CA Gov. Gavin Newsom signs bill to protect tenants impacted by COVID-19 from evictions

گاوین نیوزوم، دولت کالیفرنیا، لایحه ای را امضا کرد که از میلیون ها مستاجر و صاحبان املاک که تحت تاثیر COVID-19

توسط NEWSWORLDS در 13 شهریور 1399

گاوین نیوزوم، دولت کالیفرنیا، لایحه ای را امضا کرد که از میلیون ها مستاجر و صاحبان املاک که تحت تاثیر COVID-19 از اخراج ها و سلب حق اقامه دعوی قرار گرفته اند، همان طور که روز دوشنبه در یک اطلاعیه مطبوعاتی از فرمانداری اعلام شد، محافظت می کند.

بر اساس اطلاعیه مطبوعاتی، این قانون با عنوان قانون امداد و تثبیت مستأجر، صاحب خانه و صاحبخانه کوچک سال ۲۰۲۰، اخراج مستاجران را که به دلیل سختی از همه گیر COVID-19 نمی توانند تمام یا بخشی از اجاره خود را پرداخت کنند، ممنوع کرده است. بر اساس این قانون، مستاجران تا اول فوریه ۲۰۲۱ برای اجاره انباشته شده بین ۴ مارس تا ۳۱ اوت در صورتی که توانند اعلام سختی را ثابت کنند، از اخراج محافظت می شوند.

نیوزوم در بیانیه مطبوعاتی گفت: "COVID-19 همه را در کالیفرنیا تحت تاثیر قرار داده است - اما برخی تحمل بسیار بیشتر از دیگران، به خصوص مستاجران تلاش برای بخیه زدن با هم اجاره ماهانه، و آنها سزاوار حفاظت از اخراج،" نیوزوم در آزادی مطبوعات گفت. "کالیفرنیا در حال گام به بالا برای محافظت از کسانی که بیشتر در معرض خطر به دلیل عدم پرداخت مربوط به COVID، اما آن را فقط یک پل به یک راه حل دائمی تر است."

بر اساس قانون جدید، مستاجران که سختی های مالی مرتبط با COVID-19 را بین ۱ سپتامبر تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۱ تجربه می کنند، هنوز مسئول حداقل ۲۵٪ اجاره بهای خود به منظور جلوگیری از اخراج هستند.

بر اساس اطلاعیه مطبوعاتی، مستاجران هنوز مسئول مبالغ پرداخت نشده به صاحبخانه خود هستند، اما نمی توان از آن مبالغ به عنوان پایه و اساس اخراج استفاده کرد. صاحبخانه هایی که نتوانستند به این قوانین پایبند باشند، بر اساس قانون جدید با مجازات مواجه خواهند شد.

بر اساس اطلاعیه مطبوعاتی، از اول مارس ۲۰۲۱ به صاحبخانه ها اجازه داده خواهد شد اجاره بدون حقوق را که از مستاجران خود بدهکار هستند، بازیابی کنند.

این قانون حمایت های قانونی و مالی اضافی را برای مستاجران فراهم می کند، از جمله تمدید اطلاعیه های عدم پرداخت اجاره از سه تا ۱۵ روز، موجران را ملزم به ارائه اخطار حقوق جدید خود تضمین شده توسط این قانون و حفاظت از مستاجران از اخراج «فقط علت» در صورتی می کند که موجر به دلیل عدم پرداخت اجاره مربوط به COVID-19، مستأجر را اخراج کند.

بر اساس قانون جدید، فرمان های محلی موجود مربوط به مستاجران اجازه دارند تا زمانی که منقضی شوند، در جای خود باقی بمانند. اما فرمان های آینده اجازه تضعیف این عمل را ن خواهند داشت.

کارول گالانته، مدیر هیئت علمی مرکز نوآوری مسکن پردیس ترنر در این بیانیه مطبوعاتی می گوید: «در حالی که قوانین جدید امروز لازم است، باید بیشتر انجام شود - و این به این معنی است که کنگره و رئیس جمهور به عنوان ارائه دهنده یک بسته امدادی رنتر معنی دار به عنوان بخشی از محرک بعدی وارد نقش بر حق خود می شوند.» "کالیفرنیا سزاوار اعتبار برای بازیگری است، و در حال حاضر ما باید از دولت فدرال درخواست پیروی از کت و شلوار."

تماس با بلیک ایوانز در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @Blake_J_Evans.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب