سکندری به سمت امید

پدر من خواهد بود صد در ماه نوامبر. تمام زندگی او ایمان که جهان ما را به نحوی مدیریت به تلو تلو خوردن در طول و

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

پدر من خواهد بود صد در ماه نوامبر. تمام زندگی او ایمان که جهان ما را به نحوی مدیریت به تلو تلو خوردن در طول و از داخل منفجر شدن. با زندگی ماده پیشرو به تازگی ما شده است سکندری و حتی راهپیمایی در مسیر درست: خشونت کمتر و بیشتر سهام.

به عنوان امریکا درخت خوبی تکان دهید و بسیاری از ما در حال تبدیل شدن به آگاهی بیشتری از بی عدالتی که به صورت سیاه و سفید آمریکایی — و با توجه به خیابان ها برای بالا بردن صدای ما در اعتراض به — در اینجا برخی از میوه های دیگر من امیدوارم که سقوط خواهد کرد شاخه: بیشتر مهربانی و احترام به معلمان بیشتر احترام به درختان و حیوانات و یک بازنگری از فیستا.

تغییر نام سامبو و اجرای مطالعات قومی در مدارس ما یک شروع خوب: حالا بیایید تجدید نظر و بازسازی فیستا. وجود دارد مقدار زیادی از خوب وجود دارد اما ما به عنوان تلو تلو خوردن به سمت بهتر و جامع تر و عادلانه و محترمانه آینده بسیار وجود دارد ما می تواند به بهبود فیستا.

بعدی معلمان اگر شما می توانید به عنوان خوانده شده که قدرتمند نقل قول نلسون ماندلا یک هنرمند با استعداد است S. B. با تشکر از یک معلم است. من 30 سال معلم و اعتقاد به قلب و روح است که ما نیاز به تلو تلو خوردن در راه ما را به سوی احترام بیشتری مهربانی و صبر و شکیبایی برای زحمتکش و مردم اختصاص داده شده کار با من را ساخته اند که این حرفه در این مرکز زندگی خود را.

در نهایت این انسان است که هیچ صدا و نمی تواند صحبت می کنند تا برای خود: درختان و حیوانات. بیایید تلو تلو خوردن و حتی مارس — مسالمت آمیز — نسبت به خیلی بیشتر احترام و عدالت برای این موجودات.

در پایان خوشحال انقلاب S. B., 31 سال در حال حاضر من جشن طولانی ترین روز سال با احمقانه شناور, روشن, لباس, موسیقی, و خیابانی-تئاتر تعامل است. من قصد دارم به آن را 32. آن سخت است نه به حدس زدن که در آن من بود در ظهر روز Solstice شنبه — در من توتو با بالن بر سر من (و با پوشیدن ماسک من). شاید اگر من خوش شانس هستم که بیشتر متخصصین و هنرمندان و نوازندگان و رقصنده و رایگان ارواح را بر روی خود ماسک و تلو تلو خوردن به من بپیوندید.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن