Black Lives Matter اعتراض جرقه تغییر نام برای سامبو را

آن را تنها در زمان هزاران نفر از معترضان برای آخرین ایستاده سامبو را در این کشور به تغییر نام آن است. سانتا با

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

آن را تنها در زمان هزاران نفر از معترضان برای آخرین ایستاده سامبو را در این کشور به تغییر نام آن است.

سانتا باربارا رستوران که باز در سال 1957 بود که برای اولین بار از بیش از 1000 سامبو که بعد از باز کردن در سراسر شهرستان در ارتفاع امریکا کلوچه خانه وسواس.

تظاهرات بیش از این نام است که یک لکه دار کردن نسبت به مردم سیاه و سفید آغاز شد در دهه 1970 و مجبور مکان برای بستن یا تغییر نام از طریق '80s. سانتا باربارا محل نگهداری نام به افتخار بنیانگذاران سام Battistone Sr Newell Bohnett که نام رستوران را بر اساس ترکیبی از سه حرف اول یک نام و دو از دیگری است.

اما زمان آن رسیده است برای تغییر.

"این آغاز خیلی گناه آن 60 تا 70 سال پیش گفت:" سخنگوی رستوران جان دیویس. "وجود دارد یک سابقه خانوادگی وجود دارد پس از [صاحبان] می خواستم به نگه داشتن آن سالم و دست نخورده اما زمان تغییر کرده است. نام تغییر فورا."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در هفته گذشته هزاران نفر در اعتراض به قتل جورج فلوید و خشونت پلیس بر مردم سیاه و سفید مانند فلوید. سیاه و سفید زندگی می کند ماده معترضان خواستار سامبو نام تغییر در میان دیگر خواسته است. هر چند این نخستین بار نیست که خشم را برانگیخته بیش رستوران جنجالی به نام این آخرین بار بود. در همان زمان یک طومار با هزاران امضا شروع به ساخت راه خود را در اطراف سانتا باربارا محافل برای تغییر نام.

"من می تواند از یک سو تعداد 23 سال گذشته افرادی که در آمد و خواست برای تغییر نام," دیویس گفت: در مورد اینکه چرا این رستوران این زمان را تغییر دهید. "نبود یک جنبش است. هنگامی که آن را یک زنجیره ای بزرگتر از آن بود, اما [صاحبان] لازم نیست که هر گونه اتصال به زنجیره ای بزرگتر."

صاحبان چاد و میشل استیونس کاهش یافته است به صحبت می کنند به جز از طریق دیویس. او گفت که آنها تا به حال "نگاه به قلب خود را و می خواستم برای ایستادن در همبستگی با کسانی که در جامعه صدمه دیده است." به این ترتیب در عرض دو روز سامبو را ثبت نام حذف خواهد شد و جای خود را به صلح و عشق نشانه.

آنچه نام این رستوران خواهد بود که هنوز در هوا. شایعات در حال پرواز در اطراف شهر است که "سامی" خواهد بود که نام جدید اما دیویس گفت که لزوما درست نیست و آنها هنوز در حال ساخت یک انتخاب. او همچنین گفت که آنها هنوز تعیین که هنر باقی خواهد ماند و برای مقاصد تاریخی و خواهد شد که rebranded.

تغییر علامت تجاری است که گران نیست. یک GoFundMe ایجاد شده توسط همان فرد آغاز شده است که این درخواست. آن ادعا می کند به جمع آوری پول برای کمک به این رستوران نام تجاری جدید تعریف, هر چند دیویس گفت که در حالی که ژست مهربان است صاحبان بپرسید نه برای کمک و نمی خواهد قبول شود پول است. یکی از رهبران محلی Black Lives Matter, جنبش, Krystle کشاورز Seighart گفت: در Facebook که آنها "را پشتیبانی نمی کند این gofundme. Sambos کاملا نیاز به, نام تجاری جدید تعریف و نه در جامعه سکه."

این مستقل از تلاش برای رسیدن به GoFundMe سازمان Rashelle مونه اما قادر به رسیدن به او را با فشار زمان. این حساب در حال حاضر مطرح شده نزدیک به 2500 دلار و که در آن توزیع خواهد شد نامشخص است.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب