برکلی گروه می تواند شکایت دانشگاه برکلی بیش از افزایش ثبت نام, دادگاه می گوید

در روز پنج شنبه, صرفه جویی در برکلی محله ائتلافی از برکلی ساکنان برنده حق شکایت دانشگاه برکلی بیش از اثر افزای

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

در روز پنج شنبه, صرفه جویی در برکلی محله ائتلافی از برکلی ساکنان برنده حق شکایت دانشگاه برکلی بیش از اثر افزایش ثبت نام.

صرفه جویی در برکلی محله ادعا در یک مصاحبه مطبوعاتی که در دانشگاه برکلی است و نه به درستی مطلع شهرستان مورد ثبت نام را افزایش می دهد و بیش از حد پیش بینی تعداد دانشجویان ورودی. UC برکلی تجدید نظر این تصمیم به دادگاه عالی کالیفرنیا.

"UC هیئت رجنت تصویب یک طرح توسعه در سال 2005 که پیش بینی شده ثبت افزایش 1,650 دانش آموزان در برکلی از طریق 2020 آوردن مجموع به 33,450 و صرفه جویی در برکلی محلات گفت: در آزادی مطبوعات. "سال 2005 طرح نیز متعهد UC برکلی به اضافه کردن 2,500 تخت برای دانش آموزان, اما به عنوان از آوریل سال 2018 آن اضافه شده بود تنها 700 تخت ساخت مسکن محلی بحران بدتر است."

گروه ذکر مسائل از جمله افزایش بی خانمانی را افزایش می دهد در سطل زباله مجموعه هزینه های, شکایت سر و صدا و دانشجویان تحت فشار قرار دادند دورتر از محوطه دانشگاه به عنوان دیگر اثرات منفی افزایش ثبت نام.

UC برکلی رد این اتهامات نادرست در مورد ثبت نام تجزیه و تحلیل داده ها با توجه به دانشگاه, سخنگوی دن Mogulof که گفت آن را به طور مداوم مطلع شهرستان به ثبت نام را افزایش می دهد.

"UC می گوید باید آن را تجزیه و تحلیل ثبت نام و رشد را افزایش می دهد هنگامی که آن را تصویب پروژه های ساخت و ساز" Mogulof گفت. "این دادگاه می گوید که هیچ دادگاه همیشه گفته است که UC به انجام تجزیه و تحلیل سالانه هنگامی که آن را می پذیرد دانش آموزان است."

در سال 2019 UC برکلی انجام یک تحلیل محیطی مانند یکی که موظف در دادگاه با توجه به Mogulof. او گفت: افزایش ثبت نام ندارد قابل توجهی اثرات زیست محیطی به دلیل UC برکلی گرفته است "گسترده" تلاش برای کاهش اثرات از جمله کاهش ترافیک است.

اگر نماز می ایستد مدارس عمومی خواهد در حال حاضر به ثبت نام دانش آموزان در حالی که پیوستن به دادخواهی از کالیفرنیا کیفیت محیط زیست عمل می کنند با توجه به Mogulof. او افزود که بدون دادگاه در کالیفرنیا تا به حال موظف است که سالانه ثبت نام منوط به تحلیل محیطی تحت قانون است که در جای خود برای 50 سال.

در آوریل 28, 2018, صرفه جویی در برکلی محله واصل طرح دعوی در دادگاه اصلی که اخراج شد اما این گروه به دادگاه تجدید نظر و دادگاه استیناف معکوس محاکمه به تصمیم قاضی. UC برکلی قصد دارد به تجدید نظر دوم حاکم است.

"با توجه به نحوه به شدت دقت نظر است و چگونه روشن قانون است و ما نمی فکر می کنم دادگاه عالی را به درخواست تجدید نظر خود را," گفت: Phil Bokovoy رئیس جمهور صرفه جویی در برکلی محله.

این دعوی را به دادگاه عالی اگر UC سیستم درخواست تجدید نظر را رد کرده است اگر چه این بستگی به دانشگاه بعدی اقدامات با توجه به Bokovoy.

این گروه امیدوار است به مذاکره با UC برکلی و شهرستان برای پیدا کردن یک راه حل برای افزایش ثبت نام در حالی که ساکنان از منفی نهفته است.

تماس با نائومی Birenbaum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @NaomiBirenbaum1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن