بارت پلیس اعلام کرد سیاست اصلاحات در میان سیاه و سفید زندگی مهم جنبش

در نور از ملی Black Lives Matter جنبش بارت اداره پلیس معرفی پلیس اصلاحات سیاسی جمعه که گسترش آموزش و ایجاد طرح

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

در نور از ملی Black Lives Matter جنبش بارت اداره پلیس معرفی پلیس اصلاحات سیاسی جمعه که گسترش آموزش و ایجاد طرح های جدید.

معرفی شده توسط بارت رئیس جمهور هیئت مدیره Lateefah سیمون بارت مدیر کل باب قدرت و بارت رئیس پلیس اد آلوارز سیاست هایی را با هدف افزایش پلیس نظارت و غیر نظامی و پلیس با توجه به بارت آزادی مطبوعات. هر سه را با هم کار کنند برای ایجاد یک جامعه مبتنی بر ضد نژادپرستی دوره آموزشی است.

دیگر آموزش پلیس تغییرات شامل گنجاندن یکپارچه سازی ارتباطات, ارزیابی و تاکتیک های آموزش که آموزش افسران چگونه برای پاسخ به شرایط که شامل سلاح گرم است. این پروتکل جدید همچنین شامل به روز رسانی تعاملی شبیه ساز آموزش ابزار است که منعکس کننده جدید داری مورد نیاز به عنوان بارت ممنوع استفاده از کاروتید نگه ژوئن 12.

بارت اداره پلیس نیز دوباره اختصاص 2 میلیون دلار در عملیاتی بودجه به افزایش تعداد غیر مسلح و غیر نظامی کارکنان در سیستم مشارکت در دولت داد در مسابقه و عدالت آموزشی و فراهم کردن منابع برای افزایش پلیس نظارت از فعالیت های دفتر مستقل پلیس حسابرس.

"بارت ادامه خواهد داد برای گوش دادن به جوامع یادگیری از کارشناسان و همکاری با طرفداران" قدرت گفت: در آزادی مطبوعات. "پاسخگو بودن خواستار اصلاحات از جامعه است و بخش مهمی از ایجاد یک فرهنگ پاسخگویی در بارت اداره پلیس است."

ماریا جوان است, معاون, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maria_myoung.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب