کسب و کار مسئولیت, بهترین شیوه ایمن و هوشمند سانتا باربارا شهرستان کارگاه آموزشی وبینار

یکشنبه, جولای 8, 2020 4:00-5:00 p. m. به ما بپیوندید چهار شنبه, جولای 8th, در 4:00 p. m. برای یک وبینار کارگا

توسط NEWSWORLDS در 7 تیر 1399

یکشنبه, جولای 8, 2020
4:00-5:00 p. m.

به ما بپیوندید چهار شنبه, جولای 8th, در 4:00 p. m. برای یک وبینار کارگاه آموزشی کسب و کار و مسئولیت در COVID-19 و همچنین اقدامات است که کسب و کارهای در حال انجام برای اطمینان از امن و هوشمند سانتا باربارا بازگشایی. ترور زیادی از Fauver بزرگ Archbald و اسپری LLP را به کسب و کار از طریق برخی از گام به گام پروتکل برای کمک به مرور تعاملات مشتری در نور COVID-19 بیماری همه گیر. کارگاه سخنرانان:

  • ترور بزرگ شریک در Fauver بزرگ Archbald و اسپری LLP.
  • نانسی Anderson, دستیار شهرستان اجرایی شهرستان سانتا باربارا
  • کتی Janega-دایک رئیس/مدیر عامل شرکت بازدید سانتا باربارا

سوالات خواهد بود خطاب به طول کارگاه. لطفا احساس رایگان برای ارسال در پیشبرد stephanie@sbchamber.org.

وبینار اطلاعات:
لطفا ثبت نام کنید برای کسب و کار مسئولیت, بهترین شیوه ایمن و هوشمند سانتا باربارا وبینار – ارائه شده توسط سانتا باربارا شهرستان اتاق بازرگانی در Jul 8, 2020 4:00 PM PDT

پس از ثبت نام شما یک ایمیل تایید دریافت حاوی اطلاعات در مورد پیوستن به وبینار.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن