برادرانه دو: سابق نیویورک شهرستان, ستاره کشتی گیران استخدام به اجرا مرکزی نیویورک برنامه

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 6:48 PM EDT مارس 19 سال 2020اریک و کریس آلبرایت استفاده می شود به حال ا

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

اریک و کریس آلبرایت استفاده می شود به حال این سوال را پرسید.

که برنده یک مسابقه کشتی بین دو نفر از آنها ؟

"من سعی خواهم کرد به طور جدی این پاسخ" 33 ساله اریک گفت. "بدیهی است که من می گویند من. من فکر می کنم برادر بزرگتر دست بالا ... اما بدن من است کمی قدیمی به قراضه با. اگر من بیش از حد بر روی حصیر من را تعجب می کنم که چرا من کشیدن و انجام نمی دهد به همان اندازه در اطراف خانه."

"خوب در حال حاضر من فکر می کنم من در شکل بهتر از او" 30 ساله کریس مخالفت با خنده. "او کمی بزرگتر اما تنها 10 از 15 پوند است. شاید یک روز ما به صورت خاموش در یک فارغ التحصیلان موسسه خیریه مطابقت.

"اما این سوال قدیمی."

وجود دارد یکی دیگر از سوال دو برادر و محلی کشتی هنردوستان استفاده می شود برای گرفتن خواسته: هنگامی که تبدیل شدن آنها به سر کشتی مربیان?

آنها در نهایت می توان گفت در حال حاضر زمان مناسب است.

روز دوشنبه اریک آلبرایت تصویب شد به عنوان سر تیم اول دانشگاه یا دانشکده مربی تیم کشتی در مرکزی نیویورک و کریس استخدام شد خود را به عنوان بالا دستیار. اریک طول می کشد برای ست Beitz که در پایین پا بعد از پنج فصل به تمرکز بر روی کار و بچه های جوان.

با این حال اریک گفت: "عنوان "و "دستیار" فقط تشریفاتی در این وضعیت. او گفت که او و برادرش همیشه یک معامله بسته وقتی که می آید به مربیگری و کار به عنوان شرکت سر مربیان برای Panthers برنامه.

"ما مکمل یکدیگر خوب" اریک گفت. "این تصمیم همواره برای ما آسان برای با هم ماندن. کریس رقابت در سطح بالا و ثروت از دانش است. ما انعطاف پذیر و خوب با این مسائل حرفه ای و ارتباط ما با کودکان و نوجوانان متفاوت است اما ما هر دو شدند به سوی آنچه مهم است.

"این بود که 100% یک خانواده تصمیم گیری و آن را به دو کار با هم زیر یک دستور کار است."

این آلبرایت برادران به خوبی شناخته شده به محلی طرفداران کشتی. هر دو ستاره دار در شیر سرخ تحت سرمربی سابق ضربت Walizer در 2000s و رفت به کشتی در این بخش من سطح. آنها در واقع صرف دو سال هم در دانشگاه پیتسبورگ هر چند هر دو تقسیم کالج خود را سال بین دو مدارس.

اریک برنده یک منطقه 3 عنوان و چهارم-محل وزارت امور خارجه مدال در 125 پوند برای شیر سرخ در سال 2005. او واجد شرایط برای NCAA قهرمانی و صدر 100 برنده در یک حرفه ای تقسیم بین ویرجینیا و پیتسبورگ. کریس برنده سه مستقیم District 3 مدال طلا از سال 2006 تا 2008 و ادعا چهارم-محل و مکان دوم دولت مدال برای شیرها. او یک نویسنده در پیتسبورگ قبل از انتقال به نیویورک و تبدیل شدن به یک دو-time Division III همه آمریکایی و صرف زمان به عنوان یک تازه کار, جنگنده MMA.

آنها خود را آغاز مربیگری حرفه به عنوان دستیاران در کالج های محلی — اریک در میللرسویلل ستلمنت کریس در نیویورک کالج — قبل از شروع یک باشگاه کشتی کج در برنامه میراث تپه در نیویورک که در آن آنها به روت متعدد standout محلی کشتی گیران. آنها صرف شده در سال گذشته در حال اجرا دبیرستان برنامه در شیر سرخ.

بیشتر: Pa. گروه دعوت دختران به کشتی از طریق یک رویداد آنلاین شنبه

بیشتر: GameTimePA نام 2019-20 نیویورک-Adams دبیرستان, کشتی کج all-stars

آنها گفت: آنها به نگاه های مختلف مربیگری مواضع چند سال گذشته و افتتاح در مرکزی نیویورک بررسی تمام جعبه برای آنها. اریک گفت که او هیجان زده به مربی در شهرستان نیویورک بزرگترین مدرسه با یک تن از موفق برنامه های ورزشی. کریس جان در مرکزی نیویورک مدرسه و منطقه و دارای سه پسر جوان او امیدوار خواهد کشتی برای Panthers.

مرکزی نیویورک در حال آمدن است یک 5-11 فصل (1-5 در YAIAA بخش من) اما شده است رقابتی در سال های اخیر تحت Beitz سابق ایالتی پن کشتی گیر که کمک به بازسازی برنامه است. پلنگ به تازگی تولید شده standout افراد مانند 2019 گراد و سه بار منطقه 3 قهرمان سنگین وزن مایکل Wolfgram (در حال حاضر در غرب ویرجینیا) و 2020 گراد و دولت مدال ماسون مایرز (رفتن به بخش دوم نیروگاه پیت-جانزتاون).

"ما نگه داشتن گزینه های ما باز آمدن و از همه انتظار ما به پایان وجود دارد" اریک گفت. "مرکزی آن را هیجان انگیز برنده فرهنگ آنها را با بسیاری از برنامه ها و موفقیت نژادهای موفقیت بیشتر. به عنوان غیر خودی, ما همیشه فکر می کردم با وجود پتانسیل بسیار وجود دارد.

"من می بینم ما رقیب خیلی سریعتر از اکثر مردم فکر می کنم."

مکمل یکدیگر

در یک نقطه در طول دوران کودکی خود را به کریس فکر کردم او ممکن است نا امید با کشتی به دلیل تعهد در آن زمان و تمایل خود را به بازی های ورزشی.

سپس او به مدرسه در سال 2005 ساخته شده و قرمز شیر اول صف که برادر خود را ستاره. اما او در تلاش است که فصل اول. او گفت: این شیرها گاهی اوقات برنده شدن در مسابقات 60-3 و او می تواند تنها از دست دادن.

او رفت 0-2 در منطقه 3 مسابقات و تماشای برادر خود کسب یک مدال طلا.

"من تو را دیدم آنچه در آن زمان برای او را به انجام این کار است و من گفت: من هرگز به از دست دادن یکی دیگر از منطقه بازی" کریس گفت. "من مطمئن هستم که پس از رفتن 0-2 هر کس من خندید. اما آنها را نمی بینم من کار کردن با اریک و مسائل او به من القا."

کریس را با پیروزی سه مستقیم District 3 عنوان در سه وزن های مختلف.

"است که طرز فکر و اخلاق کاری و رانندگی به آنها اعمال می شود — من نسبت به که و موفقیت من به اریک و ضربت" او گفت:.

در حالی که کریس گفت که او با انگیزه بالا به برادرش دستاوردهای خود را در سراسر زندگی حرفه ای او گفت که جفت مکمل یکدیگر به خوبی به عنوان مربیان است.

اریک بهتر بود در کشتی اش, کریس سرآمد زمانی که به پایین بر روی حصیر بنابراین هر یک از آنها تمرکز بر آموزش جنبه های آن. و آنها تمایل به زنگ های مختلف در هنگام برقراری ارتباط با دانشجو-ورزشکاران است.

"او کسی است که sugarcoats چیزهای کمی و من مستقیم مربی" کریس گفت. "آنها نیاز به یک پاسخ این است که برای آنها کار می کند و هر کودکی متفاوت است. ضربت را چیزی بود که او می تواند با اتصال هر بچه و این چیزی است که واقعا طنین انداز با ما."

کریس افزود که این دو را با هم برنامه ریزی برای شیوه ها و مسابقات به خوبی در پیشبرد طوری که وجود دارد زمان به مرتب کردن بر اساس از طریق هر اختلاف یا تفاوت های قبل از آنها برقراری ارتباط با تیم خود است.

وقتی که می آید به مرکزی نیویورک برادران همان هدف: تبدیل Panthers به تیم رقیب که تولید فردی مدال آوران.

در حالی که مرکزی نیویورک می برد موفقیت قابل توجهی را در سطح لیگ در بسیاری از ورزش مدرسه هرگز برنده YAIAA بخش عنوان در کشتی. اریک گفت: برنامه عالی مشارکت اعداد در مدارس ابتدایی و راهنمایی سطح "جامد" اعداد رود در تیم اول دانشگاه یا دانشکده در سطح.

اریک گفت: این طرح برای اتصال با جامعه و فارغ التحصیلان به خاطر بهره بالا در سطح جوانان در حالی که قانع کننده, مدرسه, چند, ورزش, ورزشکاران به چوب با کشتی. او و کریس هر دو گفت: Dallastown و Gettysburg موفقیت های اخیر در منطقه و در سطح دولت با ارائه طرح برای آنچه که آنها می خواهم برای به انجام رساندن.

"وجود دارد که فقط برخی از ترفند کوچک به ساخته" اریک گفت. "همیشه کلید و فقط وحدت ابتدایی از طریق تیم اول دانشگاه یا دانشکده. اگر ما می توانیم جامعه هیجان زده در مورد آینده به دو دیدار و بچه ها هیجان زده در مورد آمدن به تمرین خواهیم پرش سطح است."

فضای خانواده

در حالی که آلبرایت برادران می خواهید برای برنده شدن در آنها هر دو دارای اهداف برنامه در خارج از کشتی است.

مانند اکثر مربیان آنها می خواهند به تولید و افرادی که اکسل کردن حصیر.

که طرز فکر یکی از دلایلی است که مرکزی را مربی سابق مفتخر به خروج از برنامه در دست خود را.

Beitz دو بچه زیر سن پنج سالگی همراه با کار تمام وقت در تهویه مطبوع. با همسر خود در حال حاضر در مدرسه گراد او گفت: از آن زمان برای او به مرحله دور از مربیگری.

"احتمالا زمان برای من به مرحله دور و دانستن اینکه چگونه پرشور اریک و کریس بودند و آن را احساس مانند آن خواهد بود واقعا خوب انتقال" Beitz گفت. "آنها عاشق بچه ها و می خواهید آنها را به موفقیت کردن حصیر. که موسیقی به گوش من چون کشتی به پایان می آید در برخی از نقطه. آن را بیشتر در مورد این درس ها شما در حال یادگیری از طریق ورزش و با آنها است و می خواهم به مربی کودکان و نوجوانان است. من ریشه برای آنها است."

اریک و کریس هر دو کار به عنوان مشاوران مالی برای یک شرکت سرمایه گذاری اما باید انعطاف پذیری لازم برای برگزاری شیوه های درست بعد از مدرسه. در حالی که آنها نمی تواند نگه دارید تمرینات در حال حاضر با ورزش توقیف به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس آنها شروع به رسیدن به مرکزی نیویورک کشتی گیران و خانواده خود را و آنها می دانند که برخی از برنامه های دریافتی دانشجویان سال اول رقبا.

آنها نیز هیجان زده به دریافت خود را از خانواده های درگیر در این برنامه است. اریک دارای سه دختر با یک چهارم فرزند در راه و کریس' 5 ساله خود در نظر دارد برای شروع کشتی در سال آینده.

اریک در حال حاضر شروع به فکر می کنم در مورد فرصت های آلبرایت خانواده را در مرکزی نیویورک در آینده است.

"پسر خود را در مورد به عنوان یکی از اولین از طریق آمده و شاید یک روز او می تواند ایستادن بر روی سکو در هرشی" اریک گفت. "این که در نهایت چه می خواهیم. اینها مهم ترین چهار سال برای افراد و ما باید از این توانایی به آنها آموزش درس های زندگی."

"خواهیم دید" کریس گفت: با خنده در مورد پیش بینی برای پسر خود. "من نمی خواهد فشار او را به انجام هر کاری است. اما برای من آن را شخصی به خانواده من در منطقه مدرسه. من فقط هیجان زده برای ساخت یک برنده فرهنگ است."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن