Berkeley Lab, محققان, ادامه تحصیل در جهان گسترش از راه دور

انبساط جهان متوقف خواهد شد برای هر چیزی — و نه Lawrence Berkeley National Laboratory محققان در ادامه از راه دو

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

انبساط جهان متوقف خواهد شد برای هر چیزی — و نه Lawrence Berkeley National Laboratory محققان در ادامه از راه دور کار بر روی انرژی تاریک Spectroscopic ابزار انجمن پروژه در میان پناهگاه در محل سفارش.

طراحی یک ابزار پژوهشی واقع در Kitt Peak رصدخانه ملی در آریزونا است که جمع آوری داده ها در ماده و تابش الکترومغناطیسی از انرژی تاریک را برای مطالعه جهان را شتاب گسترش است.

پایان هدف از این پروژه است که برای ایجاد یک 3D از نقشه جهان و با توجه به تیم ابزار دانشمند پل مارتینی. مدیر پروژه مایکل لوی گفت: فیزیکی طراحی پروژه بسته مارس 16 با توجه به COVID-19 احتیاطی اما محققان در ادامه به محاسبه کار در برنامه نویسی نرم افزار.

"ما در یک نوع از انیمیشن معلق در حالی که این جریان است, اما البته ما می خواهیم به نگه داشتن همه امن است و این پارامونت" لوی گفت. "طراحی های پیچیده است ابزار و گرفتن آن دوباره در حال اجرا — آن را بسیار آسان به نوبه خود همه چیز خاموش; آن را بسیار سخت تر به نوبه خود همه چیز است."

این تیم تا به حال فقط به پایان رسید راه اندازی این ابزار دو روز قبل از آن خاموش شدن غیر منتظره با توجه به تیم co-پروژه دانشمند دیوید) ، او می گوید که این ابزار ساخته شده توسط یک همکاری بین المللی در حدود 15 کشور در طول حدود یک دهه است. خوشبختانه انجمن قادر به جمع آوری چند روز از مشاهدات و داده ها از پنج سال در اصل اختصاص داده شده برای پروژه شلگل گفت.

"سال اول بهره برداری هر زمان که ما به نوبه خود (طراحی) پشت در را بر همه بشریت را نقشه برداری از جهان قبل از" شلگل گفت.

با پناهگاه در محل سفارشات هنوز هم در اثر مختلف وجود دارد محیط کار محدودیت محدود کردن تعداد زیادی از مردم که می تواند با هم کار کنند به گفته مدیر پروژه این رابرت Besuner. محققان در حال کار سخت بر روی یک طرح به کار گیرند تجهیزات با مردم کمتر در سایت از اصل برنامه ریزی شده مارتینی اضافه شده است.

چرا که این تلسکوپ در واقع بومی آمریکا, رزرو, زمین Tohono O'odham ملت صلاحیت بیش از زمین سایت در علاوه بر این به ایالت آریزونا و Pima County, با توجه به Besuner. Besuner اضافه شده است که محققان باید به احترام تمام قوانین مختلف این قضیه.

با وجود این شرایط پیش بینی نشده در این انجمن تیم و همکاران بین المللی ادامه دارد و پیشرفت است. با توجه به مارتینی تیم شده است و با استفاده از ابزار از جمله زوم و شل برای برقراری ارتباط و GitHub برای نرم افزار تحولات است. شیوه های جدیدی از همکاری را افزایش, انجمن, قابلیت های مارتینی اشاره کرد.

"انرژی تاریک (است) مسلط آنچه اتفاق می افتد در جهان امروز است. آن چه باعث شده جهان به گسترش سریع تر و سریع تر از هر سال و ما نمی دانیم چرا — این ذهن دمیدن" شلگل گفت. "لبه برش از فیزیک امروز است که در تلاش برای درک این پدیده است."

تماس با زو چن و دینا Katgara در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن