه زمان بود: آیا می توان ویروس کشنده کوروناویروس را به اندازه کافی سریع مهار کرد تا به کسب و کار ها و کارگران خسارت مالی غیر قابل برگشت ببخشد؟

برای مدتی، ولف از پرسش های مربوط به زمان شروع مجدد اقتصاد ایالت طفره رفته بود و اصرار داشت تمرکز ش بر مدیریت بحران بی سابقه بهداشتی است. او هشدار داد که باز کردن اقتصاد خیلی زود، هنگامی که مصرف کنندگان و شرکت ها احساس راحتی نمی کنند، کمی احساس مالی ساخته شده و می تواند به یک سربلندی ویروس منجر شود.

اما حتی وقتی دولت بازگشت تدریجی به حالت عادی را می بیند، شهرها همچنان در حال مفرخ و دراز کردن کارمندان هستند و مقامات از قبل به سازمان های دولتی دستور داده اند که شروع به کاهش بودجه کنند.

همه گیر اقتصاد پنسیلوانیا را به رکود اقتصادی هدایت کرده است. و اگر چه رولت برنامه هایی مانند کمک به بیکاری همه گیر و برنامه حمایت از چک کمک کرده است برخی -- بدون آنها ، اقتصاد به احتمال زیاد در شکل بدتر از آن است -- مشکل در حال حاضر این است که این برنامه ها تاریخ انقضا ، و "این ویروس نمی کند ، " Oleksiak گفت.

بیشتر: 'این برگزاری آینده ما': ناامید بابا ساکنان ماه ها برای پرداخت بیکاری صبر کنید

بنابراین حتی با بازسازی دولت به آرامی از بحران فاجعه بار اقتصادی، بیکاری بالا و بحران بهداشت عمومی در حال اجرا تنها به کاهش سرعت روند ادامه خواهد داد، و اقتصاددانان را به توافق بر روی یک چیز: پنسیلوانیا بعید است برای بازیابی رونق قبل از coronavirus خود را برای سال.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن