ایسلا ویستا رها به دیدن آینه اتوبوس یدک

ایسلا Vistans نفس آه امداد هنگامی که آنها را دیدم "آینه اتوبوس" در حال یدک دور و راننده دستگیر شده در روز دوشن

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399

ایسلا Vistans نفس آه امداد هنگامی که آنها را دیدم "آینه اتوبوس" در حال یدک دور و راننده دستگیر شده در روز دوشنبه. سیاه و قرمز اتوبوس متعلق به Zachary Coughlin, 43, تا به حال کاهش یافته است به کالج شهر چند هفته پیش بود که در ابتدا صرف کنجکاوی تزئین شده با چراغ و آینه داخلی. اما ساکنان شرح داده شده در رسانه های اجتماعی چگونه راننده خواهد پارک خارج از زنان خانه و فریاد در آنها. زمانی که او شروع به ارسال incel و دیگر اظهارات در مورد الیوت Rodger که به کشته شدن شش نفر در I. V. در سال 2014 آنها شد احساس خطر.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


یک زن جوان که نمی خواست فاش شود گفت: UCSB پلیس اعزام شد بی ادب و پرخاشگر زمانی که او به نام روز جمعه, درخواست برای ایجاد یک گزارش به صورت ناشناس. او گفت: جامعه شده بود شیفته, اتوبوس, اما پس از آن راننده ارسال شده زنان شماره تلفن. یک افسر دوم بهتر بود, او گفت:, و او گفت: آنها می خواهم به دریافت شکایت دیگر اما این است که نوشته های او ذکر شده است. "در حال حاضر که چیزی در می آید که واقعا ترسناک هیچ چیزی در حال انجام است," او گفت: روز دوشنبه بعد از ظهر.

افرادی که نگرانی های خود را شناخته شده ساخته شده تمام تفاوت گفت: Ethan برتراند است که یک عضو از ایسلا ویستا را انتخاب دولت خدمات اجتماعی منطقه. "زمانی که اعضای جامعه احساس نا امن این واقعا مهم است که آنها آن را به اشتراک با همسایگان و اجرای قانون است. آنها می تواند رسیدن به CSD, بیش از حد, اما, این مهم است برای تماس با اجرای قانون برای اولین بار," او اضافه شده است. برتراند گفت که او شروع به شنیدن شکایات در مورد اتوبوس در بعد از ظهر یکشنبه.

کلانتر دفتر کار کرده است در این مورد پس از 14 ماه مه هنگامی که تماس شروع به در آمده گفت: سخنگوی Raquel Zick. افسران روان-آموزش بهداشت با نزدیک شدن اتوبوس در بعد از ظهر دوشنبه به صحبت با راننده. او دستگیر شد که هنوز نامعلومی اتهامات و برگزار $150,000 وثیقه. سکس در اتوبوس, اتوبوس یدک کشیده به نگه داشتن.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب