بهترین مکان برای پیاده روی در اطراف برکلی

یک چیز مهم است به یاد داشته باشید این روزها این است که از خود جدا نمی کند باید به معنی صرف تمام وقت خود را در

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

یک چیز مهم است به یاد داشته باشید این روزها این است که از خود جدا نمی کند باید به معنی صرف تمام وقت خود را در داخل خانه. آن را سالم هم از نظر جسمی و ذهنی به خارج و نگاهی به پیاده روی حداقل یک بار در روز. در صورتی که شما آشنا با تمام جنبه برکلی را ارائه کرده است در اینجا است که یک لیست برای الهام بخشیدن به خود و آینده گشت.

برکلی باغ گل رز

فقط راه رفتن در اطراف Northside با مقصد خاص است که به اندازه کافی زیبا اما باغ گل رز است که از یک نقطه خاص. باغ است که به صورت رایگان برای ورود شامل یک سالن آمفی تئاتر تحت پوشش در gorgeously کشت گل رز. سرگردان در امتداد ردیف و بو کردن گل ها تضمین شده است به روز خود را کمی روشن تر است.

الموود

پیاده روی جنوبی, پایین خیابان دانشگاه و در نهایت شما آمار این جذاب خرید کوچک منطقه است. مستقل بوتیک ممکن است تمام توان در حال حاضر باز است اما زندگی به اندازه کافی برای نگه داشتن پیاده رو وز. سرمایه گذاری پایین یکی از سلفیهای اطراف خیابان های مسکونی برای قدم زدن لذت بخش و یا گرفتن برخی از takeout از ایتالیایی, در خانه, شرکت.

کلارک کر, آتش, مسیرهای پیاده روی

با امکانات ورزشی و تفریحی بسته شما ممکن است به خودتان پیدا کنید نیاز به کمی ورزش بیشتر از فقط یک پیاده روی به طور منظم. خوشبختانه یک پیاده روی است فقط یک پیاده روی در استروئید. پشت کلارک کر پردیس, شما دسترسی به آتش مسیرهای پیاده روی است که شما را به برخی از بهترین نمایش ها را از منطقه خلیج است. که بسته به مسیر شما را, شما می توانید خیاط پیاده روی خود را به مورد نظر خود را با سرعت و در سطح ورزش.

سلنو خیابان

اگر شما زندگی می کنند در Northside, Solano خیابان ممکن است در راه رفتن فاصله از شما. لذت بردن از سفر را از طریق طبیعت شمال برکلی قبل از اینکه شما به این خیابان خرید. سلنو خیابان امتداد 2 مایل است که باعث می شود آن را برای خرید پنجره, بنابراین حتی اگر شما وارد هر فروشگاه و یا رستوران شما احساس می کنید مانند شما به درستی بدست را به دنیای واقعی.

برکلی مارینا

بسته به جایی که شما زندگی می کنند ممکن است این کشش, اما این می تواند یک سفر در روز است. تنها راه رفتن به مارینا کمک خواهد کرد که شما تمرین خود را در, و هنگامی که شما وجود دارد شما می توانید لذت بردن از طبیعت خلیج. این یک نقطه بسیار خوبی برای یک پیک نیک و یا پرتاب سنگ به آب و احساس وجودی.

و در نهایت فراموش نکنیم که ما در یک دانشگاه! خود را با شتاب و قدم زدن در کنار توت فرنگی نهر. ساختمان ها ممکن است بسته اما شما حتی ممکن است کشف یک بخشی از دانشگاه شما هرگز قبل از دیده می شود. شاد راه رفتن!

تماس با Fleurette مودیکا در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن