براون باغ Caputo وارنر در میان دریافت کنندگان غول پیکر $500K گرانت برنامه برای زنجیره تامین گلایه

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 2:17 PM EDT مارس 12 سال 2020چند York County کسب و کارهای کوچک و مزارع ا

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

چند York County کسب و کارهای کوچک و مزارع اهدا شد اعطای کمک های مالی برای کمک به بازگرداندن زنجیره تامین در پنسیلوانیا در میان coronavirus بیماری همه گیر.

روز شنبه, مارس 11 غول پیکر و تیم پنسیلوانیا اعلام کرد 110 دریافت کنندگان خود را برای اورژانس کمک مالی برنامه. کسب و کارهای کوچک از سراسر کشور اهدا شد بین 2500 دلار به $15,000 از جمله و نه در شهرستان نیویورک.

"خواندن از طریق برنامه های کاربردی آن شفاف است که همه ما نیاز به پیدا کردن راه هایی برای حمایت از این مهم دندان در کشاورزی ما زنجیره تامین است. تجربیات خود را به اطلاع ما به عنوان ما با کار ما توسعه اقتصادی و بخش عمومی همکاران به بازگشایی و بازیابی" تیم پنسیلوانیا مدیر عامل شرکت رایان آنگر در بیانیه ای گفت.

مرتبط: قفسه های خالی ریخته و غیر قابل پیش بینی تقاضا: Coronavirus roils Pa. صنایع لبنی

بیشتر: "آیا انتظار می رود تا سال 2020 به یکی دیگر از $1B سال برای گردشگری': Coronavirus بازدید, سفر, صنعت

این برنامه در ابتدا با راه اندازی 250.000 دلار در کمک های اولیه و بعد از آن دو برابر بودجه پس از افزایش متقاضیان در سطح ایالت. بودجه تقسیم خواهد شد تا بین کسب و کارهای مختلف است که کمک به کمک این مواد غذایی زنجیره تامین از فراورده های لبنی و گوشت خوک و مزارع مرغ برای شراب سازان و فعالیت های تجاری.

"بررسی بیش از 500 برنامه از کسب و کارهای کوچک در سراسر کشورهای مشترک المنافع تایید آنچه که ما می دانستم که در دل ما: که این بیماری همه گیر است که با داشتن یک تاثیر مخربی بر روی کسب و کار کوچک ما جامعه" غول رئیس جمهور نیکلاس گفت: در آزادی مطبوعات. "به عنوان یک شرکت با تمرکز بر ارتباط خانواده ها برای آینده ای بهتر به دو برابر بودجه به دلار 500.000 تصمیم آسانی بود زیرا به معنای ما می تواند ارائه امید بیشتر و کمک به این سخت کوش و خانواده خود و اجازه دهید آنها را می دانیم که آنها تنها نیستند."

براون باغ در Loganville, Caputo برادر لبنیاتی در بهار بیشه Danikacatering در دوور, حماسه, ترشی در Dallastown میکی را در پیتزا فروشی در نیویورک, R&S Flinchbaugh مزارع در Hellam ستاره فوق العاده نانوایی در Emigsville شیرین مامان مامبو سس در نیویورک و کارخانه شراب سازی در Wyndridge در Dallastown میان York County گیرندگان.

کل لیست از کسب و کار را می توان در اینجا مشاهده کرد.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن