CA رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام اعتصاب تیم پرداختن به مطالبات بیمه

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom چهارشنبه اعلام کرد تعدادی از اقدامات از جمله تشکیل یک تیم اعتصاب و

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom چهارشنبه اعلام کرد تعدادی از اقدامات از جمله تشکیل یک تیم اعتصاب و تجدید تمرکز بر روی پردازش پرداخت نشده بیمه ادعا می کند برای کمک به کارگران تجربه از دست دادن شغل در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

استخدام گروه توسعه و یا EDD, اعتصاب تیم خواهد شد و آدرس یک نتیجه از عدم پرداخت مطالبات بیمه توسط "ساده" مصرف کننده در ارتباط است. با توجه به آزادی مطبوعات از EDD با هدف از بین بردن این پرونده تا پایان ماه سپتامبر.

"باید وجود داشته باشد هیچ مانعی بین کالیفرنیا و منافع آنها را به دست آورده اند" Newsom گفت: در آزادی مطبوعات. "بی سابقه تقاضا به دلیل از دست دادن شغل در طول این همه گیر زوج با یک کهنه سیستم ایجاد کرده اند غیر قابل قبول پرونده ادعا می کند."

وزارت کالیفرنیا از فن آوری و نوآوری های دیجیتال را پشتیبانی خواهد کرد EDD که شناسایی مسیر به روز رسانی تجربه مشتری تقاضا برای دریافت مزایای بیکاری برای مطابقت با عصر دیجیتال است.

علاوه بر این EDD امیدوار به برقراری ارتباط با مجلس قانونگذاری کالیفرنیا برای ارتباط با ترکیبات بهبود بیشتر مدعی ارتباط و روشن شدن پاسخ به مشترک تشکیل سوالات.

بررسی برای به روز رسانی.

سباستین کاهیل یک معاون, اخبار, ادیتور. با او تماس بگیرید در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @SebastianCahil1.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن