گروه ملی واکسیناسیون مخالف برنامه ریزی برای شکایت سیستم UC بیش از سیاست ایمنی سازی آنفلوآنزا

دفاع بهداشت کودکان، یا CHD، قصد دارد به شکایت سیستم UC بیش از سیاست جدید واکسن آنفلوانزای اجباری، به عنوان اعل

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

دفاع بهداشت کودکان، یا CHD، قصد دارد به شکایت سیستم UC بیش از سیاست جدید واکسن آنفلوانزای اجباری، به عنوان اعلام شده 11 اوت.

CHD یک گروه ملی ضد واکسیناسیون است. در وب سایت CHD، بنیانگذار رابرت کندی جونیور به مطالعات متعددی استناد کرد که او گفت نشان می دهد واکسن آنفلوآنزا خطر ابتلا به ویروس کوروناویروس را افزایش می دهد. برخی از ادعاهای او، با این حال، تفسیر های غلط از داده ها، به گفته استادان UC برکلی است.

دفتر UC رئیس جمهور، یا UCOP، 7 اوت اعلام کرد که تمام دانشجویان و کارمندان ملزم به دریافت واکسن آنفلوآنزا تا 1 نوامبر هستند. سیاست تلاش برای ارتقای ایمنی عمومی و کاهش بار ترکیبی به سیستم مراقبت های بهداشتی از COVID-19 و موارد آنفلوآنزا در فصول آینده است.

هدر هارپر سخنگوی UCOP در ایمیلی گفت: «اقدام اضافی در این زمان، با توجه به شرایط منحصر به فرد و جدی همه گیر COVID-19 در گردش خون همزمان با آنفلوانزا مورد نیاز بود. *نیاز به واکسیناسیون آنفلوانزا برای سلامت کل جامعه ضروری تلقی شد."

دانشگاه هارپر گفت که دانشگاه نمی تواند در مورد برنامه های CHD اظهار نظر کند زیرا این دانشگاه دعوی در دادگاه دریافت نکرد.

پردیس دانشکده بهداشت پروفسور لی رایلی گفت کندی اشتباه تفسیر همه اما یکی از مطالعات او ذکر شده است. رایلی افزود که مطالعه به درستی تفسیر -- یک مطالعه هنگ کنگ است که متوجه شد که عکس آنفولانزا منجر به 4.4 برابر بیشتر خطر ابتلا به عفونت های تنفسی غیر آنفلوآنزا -- است "کاملا بی ربط" به وضعیت با coronavirus.

کندی همچنین به یک مطالعه استرالیایی استناد کرد و گفت که نشان داد که عکس های آنفولانزا خطر عفونت های ریه ویروسی غیر آنفلوآنزا را دو برابر کرده است. به گفته رایلی، با این حال، نتایج نشان می دهد که عکس این.

CHD را نمی توان برای اظهار نظر به عنوان زمان مطبوعات رسیده است.

رایلی در یک ایمیل گفت: «این مقاله رابرت کندی در ساخت و ساخت جعل است» به نظر می رسد که آقای کندی یا به دنبال انتشار عمومی برای هدف خود است یا انگیزه دیگری هم از طریق عمد یا ناخواسته تفسیر نشریات دارد."

پردیس پروفسور بهداشت عمومی جان Swartzberg گفت : طرح دعوی در دادگاه "معمولی screed" از گروه مقایسه ای کوچک از افرادی که علیه واکسن. او افزود که مطالعات مورد استناد CHD به طور انتخابی از میان مقدار زیادی از تحقیقات انتخاب شده اند که ارتباط بین واکسن های آنفلوآنزا و افزایش خطر ابتلا به عفونت های دیگر را نشان نمی دهد.

چون تمام مطالعاتی که کندی به آن استناد کرده است مشاهده ای است، حتی اگر بین واکسن آنفلوآنزا و خطر ابتلا به عفونت های دیگر ارتباط نشان دهد، Swartzberg گفت که فکر می کند آنها ثابت نمی کنند که واکسن باعث این خطر بیشتر می شود.

"تصمیم به نیاز به واکسیناسیون برای کارکنان، دانشکده ها، و دانشجویان یک عاقلانه است، "Swartzberg گفت: در ایمیل. اگر امسال حتی یک فصل آنفلوانزا متوسط داشته باشد، وقتی با Covid-19 ترکیب شود، می توانیم از ظرفیت بیمارستان هایمان برای مراقبت از این بیماران تجاوز کنیم."

تماس با اما Rooholfada در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @erooholfada_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن