سانتا باربارا از خواب بیدار!

سانتا باربارا از خواب بیدار! توده ها از بابا وحشی رفتار به صورت عادی در یک بعد از ظهر شنبه آفتابی تکان دهنده ب

توسط NEWSWORLDS در 8 تیر 1399

سانتا باربارا از خواب بیدار!

توده ها از بابا وحشی رفتار به صورت عادی در یک بعد از ظهر شنبه آفتابی تکان دهنده بود. همسایگان ما بودند تجمع در خیابان دولت و در اسکله عمدتا بدون ماسک و فاصله. آنها لذت بردن از غذا خوردن و نوشیدن در دوباره باز رستوران ها و کافه ها و خرید به عنوان اگر آن را فقط به یکی دیگر از عادی "روز در بهشت". این باید در وسط بدترین بیماری همه گیر در قرن گذشته دیده می شود که تکان دهنده است. آشکارا فرماندار Newsom موافق است.

از آنجا که روز یادبود دوباره دهانه کالیفرنیا مقامات بهداشتی گزارش دادند بیش از 150 ، 000 مورد جدید. در ژوئن 27 دولت ثبت 7,149 جدید عفونت بزرگترین و تنها بعد کل موارد مثبت. ما در حال حاضر بیش از 200 ، 000 موارد Covid-19 در دولت است. این مهم است که توجه داشته باشید که بیش از 56 درصد از تشخیص جدید در افراد سنین 49 یا جوان (تا 29% یک ماه پیش).

در اینجا در سانتا باربارا شهرستان ما را تایید کرده اند 2,712 موارد با 745 موارد جدید ثبت شده در دو هفته گذشته. ما در حال حاضر 15 بیشترین تعداد عفونت های میان دولت 58 شهرستانهای استان است.

در حالی که من درک می کنم هر دو فشارهای اقتصادی و پناهگاه خستگی ما همه درد و رنج من باور دارم که کالیفرنیا سانتا باربارا "باز" بیش از حد به زودی. هیچ کشوری در اتحادیه اروپا, از جمله ما ملاقات کرده بود کاخ سفید دستورالعمل از 14 روز بدون یک چشم انداز مثبت در موارد قبل از بازگشایی; بسیار کمتر از مراکز کنترل بیماری را (CDC) دستورالعمل که مانند فرماندار سفارش شامل پوشش (همراه با اجتماعی فاصله).

در حالی که به وضوح قابل ستایش و قابل توجیه اخیر تظاهرات علیه نژادپرستی نظاممند و جورج فلوید است و در حال حاضر Rayshard بروکس قتل توسط پلیس بدون شک منجر به یکی دیگر از "اسپایک" از موارد ناشی از تظاهرات توده ای.

این coronavirus است که هنوز هم در میان ما. آن است که رفتن به طور ناگهانی ناپدید می شوند. این انتقال با صحبت کردن و یا حتی فقط تنفس. حامل ویروس می تواند مسری حتی اگر آنها علائم. به همین دلیل پزشکان حمایت فرماندار منظور ماسک تا کنید و سعی کنید برای حفظ فاصله خود را از دیگران به عنوان آنجا که ممکن است.

اگر کسی نیاز به یک انگیزه قوی تر برای ترس از ویروس و حفاظت از خود و دیگران در نظر بگیرید نصیحت مشهور ویروس متخصص دکتر علی S. کان. دکتر کان خدمت در CDC برای 23 سال قبل از بازنشستگی به عنوان مدیر دفتر بهداشت عمومی آمادگی و پاسخ. او بصورتی پایدار و محکم "معتقد است ویروس ها زنده هستند و حتی در مجموع هوشمند است." به گفته دکتر کان آنها "باید توانایی تکرار اما نیاز به حمله به سلول های ما [به طوری]."

فکر می کنم در مورد این میکروب که شامل ویروس ها هستند که 3.5 میلیارد سال سن دارد و حدود 90 درصد از تمام حیات بر روی این سیاره است. آنها می توانند تولید 30 نسل در یک روز و می دانم که چگونه به تبادل مواد ژنتیکی است. ما با مقایسه حدود 200 ، 000 سال سن دارد و می تواند برای تولید تنها یک نسل در 25 سال.

فرماندار بود تنها چیزی که او می تواند از دوباره خاموش کردن دولت و چینش دوباره ما را به پناهگاه. آن است که رفتن به دشوار خواهد بود اما ما محلی و مقامات منتخب را برای به اجرا درآوردن فرماندار سفارش. من اعتقاد ندارم که ما به طور داوطلبانه در حال رفتن به پوشیدن ماسک: در هر محیط داخلی و فضای عمومی; در انتظار و یا در حمل و نقل عمومی; در حالی که کار; و در حالی که خارج از منزل در فضاهای عمومی و کمتر از 6 فوت از دیگران است. جریمه نیاز به تاسیس و پلیس و دیگران تعیین شده توسط شهر و شهرستان نیاز به بلیط متخلفان.

فقط به خاطر یکی می توانید ببینید COVID-19 معنا نیست آن وجود ندارد خطرناک و کشنده است. آن را نمی خواهد ناپدید در هر زمان به زودی. بیشتر از دریدن و بیشتر تجمع تنها به معنی بیماری و مرگ.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن